Les cases enderrocades del Torretxò deixen una esplanada on s’ubicarà una zona verda per al veïnat

 

 

Les sis vivendes del carrer Aguila en situació de ruïna, a la zona del Torretxò ja han sigut enderrocades. Una volta realitzada la primera fase del projecte, es passarà a crear un espai verd per tal de dignificar l’entorn. El regidor de Gestió Urbanística vol recordar que: “Estos treballs d’enderroc han sigut una mesura necessària davant l’estat de deteriorament d’estes cases. Com ja vaig afirmar, volem millorar la nostra ciutat, volem dignificar els nostres entorns, volem recuperar espais verds per a la població, per la qual cosa, només siga possible es realitzaran les actuacions pertinents a la zona del Torretxò, per tal de dotar d’una zona verda esta part de la ciutat, amb la pavimentació de l’espai i plantació d’arbres. Dins del mateix pla està previst que, pròximament, altres cases que limiten amb la mateixa zona, en situació de ruïna siguen enderrocades per tal de donar més espai obert i crear la zona verda.

Últimes notícies

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.

El Marató bp Castelló fixa data per a 2027 i llança les inscripcions

El Marató bp Castelló se celebrarà el 14 de febrer de 2027 i ja ha obert inscripcions per a la seua 17a edició, avalada per la Road Race Label de World Athletics.