Ahir, 8 de desembre, a la nit, es va produir un accident en el recinte firal obert a Segorbe, a l'Alt Palància, amb motiu del pont de la Immaculada. Segons sembla el braç d'una de les atraccions es va trencar, al voltant de les 20 hores per un tall en el subministrament elèctric, degut a l'avaria dels generadors de l'empresa. Nou persones van resultar ferides a causa de l'impacte que va produir el trencament d'una atracció tipus 'polp' que donava voltes. Estos nou ferits es van precipitar de sobte sobre la plataforma interior, i molts d'esquena, rebent un impacte considerable. De seguida van ser atesos pels presents i posteriorment per membre de la Policia Local i sanitaris. Els afectats posteriorment van ser traslladats a Urgències de l'hospital Complementari de Segorb en vehicles propis de la Policia o en una Ambulància que es trobava en les proximitats, encara que no tots foren donats d'alta de seguida. Van patir policontusions i altres ferides de diversa consideració per cap d'ells va patir una rotura òssia. La Policia Local de Segorbe s'ha vist obligada a clausurar l'atracció i al llarg d'esta setmana està previst que siga revisada per un tècnic de l'Ajuntament per a determinar les causes de l'avaria i la possible reanudació de l'activitat.
Últimes notícies
Successos
L’ex secretari de Presidència nega haver informat a Mazón d’un possible confinament per la DANA
Cayetano García ha negat davant la jutgessa haver informat a Carlos Mazón de la consulta sobre un possible confinament durant la DANA de 2024. La causa ha incorporat un informe de l'Advocacia que va avalar la viabilitat jurídica d'eixa mesura i ha revelat versions contradictòries amb l'entorn de Salomé Pradas.
Economia
Vueling programa més de 1,6 milions de seients a Alacant per a l’estiu de 2026
L'aerolínia incrementa un 18% la seua capacitat respecte a 2025 i operarà 16 rutes, nou internacionals, després de basar un avió addicional a Alacant i afegir freqüències.
Societat
Pérez Llorca ressalta les dades ‘magnífiques’ del turisme en les tres províncies valencianes
Pérez Llorca ha qualificat de 'magnífics' els resultats turístics de Castelló, València i Alacant en l'últim any. Ha defés una presència 'positiva' en Fitur per a reforçar l'oferta provincial.
Salut
Sanitat no detecta reutilització de catèters a l’Hospital del Vinalopó i avisa de mesures
El conseller Marciano Gómez ha assegurat que la inspecció urgent a l'Hospital del Vinalopó no ha trobat proves de reutilització de catèters. Si afloren irregularitats, promet actuar amb 'amb contundència'.
Política
Pérez Llorca defén que l’estatut d’expresidents valencià és molt similar al d’altres regions
Pérez Llorca ha defés que l'estatut per als expresidents valencians és 'molt similar' al d'altres regions i ha acusat a Compromís de buscar titulars. També ha enlletgit que es condicione la reunió del 27 de gener al fet que reclame l'acta de Carlos Mazón.
Local
Dimitix l’alcaldessa de Llocnou de la Corona i manté l’acta
Paqui Llopis ha presentat la seua renúncia per motius personals, familiars i laborals després d'una profunda reflexió. Mantindrà l'acta i les delegacions de Participació i Festes mentres s'ordena el relleu.
Economia
Pérez Llorca exigix al Govern aclarir la reducció de velocitat en l’AVE Madrid-Comunitat Valenciana
El president Juanfran Pérez Llorca ha demanat explicacions per la reducció de velocitat en l'AVE Madrid-Comunitat Valenciana després de l'accident de Adamuz. Advertix d'impacte en la seguretat percebuda i possibles efectes en el turisme.
Successos
Alliberat un noruec segrestat per la banda sueca Dalen a Alacant: quatre detinguts
La Policia Nacional ha alliberat a Alacant a un ciutadà noruec segrestat per la banda sueca Dalen. Quatre persones han sigut detingudes sense pagament de rescat.




