Més d’un centenar de multes en Gandia just abans de passar a la fase 1

Control policial en Gandia, la Safor (València)

Els agents han interposat 124 sancions | Ajuntament de Gandia

 

La Policia Local de Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha fet, dins de la línia de control de desplaçaments tant a peu com en vehicles particulars i transport públic, controls fixos i mòbils en diferents parts de la ciutat i la platja durant el cap de setmana.

 

Des de divendres fins diumenge, els agents han identificat a més de 650 persones i han controlat els desplaçaments de 304 vehicles. En total, els agents han imposat 124 sancions per diferents motius: 48 el divendres i 37 el dissabte, els dies que més sancions s’han interposat.

 

Cal recordar que ha sigut l’últim cap de setmana de la ciutat en fase 0, ja que, des d’este dilluns, 11 de maig, el departament de salut de Gandia ha passat a la fase 1.

 

Des del passat dijous i amb motiu de l’obertura dels mercats a l’aire lliure, la Policia Local ha establert un dispositiu especial per a controlar el compliment de les mesures imposades per a esta classe d’activitats que s’ha saldat sense incidències.

 

D’altra banda, els agents continuen amb presència en parcs, carrils bici i les zones de primera línia de platja i arena per evitar aglomeracions de gent.

Últimes notícies

Quatre detinguts per una sèrie d’atracaments violents en gasolineres d’Alacant i Múrcia

Quatre hòmens d’entre 28 i 38 anys han sigut detinguts per dos robatoris amb violència consumats i un tercer en grau de temptativa en gasolineres de Biar, Villena i Yecla.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 graus este dissabte a l’interior sud de València

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor a l’interior sud de València, on s’esperen fins a 38 graus, i en altres zones de la província per màximes de 36 graus.

Detenen a Alacant un jove per apunyalar un home en un autobús de Palma

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un dels dos joves que presumptament van apunyalar un home després d’una discussió per la música en un autobús de Palma. La víctima va patir ferides greus i continua oberta la cerca del segon implicat.

Un detingut a Almassora per estafar més de 20.000 euros en la venda de vehicles industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a Almassora un treballador d’una empresa de compravenda de vehicles industrials acusat d’estafar huit clients i defraudar més de 20.000 euros. L’home presumptament alterava la documentació i desviava els pagaments a comptes bancaris sota el seu control.

Guido Rodríguez continuarà al València fins 2028 amb una temporada opcional

El migcampista argentí Guido Rodríguez ha signat un nou contracte amb el València fins juny de 2028, amb una temporada addicional opcional, després de mitja campanya al club.

Juny tanca amb un 87% d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana i Benidorm supera el 90%

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat juny amb un 87,1% d’ocupació, mig punt més que fa un any, amb Benidorm per damunt del 90% i un fort creixement a Castelló.

Nala, la gossa bombera d’Alacant que busca supervivents al terratrémol de Veneçuela

Nala, una gossa de la Unitat Canina dels bombers d’Alacant, ha viatjat quasi 40 hores fins a Veneçuela amb l’ONG GEA per buscar supervivents i repartir ajuda humanitària després del doble terratrémol.

La jove apunyalada pel pare en un crim masclista a Alacant evoluciona fora de perill

La jove de 26 anys ferida pel pare en el crim masclista de Cañada del Fenollar continua ingressada a l’hospital d’Alacant, però la seua vida no corre perill.