Detingut un home per agredir la seua dona i la seua filla i cremar-se després el cap en València

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 46 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor d'un delicte de maltractaments en l'àmbit familiar, després de pel que sembla agredir a la seua parella i filla i posteriorment tractar de cremar-se el cap. Van tractar d'evitar que es calara foc però aquest les va agredir, per la qual cosa elles van fugir del domicili. Els fets van ocórrer el dimecres quan els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren ràpidament a un bar, on es trobava una dona i la seua filla que pel que sembla havien sigut agredides pel marit i pare. Immediatament els policies es van dirigir al lloc i van localitzar a les víctimes espantades i atemorides, quan a continuació es va presentar l'home quan l'estaven buscant, per la qual cosa després de realitzar les gestions oportunes, el van detindre.

Els agents van observar que presentava la part frontal del cap cremat. Els agents van esbrinar que moments abans, en l'habitatge, havia discutit violentament amb la seua parella en presència de la filla, major d'edat, tirant-les del domicili per a després agafar un pot de recarregar encenedors de líquid inflamable amb intenció de calar-se foc en el cabell. La dona i la filla van intentar evitar que es calara foc però aquest es va posar violent i pel que sembla va començar a espentar-les i colpejar-les violentament per la qual cosa aquestes van abandonar el domicili, per a tot seguit cremar-se la part frontal del cap. Els policies van traslladar al sospitós a un centre mèdic on va ser atés. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.