Cau el braç d’una atracció de fira i nou persones resulten ferides a Segorbe

Ahir, 8 de desembre, a la nit, es va produir un accident en el recinte firal obert a Segorbe, a l'Alt Palància, amb motiu del pont de la Immaculada. Segons sembla el braç d'una de les atraccions es va trencar, al voltant de les 20 hores per un tall en el subministrament elèctric, degut a l'avaria dels generadors de l'empresa. Nou persones van resultar ferides a causa de l'impacte que va produir el trencament d'una atracció tipus 'polp' que donava voltes. Estos nou ferits es van precipitar de sobte sobre la plataforma interior, i molts d'esquena, rebent un impacte considerable. De seguida van ser atesos pels presents i posteriorment per membre de la Policia Local i sanitaris. Els afectats posteriorment van ser traslladats a Urgències de l'hospital Complementari de Segorb en vehicles propis de la Policia o en una Ambulància que es trobava en les proximitats, encara que no tots foren donats d'alta de seguida. Van patir policontusions i altres ferides de diversa consideració per cap d'ells va patir una rotura òssia. La Policia Local de Segorbe s'ha vist obligada a clausurar l'atracció i al llarg d'esta setmana està previst que siga revisada per un tècnic de l'Ajuntament per a determinar les causes de l'avaria i la possible reanudació de l'activitat.

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.