Desarticulen un punt de a on es venia droga a menors en Xaló

 

La Guàrdia Civil d’Alacant, en una actuació conjunta amb l’Administració Local de Xaló, en la Marina Alta (Alacant), ha desmantellat un important punt de venda de drogues a la menuda en una casa de la localitat que proveïa a menors d’edat de la zona i que causava una gran preocupació veïnal.

 

En l’operació han sigut detinguts dos germans, de 20 i 24 anys, i una menor, de 16 anys, segons un comunicat de l’institut armat. Pel que pareix, la jove, parella sentimental d’un dels germans, col·laborava amb ells en l’ocultació de la droga i en la seua venda.

 

Se’ls imputen un delicte de tràfic de substàncies estupefaents i un altre de cultiu o elaboració de droga. Després de ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Dénia, en la mateixa comarca, han quedat en llibertat amb càrrecs. Els tres presumptes implicats, abusant de la relació de poder donada per la seua superior edat, es garantien que els menors no els delataren.

 

En l’operatiu han sigut intervinguts, en total, un quilogram de cabdells de marihuana, preparats per a la seua distribució, 25 pastilles d’èxtasis, 1.000 euros en fraccions de bitllets xicotets i una pistola elèctrica. Durant el transcurs de les investigacions, els agents de l’institut armat han fet un treball de conscienciació social entre els jóvens afectats.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.