Ahir, 8 de desembre, a la nit, es va produir un accident en el recinte firal obert a Segorbe, a l'Alt Palància, amb motiu del pont de la Immaculada. Segons sembla el braç d'una de les atraccions es va trencar, al voltant de les 20 hores per un tall en el subministrament elèctric, degut a l'avaria dels generadors de l'empresa. Nou persones van resultar ferides a causa de l'impacte que va produir el trencament d'una atracció tipus 'polp' que donava voltes. Estos nou ferits es van precipitar de sobte sobre la plataforma interior, i molts d'esquena, rebent un impacte considerable. De seguida van ser atesos pels presents i posteriorment per membre de la Policia Local i sanitaris. Els afectats posteriorment van ser traslladats a Urgències de l'hospital Complementari de Segorb en vehicles propis de la Policia o en una Ambulància que es trobava en les proximitats, encara que no tots foren donats d'alta de seguida. Van patir policontusions i altres ferides de diversa consideració per cap d'ells va patir una rotura òssia. La Policia Local de Segorbe s'ha vist obligada a clausurar l'atracció i al llarg d'esta setmana està previst que siga revisada per un tècnic de l'Ajuntament per a determinar les causes de l'avaria i la possible reanudació de l'activitat.
Últimes notícies
Successos
Novembre tanca amb 81 morts en les carreteres, 6 menys que al novembre de 2024
Al novembre s'han registrat 76 sinistres mortals i 81 morts en les carreteres espanyoles, 6 menys que un any abans. La mobilitat ha crescut un 5,49% fins a 36,4 milions de viatges i augmenten les víctimes entre usuaris vulnerables.
Esports
El tàndem Iborra-Del Moral dirigirà al Llevant esta setmana: ni interins ni definitius
Pablo Sánchez va confirmar que Álvaro Del Moral i Vicente Iborra prendran les regnes del Llevant en Copa i Lliga esta setmana. La decisió sobre la banqueta definitiva continua oberta.
Successos
Desmantellada la primera cèl·lula de The Base a Espanya amb tres detinguts a Castelló
La Policia Nacional ha detingut a Castelló a tres integrants de la primera cèl·lula de The Base detectada a Espanya. Un ha ingressat a la presó i s'han confiscat armes, material tàctic i propaganda.
Successos
Zulima Pérez no ha contestat a la petició de Mus de reunir-se per la interinitat del Consell
La comissionada per a la reconstrucció després de la dana ha rebut dos cartes de Vicente Martínez Mus per a reunir-se, però no ha respost en persistir la interinitat del Consell. Ha qüestionat la gestió de l'Executiu autonòmic i ha demanat esperar a la investidura del nou president.
Successos
Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la dana podrien estar acabades al juny de 2026
La CHJ preveu rematar en 2026 les 17 actuacions d'emergència després de la dana del 29 d'octubre de 2024. El pla més ampli aspira a tindre la majoria de projectes en execució en 2030.
Esports
Calero s’acomiada del Llevant convençut que anava a salvar a l’equip i sense retrets al club
Julián Calero ha dit adeu al Llevant defenent que anava a salvar a l'equip i acceptant la decisió del club sense retrets. Deixa al conjunt a tres punts de la salvació després de l'ascens recent.
Oratge
Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern
El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.
Esports
Calero s’acomiada del Llevant: convencidísimo de salvar a l’equip i sense retrets
Julián Calero va assegurar en el seu adeu que estava convencidísimo de salvar al Llevant i, malgrat la mala ratxa, va dir que no retrau al club la rescissió.



