Cau un camió per un barranc en la CV-415 a l’altura de Picassent

Camió accident Picassent

Fins a 9 bombers s’han necessitat per a traure a la conductora dels ferros | Bombers de València

 

ACTUALITZAT. Este dijous de matí, a les 8.45 hores, s’ha produït un accident de trànsit en la CV-415, a l’altura de Montserrat, i no en Picassent com s’havia indicat en un primer moment. Un camió ha eixit de la via, a l’altura de la població de la Ribera, i ha caigut per un xicotet barranc lateral.

 

Fins al lloc de l’accident s’han hagut de desplaçar 9 efectius dels parcs de bombers de Silla, Catarroja i Torrent per a socórrer a la víctima, una dona de 46 anys. La conductora estava atrapada entre els ferros, tal com es pot vore en la imatge, i els bombers han hagut de treballar fins a les 9.55 hores per a poder traure-la.

 

La ferida ha hagut de ser traslladada a l’hospital, després de ser atesa pels Servicis d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) per politraumatismes i etabilitzada. Ha sigut duta a l’Hospital la Fe de València, segons informa el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències (CICU).

Últimes notícies

València Basket busca rematar la Lliga Endesa al Palau per la via ràpida

València Basket visita este dimecres el Palau Blaugrana amb un 2-1 a favor en la final de la Lliga Endesa i una primera bola de títol per a firmar el seu segon campionat de l'ACB.

Reuvers confia en rematar la Lliga Endesa en el quart partit al Palau

L’ala-pivot del Valencia Basket Nate Reuvers assegura que l’equip arriba al quart partit de la final de la Lliga Endesa amb bones sensacions i amb la intenció de sentenciar el títol al Palau Blaugrana, sense esperar un cinqué duel al Roig Arena.

Dos menors rescatats d’una vivenda en flames a Borriana

Dos menors han sigut rescatats hui d’una vivenda unifamiliar de tres plantes a Borriana després que s’haja declarat un incendi al forat de l’escala. Han eixit il·lesos gràcies a la intervenció de la Guàrdia Civil, la Policia Local i els Bombers de Castelló.

Nit de Sant Joan 2026 a la Comunitat: una de les més càlides des que hi ha registres

La Nit de Sant Joan de 2026 a la Comunitat Valenciana serà la segona més càlida registrada, amb calor nocturn excepcional, mínimes de fins a 24 graus i sense pluja prevista.

Localitzen mort un home dins dun cotxe en un centre comercial de Xàtiva

La Policia Nacional ha obert una investigació després de trobar el cadàver dun home de 52 anys, sense signes aparents de violència, dins dun cotxe estacionat en un centre comercial de Xàtiva.

Bernabé retreu la corrupció del PP valencià en plena polèmica pel cas Ábalos

Pilar Bernabé ha recordat que en la Comunitat Valenciana hi ha 185 condemnats per corrupció del PP i ha criticat que molts continuen ocupant càrrecs, en resposta a preguntes sobre la sentència contra José Luis Ábalos.

Nous vols directes d’estiu entre Castelló i Palma amb Air Nostrum

Air Nostrum recupera des del 17 de juliol la connexió directa d’estiu entre Castelló i Palma amb dos vols setmanals i preus a partir de 37 euros per trajecte.

Absoldos els cinc acusats del cas Taula pels contractes de Cultura a València

L’Audiència Provincial de València ha absolt els cinc acusats de prevaricació, suborn i malversació en la peça E del cas Taula-Imelsa, sobre contractes de la Regidoria de Cultura entre 2003 i 2006, en no vore acreditat l’amaño ni el cobrament de comissions.