Desarticulen un punt de a on es venia droga a menors en Xaló

 

La Guàrdia Civil d’Alacant, en una actuació conjunta amb l’Administració Local de Xaló, en la Marina Alta (Alacant), ha desmantellat un important punt de venda de drogues a la menuda en una casa de la localitat que proveïa a menors d’edat de la zona i que causava una gran preocupació veïnal.

 

En l’operació han sigut detinguts dos germans, de 20 i 24 anys, i una menor, de 16 anys, segons un comunicat de l’institut armat. Pel que pareix, la jove, parella sentimental d’un dels germans, col·laborava amb ells en l’ocultació de la droga i en la seua venda.

 

Se’ls imputen un delicte de tràfic de substàncies estupefaents i un altre de cultiu o elaboració de droga. Després de ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Dénia, en la mateixa comarca, han quedat en llibertat amb càrrecs. Els tres presumptes implicats, abusant de la relació de poder donada per la seua superior edat, es garantien que els menors no els delataren.

 

En l’operatiu han sigut intervinguts, en total, un quilogram de cabdells de marihuana, preparats per a la seua distribució, 25 pastilles d’èxtasis, 1.000 euros en fraccions de bitllets xicotets i una pistola elèctrica. Durant el transcurs de les investigacions, els agents de l’institut armat han fet un treball de conscienciació social entre els jóvens afectats.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marcelino ajorna la seua renovació amb el Vila-real fins a final de temporada

El tècnic va assenyalar que compartix la postura del club i preferix esperar a juny per a tractar la seua continuïtat. Va rebutjar la rumorologia i va demanar centrar-se en l'Elx i en la Champions.

Arriba Digital-IA Fest, jornada en línia per a acostar la IA a xicotets municipis valencians

Digital-IA Fest se celebra este dissabte amb sessions pràctiques per a veïns de localitats valencianes de menys de 20.000 habitants. L'esdeveniment és gratuït i busca reduir la bretxa digital.

Pluja i tempestes marcaran el cap de setmana en la Comunitat Valenciana, amb neu des de 1.400 m

Cap de setmana dominat per pluges generalitzades i tempestes en la Comunitat Valenciana, amb cota de neu entre 1.400 i 1.600 metres. El dissabte serà més intens a Castelló i el diumenge hi haurà una lleugera millora tèrmica.

La borrasca Regina deixa pluges generalitzades, vent i un marcat descens tèrmic

Regina continua este divendres amb precipitacions en la major part del país, ruixats forts en el nord-est, façana oriental i Estret, i ratxes intenses de vent.

Avís groc este dissabte a Castelló per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc a Castelló per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i 60 en dotze. El divendres seguix el risc en la Comunitat i a Alacant per vent i onatge

La jutgessa de la DANA cita com a perit a la meteoròloga d’À Punt Victoria Roselló

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ha anomenat a la meteoròloga d'À Punt com a perit el 15 d'abril i ha notificat noves transcripcions.

La Policia d’Indonèsia deté al capità del vaixell afonat amb una família valenciana en Komodo

La Policia d'Indonèsia va detindre al capità del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo i l'acusa de negligència amb resultat mortal. El cas va passar a la Fiscalia i quedarà a l'espera de data de juí.

La Fiscalia manté la seua petició de 10,5 anys de presó per a Rafa Mir per agressió sexual i lesions

La Fiscalia de València ha confirmat la sol·licitud de 10 anys i sis mesos de presó per a Rafa Mir per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions. El cas es remunta a 2024, amb processament en 2025, i inclou penes accessòries, indemnitzacions i una petició de quatre anys per al coacusado Pablo Jara.