Desarticulen un punt de a on es venia droga a menors en Xaló

 

La Guàrdia Civil d’Alacant, en una actuació conjunta amb l’Administració Local de Xaló, en la Marina Alta (Alacant), ha desmantellat un important punt de venda de drogues a la menuda en una casa de la localitat que proveïa a menors d’edat de la zona i que causava una gran preocupació veïnal.

 

En l’operació han sigut detinguts dos germans, de 20 i 24 anys, i una menor, de 16 anys, segons un comunicat de l’institut armat. Pel que pareix, la jove, parella sentimental d’un dels germans, col·laborava amb ells en l’ocultació de la droga i en la seua venda.

 

Se’ls imputen un delicte de tràfic de substàncies estupefaents i un altre de cultiu o elaboració de droga. Després de ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Dénia, en la mateixa comarca, han quedat en llibertat amb càrrecs. Els tres presumptes implicats, abusant de la relació de poder donada per la seua superior edat, es garantien que els menors no els delataren.

 

En l’operatiu han sigut intervinguts, en total, un quilogram de cabdells de marihuana, preparats per a la seua distribució, 25 pastilles d’èxtasis, 1.000 euros en fraccions de bitllets xicotets i una pistola elèctrica. Durant el transcurs de les investigacions, els agents de l’institut armat han fet un treball de conscienciació social entre els jóvens afectats.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.
FILMOTECA D'ESTIU