16.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Cau un camió per un barranc en la CV-415 a l’altura de Picassent

Camió accident Picassent

Fins a 9 bombers s’han necessitat per a traure a la conductora dels ferros | Bombers de València

 

ACTUALITZAT. Este dijous de matí, a les 8.45 hores, s’ha produït un accident de trànsit en la CV-415, a l’altura de Montserrat, i no en Picassent com s’havia indicat en un primer moment. Un camió ha eixit de la via, a l’altura de la població de la Ribera, i ha caigut per un xicotet barranc lateral.

 

Fins al lloc de l’accident s’han hagut de desplaçar 9 efectius dels parcs de bombers de Silla, Catarroja i Torrent per a socórrer a la víctima, una dona de 46 anys. La conductora estava atrapada entre els ferros, tal com es pot vore en la imatge, i els bombers han hagut de treballar fins a les 9.55 hores per a poder traure-la.

 

La ferida ha hagut de ser traslladada a l’hospital, després de ser atesa pels Servicis d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) per politraumatismes i etabilitzada. Ha sigut duta a l’Hospital la Fe de València, segons informa el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències (CICU).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.