Més d’un centenar de multes en Gandia just abans de passar a la fase 1

Control policial en Gandia, la Safor (València)

Els agents han interposat 124 sancions | Ajuntament de Gandia

 

La Policia Local de Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha fet, dins de la línia de control de desplaçaments tant a peu com en vehicles particulars i transport públic, controls fixos i mòbils en diferents parts de la ciutat i la platja durant el cap de setmana.

 

Des de divendres fins diumenge, els agents han identificat a més de 650 persones i han controlat els desplaçaments de 304 vehicles. En total, els agents han imposat 124 sancions per diferents motius: 48 el divendres i 37 el dissabte, els dies que més sancions s’han interposat.

 

Cal recordar que ha sigut l’últim cap de setmana de la ciutat en fase 0, ja que, des d’este dilluns, 11 de maig, el departament de salut de Gandia ha passat a la fase 1.

 

Des del passat dijous i amb motiu de l’obertura dels mercats a l’aire lliure, la Policia Local ha establert un dispositiu especial per a controlar el compliment de les mesures imposades per a esta classe d’activitats que s’ha saldat sense incidències.

 

D’altra banda, els agents continuen amb presència en parcs, carrils bici i les zones de primera línia de platja i arena per evitar aglomeracions de gent.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana frega el ple en turisme rural per Setmana Santa amb un 72% d’ocupació

El turisme rural en la Comunitat Valenciana aconseguix un 72% d'ocupació per Setmana Santa, en línia amb Andalusia, en un context marcat per la pujada del carburant, la incertesa internacional i la cautela en el gasto familiar.

Detingut un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients

La Guàrdia Civil ha detingut a un metge d'un centre de salut de Cullera per dos presumptes delictes d'agressió sexual a pacients, després de la denúncia inicial d'una dona i la posterior localització d'una altra possible víctima.

Dissabte amb ratxes de vent molt forts a Castelló i risc de pluges en el nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes de vent molt forts del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València, amb possibilitat de pluges febles en el litoral nord d'Alacant.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.