La Casa Reial crida l’atenció a TVE per no netejar les imatges de la lluita entre les reines

 

Poc queda ja per comentar sobre la lluita que van tiindre este passat diumenge la reina Letícia i Donya Sofia en la seua eixida de la Catedral de Mallorca on van celebrar la Missa de Pasqua, el passat 1 d’abril.

  

 

S’han estudiat tots els moviments possibles que succeeixen en el vídeo: l’intent de Sofia si es volia fer una fotografia amb les seues nétes i la reacció del rei Felip VI i el seu pare.

  

 

Però d’on ixen estes imatges, qui és el seu autor? El mitjà de comunicació ‘El Español’ ha pogut confirmar que l’autoria de les imatges que tant han fet parlar durant estos últims dies corresponen a TVE.

  

 

Al principi se li atribuïa a l’agència EFE, però en realitat corresponen a TVE. Des de la mateixa cadena de televisió asseguren que «fins a on sabem, el vídeo el va gravar un càmera de l’agència EFE».

  

 

Últimes notícies

El sacerdot expulsat per Roma qualifica de injusta la decisió i denuncia indefensió

El sacerdot alacantí Francisco José Vegara ha qualificat d injust el decret del papa Lleó XIV que l expulsa de l estat clerical i ha denunciat que s ha quedat sense dret de defensa, en ignorar-se, segons sosté, els seus arguments doctrinals.

La Generalitat alerta que la regularització d’immigrants pot impactar en tot l’espai europeu

La Generalitat Valenciana ha demanat al Tribunal Suprem que eleve al TJUE la regularització extraordinària d’immigrants aprovada per l’Estat, en considerar que pot afectar l’espai europeu de llibertat, seguretat i justícia i que s’ha fet sense coordinació amb la Unió Europea.

El TSJCV avala les delegacions d’obres d’Edificant acordades per un Consell en funcions

El TSJCV ha rebutjat els recursos de la Generalitat que buscaven anul·lar delegacions d’obres d’Edificant aprovades en 2023, en plena etapa de Consell en funcions, i confirma que eren gestió ordinària.

48 ajuntaments de la província de València reben 400.000 € per a fer front als danys de la dana

Un total de 48 ajuntaments de la província de València han rebut 400.000 euros del fons solidari del segur per a millorar l’accessibilitat i la resposta inclusiva davant emergències després de la dana del 24 d’octubre de 2024.

Catalá dona per fet que el PP tindrà candidat autonòmic abans del 18 de juliol

María José Catalá es mostra segura que el PP oficialitzarà les candidatures autonòmiques abans del 18 de juliol, data en què es proclamaran també els candidats a alcaldia de totes les capitals de província.

La Generalitat ingressa 882.000 euros en subhastar un edifici a València i una finca a Vila-real

La Conselleria d'Economia ha adjudicat en subhasta un edifici al centre de València i una finca rústica a Vila-real per 882.217,08 euros, dins de l’estratègia d’optimització del patrimoni autonòmic.

Vuit jugadors deixen el València CF en finalitzar el contracte este dimarts

Vuit futbolistes, quatre en propietat i quatre cedits, tanquen este dimarts la seua etapa al València CF en finalitzar els seus contractes i acords de cessió.

Un jove de 16 anys rep una envestida lleu als bous del Grau de Castelló

Un jove de 16 anys ha resultat ferit lleu este dimarts en el recinte taurí del Grau de Castelló durant els festejos de Sant Pere, sense necessitat de trasllat a l’hospital.