Més d’un centenar de multes en Gandia just abans de passar a la fase 1

Control policial en Gandia, la Safor (València)

Els agents han interposat 124 sancions | Ajuntament de Gandia

 

La Policia Local de Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha fet, dins de la línia de control de desplaçaments tant a peu com en vehicles particulars i transport públic, controls fixos i mòbils en diferents parts de la ciutat i la platja durant el cap de setmana.

 

Des de divendres fins diumenge, els agents han identificat a més de 650 persones i han controlat els desplaçaments de 304 vehicles. En total, els agents han imposat 124 sancions per diferents motius: 48 el divendres i 37 el dissabte, els dies que més sancions s’han interposat.

 

Cal recordar que ha sigut l’últim cap de setmana de la ciutat en fase 0, ja que, des d’este dilluns, 11 de maig, el departament de salut de Gandia ha passat a la fase 1.

 

Des del passat dijous i amb motiu de l’obertura dels mercats a l’aire lliure, la Policia Local ha establert un dispositiu especial per a controlar el compliment de les mesures imposades per a esta classe d’activitats que s’ha saldat sense incidències.

 

D’altra banda, els agents continuen amb presència en parcs, carrils bici i les zones de primera línia de platja i arena per evitar aglomeracions de gent.

Últimes notícies

L’oratge comença la setmana amb més calor, sobretot a l’interior de València

Este dilluns l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable i poc nuvolós, amb pujada de les temperatures màximes, especialment a l’interior de València, i vent fluix variable. Dimarts es preveu un descens de les màximes i un lleuger augment de les mínimes.

La vaga indefinida del professorat valencià enceta la cinquena setmana amb una nova reunió clau

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià entra este dilluns en la cinquena setmana, amb 21 dies lectius de mobilitzacions i una nova mesa sectorial clau entre Educació i sindicats, mentre l’acampada al centre de València complix una setmana.

L’acampada educativa torna al centre de la plaça de la Verge de València després del Corpus

L’acampada de docents en suport a la vaga indefinida del professorat públic ha tornat al centre de la plaça de la Verge de València una vegada acabats els actes del Corpus, després d’haver-se desplaçat uns dies a un lateral per facilitar la celebració de la festa.

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.