Cau una xarxa que enviava droga oculta entre nines des d’Alacant

 

La Guàrdia Civil ha detingut a 15 presumptes membres d’una organització dedicada al cultiu i tràfic de diferents classes de drogues. La seua destinació final era Alacant, Múrcia, Balears i el Regne Unit, per a això es feien enviaments per correu postal, ocultant haixix i èxtasi entre nines.

 

Els arrestats, de nacionalitats britànica i lituana, constaven com «armats i perillosos» en les bases de dades de les autoritats del Regne Unit consultades, segons ha informat este divendres l’institut armat, que ha assenyalat que la gran operació contra esta xarxa s’ha fet en Alacant i Múrcia.

 

A demés, els integrants de la xarxa prenien mesures extremes de seguretat en les cases que ocupaven per a la seua activitat delictiva, a on havien instal·lat càmeres de vídeo-vigilància i sensors de moviment. I, fins i tot, usaven un dron per a la vigilància aèria dels voltants.

 

Els detinguts transportaven la marihuana a Alacant, Múrcia i Balears i el Regne Unit. Quant a l’haixix (que obtenien en manipular la marihuana) i a les pastilles d’èxtasis, els remetien a eixes mateixes destinacions a través de correu postal, ocults entre nines, sent intervinguts pels agents diferents paquets preparats per al seu enviament imminent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE exigix que Mazón rendisca comptes per la DANA malgrat l’arxiu del TSJ valencià

El PSOE ha advertit que, malgrat l'arxiu judicial, Carlos Mazón haurà de rendir comptes per la seua gestió de la DANA i que seran molt durs amb ell. El partit subratlla que la decisió només afecta a la seua responsabilitat penal i és recurrible.

La jutgessa de Catarroja ha prorrogat sis mesos la instrucció penal de la DANA

La magistrada ha ampliat altres sis mesos la instrucció a partir del 30 d'abril per la complexitat del cas, amb testimonis i peritatges encara pendents i a l'espera de missatges clau.

L’ús intensiu de xarxes socials augmenta els símptomes depressius abans dels 16

Un estudi de la UMH conclou que l'ús intensiu de xarxes socials s'associa amb més símptomes depressius en menors de 16. El risc clau és l'ús problemàtic, no les hores.

Set ciutats s’alien per a un turisme urbà més sostenible i equilibrat

València, Madrid, Barcelona, Màlaga, Sevilla, Saragossa i Sant Sebastià cooperaran en una nova Xarxa de Destinacions Turístiques Urbanes. L'objectiu és avançar cap a un model sostenible que concilie els interessos de visitants i veïns.

Víctimes de la dana celebren que el TSJCV ha rebutjat investigar a Mazón i la causa seguix a Catarroja

Les associacions aplaudixen la rapidesa i unanimitat de la fallada, que retorna la causa al Jutjat 3 de Catarroja. Reclamen la fi de l'aforament de Mazón.

Martínez-Almeida afirma que només hi ha un partit que pot guanyar eleccions

L'alcalde de Madrid ha interpretat el resultat a Castella i Lleó com a prova que el PP és l'única alternativa capaç d'aglutinar majories socials. Ha demanat recuperar la centralitat i la convivència.

Catalá apel·la al respecte a la Justícia després del rebuig del TSJCV a investigar a Mazón

L'alcaldessa María José Catalá ha reiterat la seua respecte als procediments judicials després que el TSJCV descartara investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA. José Luis Martínez Almeida ha evitat valorar la decisió i ha demanat deixar treballar als tribunals.

Pérez Llorca subratlla que la unanimitat del TSJCV sobre Mazón deixa les coses molt clares

El president ha valorat la decisió del TSJCV de no investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana. Ha subratllat la unanimitat i la rapidesa de la fallada.