Cau una xarxa que enviava droga oculta entre nines des d’Alacant

 

La Guàrdia Civil ha detingut a 15 presumptes membres d’una organització dedicada al cultiu i tràfic de diferents classes de drogues. La seua destinació final era Alacant, Múrcia, Balears i el Regne Unit, per a això es feien enviaments per correu postal, ocultant haixix i èxtasi entre nines.

 

Els arrestats, de nacionalitats britànica i lituana, constaven com «armats i perillosos» en les bases de dades de les autoritats del Regne Unit consultades, segons ha informat este divendres l’institut armat, que ha assenyalat que la gran operació contra esta xarxa s’ha fet en Alacant i Múrcia.

 

A demés, els integrants de la xarxa prenien mesures extremes de seguretat en les cases que ocupaven per a la seua activitat delictiva, a on havien instal·lat càmeres de vídeo-vigilància i sensors de moviment. I, fins i tot, usaven un dron per a la vigilància aèria dels voltants.

 

Els detinguts transportaven la marihuana a Alacant, Múrcia i Balears i el Regne Unit. Quant a l’haixix (que obtenien en manipular la marihuana) i a les pastilles d’èxtasis, els remetien a eixes mateixes destinacions a través de correu postal, ocults entre nines, sent intervinguts pels agents diferents paquets preparats per al seu enviament imminent.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.