Cau un camió per un barranc en la CV-415 a l’altura de Picassent

Camió accident Picassent

Fins a 9 bombers s’han necessitat per a traure a la conductora dels ferros | Bombers de València

 

ACTUALITZAT. Este dijous de matí, a les 8.45 hores, s’ha produït un accident de trànsit en la CV-415, a l’altura de Montserrat, i no en Picassent com s’havia indicat en un primer moment. Un camió ha eixit de la via, a l’altura de la població de la Ribera, i ha caigut per un xicotet barranc lateral.

 

Fins al lloc de l’accident s’han hagut de desplaçar 9 efectius dels parcs de bombers de Silla, Catarroja i Torrent per a socórrer a la víctima, una dona de 46 anys. La conductora estava atrapada entre els ferros, tal com es pot vore en la imatge, i els bombers han hagut de treballar fins a les 9.55 hores per a poder traure-la.

 

La ferida ha hagut de ser traslladada a l’hospital, després de ser atesa pels Servicis d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) per politraumatismes i etabilitzada. Ha sigut duta a l’Hospital la Fe de València, segons informa el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències (CICU).

Últimes notícies

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.

Luis Barcala tornarà a optar a l’Alcaldia d’Alacant amb el compromís de seguir transformant la ciutat

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha sigut proclamat de nou candidat del PP per a les municipals de 2027 i assegura que es lliurarà ‘a fons’ per a continuar millorant la ciutat. El partit manté tots els alcaldes actuals i renova 11 caps de llista en capitals on no governa.

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.