Cau un camió per un barranc en la CV-415 a l’altura de Picassent

Camió accident Picassent

Fins a 9 bombers s’han necessitat per a traure a la conductora dels ferros | Bombers de València

 

ACTUALITZAT. Este dijous de matí, a les 8.45 hores, s’ha produït un accident de trànsit en la CV-415, a l’altura de Montserrat, i no en Picassent com s’havia indicat en un primer moment. Un camió ha eixit de la via, a l’altura de la població de la Ribera, i ha caigut per un xicotet barranc lateral.

 

Fins al lloc de l’accident s’han hagut de desplaçar 9 efectius dels parcs de bombers de Silla, Catarroja i Torrent per a socórrer a la víctima, una dona de 46 anys. La conductora estava atrapada entre els ferros, tal com es pot vore en la imatge, i els bombers han hagut de treballar fins a les 9.55 hores per a poder traure-la.

 

La ferida ha hagut de ser traslladada a l’hospital, després de ser atesa pels Servicis d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) per politraumatismes i etabilitzada. Ha sigut duta a l’Hospital la Fe de València, segons informa el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències (CICU).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.