Capturat un lladre per un policia local de València després d’una llarga persecució a peu

Imatge d'arxiu d'un cotxe de la Policia Local de València

Imatge d’arxiu d’un cotxe de la Policia Local de València | Europa Press

 

El passat dimarts un lladre va furtar un mòbil valorat en 1.200 euros a una dona que estava comprant en una tenda de compravenda d’objectes situada en l’avinguda del Port de València. El Policia Local que va capturar el lladre va resultar lesionat en el moment de la detenció.

 

El lladre va furtar el mòbil a la dona ficant la mà en la seua bossa, i un client de la mateixa tenda on va succeir és qui va donar l’avís a la dona. L’afectada va començar a cridar en donar-se compte i el lladre va eixir corrents de l’establiment, segons informa dels fets Las Provincias.

 

El client que va avisar a la dona va eixir corrents darrere del lladre, però un Policia Local de València que estava per la zona i va vore els fets, va eixir darrere del lladre per intentar capturar-lo. I així va ser, però en el forcejament i la resistència que ficava el jove, el policia local va resultar lesionat d’una mà. Segons informa el mitjà abans esmentat, el policia local es trobava en bona forma perquè al tindre 30 anys més que el lladre va aconseguir capturar-lo.

 

Un detingut a València per agredir a la seua família i després cremar-se el cap

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 46 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla agredir a la seua parella i filla i posteriorment tractar de cremar-se el cap. Van tractar d’evitar que es calara foc però aquest les va agredir, per la qual cosa elles van fugir del domicili. Els fets van ocórrer el dimecres quan els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren ràpidament a un bar, on es trobava una dona i la seua filla que pel que sembla havien sigut agredides pel marit i pare. Immediatament els policies es van dirigir al lloc i van localitzar a les víctimes espantades i atemorides, quan a continuació es va presentar l’home quan l’estaven buscant, per la qual cosa després de realitzar les gestions oportunes, el van detindre.

Últimes notícies

Rebaixa de l’IRPF i ajudes a empreses familiars en la nova llei d’Acompanyament 2026

El Consell ha aprovat la llei d’Acompanyament als pressupostos de 2026, que inclou una rebaixa de l’IRPF autonòmic i canvis fiscals per a facilitar el relleu generacional en les empreses familiars.

Brancou Badio s’acosta a eixir del València Basket rumb al Panathinaikos

Brancou Badio té molt avançat el seu traspàs del València Basket al Panathinaikos, que estaria disposat a pagar la clàusula de rescissió. El club taronja també podria perdre altres peces com Jean Montero, Sergio De Larrea, Jaime Pradilla o Kam Taylor.

Arcadi España apuja la pressió a Pérez Llorca perquè negocie la nova financiació autonòmica

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, a asseure’s a negociar el nou model de financiació autonòmica i li ha demanat que no busque excuses. El ministre ha defensat que la proposta del Govern central oferix 3.669 milions a la Comunitat Valenciana, enfront dels 1.782 milions que reclama el Consell.

El Lucentum reforça el perímetre amb l’islandés Kristinn Pálsson

El Lucentum Alicante ha incorporat l’escolta-aler islandés Kristinn Pálsson, internacional absolut, com a segon jugador confirmat per a la pròxima temporada en Primera FEB.

Arcadi Espanya reafirma la confiança en la Justícia tot i veure decisions poc comprensibles

El ministre d’Hisenda, Arcadi Espanya, defensa la seua confiança plena en la Justícia i en les forces de seguretat, però considera difícil d’entendre decisions com la retirada del passaport a Begoña Gómez i alerta del qüestionament del procés electoral.

Quasi 39.500 persones han passat per les Unitats de Conductes Addictives en 2025

Les 39 Unitats de Conductes Addictives de Sanitat han atés 39.418 persones i han fet 454.018 consultes en 2025. L’alcohol concentra el 38 % dels tractaments, seguit de la cocaïna i el cànnabis.

Temporada històrica del València Basket: quatre títols i nova vida al Roig Arena

El València Basket ha tancat una temporada irrepetible amb quatre títols entre els equips masculí i femení i un trasllat multitudinari al nou Roig Arena, que ha disparat la massa social del club.

Els pressupostos de 2027 seran els que necessita la societat, defensa Arcadi España

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha defensat a València que els Pressupostos Generals de l'Estat per a 2027 responen a les necessitats de la societat i no a la supervivència del Govern, i ha advertit sobre el risc que la polarització política acabe contagiant la ciutadania.