Detingut un home per agredir la seua dona i la seua filla i cremar-se després el cap en València

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 46 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor d'un delicte de maltractaments en l'àmbit familiar, després de pel que sembla agredir a la seua parella i filla i posteriorment tractar de cremar-se el cap. Van tractar d'evitar que es calara foc però aquest les va agredir, per la qual cosa elles van fugir del domicili. Els fets van ocórrer el dimecres quan els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren ràpidament a un bar, on es trobava una dona i la seua filla que pel que sembla havien sigut agredides pel marit i pare. Immediatament els policies es van dirigir al lloc i van localitzar a les víctimes espantades i atemorides, quan a continuació es va presentar l'home quan l'estaven buscant, per la qual cosa després de realitzar les gestions oportunes, el van detindre.

Els agents van observar que presentava la part frontal del cap cremat. Els agents van esbrinar que moments abans, en l'habitatge, havia discutit violentament amb la seua parella en presència de la filla, major d'edat, tirant-les del domicili per a després agafar un pot de recarregar encenedors de líquid inflamable amb intenció de calar-se foc en el cabell. La dona i la filla van intentar evitar que es calara foc però aquest es va posar violent i pel que sembla va començar a espentar-les i colpejar-les violentament per la qual cosa aquestes van abandonar el domicili, per a tot seguit cremar-se la part frontal del cap. Els policies van traslladar al sospitós a un centre mèdic on va ser atés. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.