Més d’un centenar de multes en Gandia just abans de passar a la fase 1

Control policial en Gandia, la Safor (València)

Els agents han interposat 124 sancions | Ajuntament de Gandia

 

La Policia Local de Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha fet, dins de la línia de control de desplaçaments tant a peu com en vehicles particulars i transport públic, controls fixos i mòbils en diferents parts de la ciutat i la platja durant el cap de setmana.

 

Des de divendres fins diumenge, els agents han identificat a més de 650 persones i han controlat els desplaçaments de 304 vehicles. En total, els agents han imposat 124 sancions per diferents motius: 48 el divendres i 37 el dissabte, els dies que més sancions s’han interposat.

 

Cal recordar que ha sigut l’últim cap de setmana de la ciutat en fase 0, ja que, des d’este dilluns, 11 de maig, el departament de salut de Gandia ha passat a la fase 1.

 

Des del passat dijous i amb motiu de l’obertura dels mercats a l’aire lliure, la Policia Local ha establert un dispositiu especial per a controlar el compliment de les mesures imposades per a esta classe d’activitats que s’ha saldat sense incidències.

 

D’altra banda, els agents continuen amb presència en parcs, carrils bici i les zones de primera línia de platja i arena per evitar aglomeracions de gent.

Últimes notícies

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.