Desarticulen un punt de a on es venia droga a menors en Xaló

 

La Guàrdia Civil d’Alacant, en una actuació conjunta amb l’Administració Local de Xaló, en la Marina Alta (Alacant), ha desmantellat un important punt de venda de drogues a la menuda en una casa de la localitat que proveïa a menors d’edat de la zona i que causava una gran preocupació veïnal.

 

En l’operació han sigut detinguts dos germans, de 20 i 24 anys, i una menor, de 16 anys, segons un comunicat de l’institut armat. Pel que pareix, la jove, parella sentimental d’un dels germans, col·laborava amb ells en l’ocultació de la droga i en la seua venda.

 

Se’ls imputen un delicte de tràfic de substàncies estupefaents i un altre de cultiu o elaboració de droga. Després de ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Dénia, en la mateixa comarca, han quedat en llibertat amb càrrecs. Els tres presumptes implicats, abusant de la relació de poder donada per la seua superior edat, es garantien que els menors no els delataren.

 

En l’operatiu han sigut intervinguts, en total, un quilogram de cabdells de marihuana, preparats per a la seua distribució, 25 pastilles d’èxtasis, 1.000 euros en fraccions de bitllets xicotets i una pistola elèctrica. Durant el transcurs de les investigacions, els agents de l’institut armat han fet un treball de conscienciació social entre els jóvens afectats.

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.