16.1 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Desarticulen un punt de a on es venia droga a menors en Xaló

 

La Guàrdia Civil d’Alacant, en una actuació conjunta amb l’Administració Local de Xaló, en la Marina Alta (Alacant), ha desmantellat un important punt de venda de drogues a la menuda en una casa de la localitat que proveïa a menors d’edat de la zona i que causava una gran preocupació veïnal.

 

En l’operació han sigut detinguts dos germans, de 20 i 24 anys, i una menor, de 16 anys, segons un comunicat de l’institut armat. Pel que pareix, la jove, parella sentimental d’un dels germans, col·laborava amb ells en l’ocultació de la droga i en la seua venda.

 

Se’ls imputen un delicte de tràfic de substàncies estupefaents i un altre de cultiu o elaboració de droga. Després de ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Dénia, en la mateixa comarca, han quedat en llibertat amb càrrecs. Els tres presumptes implicats, abusant de la relació de poder donada per la seua superior edat, es garantien que els menors no els delataren.

 

En l’operatiu han sigut intervinguts, en total, un quilogram de cabdells de marihuana, preparats per a la seua distribució, 25 pastilles d’èxtasis, 1.000 euros en fraccions de bitllets xicotets i una pistola elèctrica. Durant el transcurs de les investigacions, els agents de l’institut armat han fet un treball de conscienciació social entre els jóvens afectats.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

PLD Space firma la primera missió espacial privada espanyola amb Sateliot per a 2027

PLD Space i Sateliot han tancat un contracte per a llançar en 2027 dos satèl·lits 5G D2D amb el coet Miura 5 des de la Guaiana Francesa. Suposa la primera missió espacial privada cent per cent espanyola.

Intervenen 608 quilos de marihuana en una empresa de La Safor que exportava a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut a cinc persones i ha intervingut 608 quilos de marihuana en una empresa de cànem a La Safor. El negoci exportava a Europa i presentava indicis d'explotació laboral i manipulació prohibida.

Els ERTO van caure un 37,6% en 2025 i van afectar 16.670 treballadors en la Comunitat Valenciana

Els ERTO van caure un 37,6% en 2025 fins a 4.506 procediments i van afectar 124.921 treballadors. En la Comunitat Valenciana va haver-hi 16.670 afectats i 762 empreses amb expedients.

Emergències alça totes les alertes per vent i fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha establit este dimarts la fi de les alertes per vent i per fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana després de 30 dies de ponent. Aemet encara preveu ratxes molt fortes a l'interior al matí i una millora el dimecres.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures, amb vent fort a l’interior este dimarts

Cels poc nuvolosos o buidats i lleuger ascens de les temperatures, amb vent de l'oest i nord-oest moderat a fort i ratxes molt fortes a l'interior al matí. Aemet preveu demà núvols alts, mínimes en descens i nou episodi de vent de l'oest.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.