Ahir, 8 de desembre, a la nit, es va produir un accident en el recinte firal obert a Segorbe, a l'Alt Palància, amb motiu del pont de la Immaculada. Segons sembla el braç d'una de les atraccions es va trencar, al voltant de les 20 hores per un tall en el subministrament elèctric, degut a l'avaria dels generadors de l'empresa. Nou persones van resultar ferides a causa de l'impacte que va produir el trencament d'una atracció tipus 'polp' que donava voltes. Estos nou ferits es van precipitar de sobte sobre la plataforma interior, i molts d'esquena, rebent un impacte considerable. De seguida van ser atesos pels presents i posteriorment per membre de la Policia Local i sanitaris. Els afectats posteriorment van ser traslladats a Urgències de l'hospital Complementari de Segorb en vehicles propis de la Policia o en una Ambulància que es trobava en les proximitats, encara que no tots foren donats d'alta de seguida. Van patir policontusions i altres ferides de diversa consideració per cap d'ells va patir una rotura òssia. La Policia Local de Segorbe s'ha vist obligada a clausurar l'atracció i al llarg d'esta setmana està previst que siga revisada per un tècnic de l'Ajuntament per a determinar les causes de l'avaria i la possible reanudació de l'activitat.
Cau el braç d’una atracció de fira i nou persones resulten ferides a Segorbe
Últimes notícies
Social
El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana
El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.
Esports
Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí
El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.
Cultura
Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes
La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.
Successos
Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca
La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
Successos
Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes
La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.
Successos
Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó
Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.
Salut
Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques
Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.
Salut
Una IA permet a les clíniques automatitzar cites i recordatoris amb pacients
La startup il·licitana Healthmate ha creat una intel·ligència artificial que gestiona de forma automàtica cites, recordatoris i comunicacions amb pacients, ja operativa en un centenar de clíniques espanyoles.












