Capturat un lladre per un policia local de València després d’una llarga persecució a peu

Imatge d'arxiu d'un cotxe de la Policia Local de València

Imatge d’arxiu d’un cotxe de la Policia Local de València | Europa Press

 

El passat dimarts un lladre va furtar un mòbil valorat en 1.200 euros a una dona que estava comprant en una tenda de compravenda d’objectes situada en l’avinguda del Port de València. El Policia Local que va capturar el lladre va resultar lesionat en el moment de la detenció.

 

El lladre va furtar el mòbil a la dona ficant la mà en la seua bossa, i un client de la mateixa tenda on va succeir és qui va donar l’avís a la dona. L’afectada va començar a cridar en donar-se compte i el lladre va eixir corrents de l’establiment, segons informa dels fets Las Provincias.

 

El client que va avisar a la dona va eixir corrents darrere del lladre, però un Policia Local de València que estava per la zona i va vore els fets, va eixir darrere del lladre per intentar capturar-lo. I així va ser, però en el forcejament i la resistència que ficava el jove, el policia local va resultar lesionat d’una mà. Segons informa el mitjà abans esmentat, el policia local es trobava en bona forma perquè al tindre 30 anys més que el lladre va aconseguir capturar-lo.

 

Un detingut a València per agredir a la seua família i després cremar-se el cap

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 46 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla agredir a la seua parella i filla i posteriorment tractar de cremar-se el cap. Van tractar d’evitar que es calara foc però aquest les va agredir, per la qual cosa elles van fugir del domicili. Els fets van ocórrer el dimecres quan els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren ràpidament a un bar, on es trobava una dona i la seua filla que pel que sembla havien sigut agredides pel marit i pare. Immediatament els policies es van dirigir al lloc i van localitzar a les víctimes espantades i atemorides, quan a continuació es va presentar l’home quan l’estaven buscant, per la qual cosa després de realitzar les gestions oportunes, el van detindre.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.