Detingut un home per agredir la seua dona i la seua filla i cremar-se després el cap en València

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 46 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor d'un delicte de maltractaments en l'àmbit familiar, després de pel que sembla agredir a la seua parella i filla i posteriorment tractar de cremar-se el cap. Van tractar d'evitar que es calara foc però aquest les va agredir, per la qual cosa elles van fugir del domicili. Els fets van ocórrer el dimecres quan els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren ràpidament a un bar, on es trobava una dona i la seua filla que pel que sembla havien sigut agredides pel marit i pare. Immediatament els policies es van dirigir al lloc i van localitzar a les víctimes espantades i atemorides, quan a continuació es va presentar l'home quan l'estaven buscant, per la qual cosa després de realitzar les gestions oportunes, el van detindre.

Els agents van observar que presentava la part frontal del cap cremat. Els agents van esbrinar que moments abans, en l'habitatge, havia discutit violentament amb la seua parella en presència de la filla, major d'edat, tirant-les del domicili per a després agafar un pot de recarregar encenedors de líquid inflamable amb intenció de calar-se foc en el cabell. La dona i la filla van intentar evitar que es calara foc però aquest es va posar violent i pel que sembla va començar a espentar-les i colpejar-les violentament per la qual cosa aquestes van abandonar el domicili, per a tot seguit cremar-se la part frontal del cap. Els policies van traslladar al sospitós a un centre mèdic on va ser atés. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Hosbec espera una Setmana Santa amb ocupació hotelera estable en la Comunitat Valenciana

Hosbec anticipa una ocupació hotelera estable i en nivells habituals per a Setmana Santa en la Comunitat Valenciana, amb una mitjana prevista entre el 75 i el 77,4% i pics per damunt del 80% en destins clau com Benidorm, València i Peníscola.

El fred del cap de setmana donarà pas a un temps més primaveral fins al Divendres Sant

La Comunitat Valenciana encadenarà un cap de setmana fred i ventós, amb un Diumenge de Rams especialment desapacible, abans d'un ambient més primaveral fins al Divendres Sant i major incertesa per al final de la Setmana Santa.

Huit detinguts i tres plantacions de marihuana desmantellades a la província de València

La Policia Nacional deté a huit persones i desmantella tres plantacions de marihuana amb més d'un miler de plantes i 33 quilos de cabdells a la província de València. Quatre dels arrestats han ingressat ja a la presó provisional per organització criminal, tràfic de drogues i frau elèctric.

El president de la Cambra d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, nega haver-se beneficiat del presumpte frau en els bons consum de 2022 i 2023 i assegura tindre la consciència tranquil·la.

Gómez xifra en 200.000 les persones sense atendre per la vaga mèdica en la Comunitat Valenciana

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, assegura que la vaga mèdica en la Comunitat Valenciana ha impedit atendre unes 200.000 persones en primària, consultes externes i cirurgies, i reclama a la ministra de Sanitat que assumisca la seua responsabilitat per a desbloquejar el conflicte abans de la pròxima convocatòria.

Sindicats convoquen una vaga indefinida en Groundforce al Prat i altres onze aeroports

CC.OO., UGT i ÚS criden a una vaga indefinida en Groundforce des del 30 de març en els principals aeroports, en plena disputa per salaris i poder adquisitiu.

El president de la Cambra de Comerç d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, sosté després de la seua detenció per un presumpte frau en els bons consum que mai s'ha emportat diners. Defén la seua trajectòria i confirma que optarà a la reelecció al juny.

Pérez Llorca abordarà en Les Corts la situació de la seua Consell i l’abandó de les infraestructures

Juanfran Pérez Llorca respondrà en Les Corts sobre la situació de la seua Consell i el suposat abandó del Govern central a les infraestructures de la Comunitat Valenciana, en una sessió de control marcada per les crítiques de l'oposició.