16.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

El Centre de Formació d’Adults d’Almussafes obté 53.000 euros de subvenció

 

Almussafes rebrà 52.969,68 euros de subvenció per al seu Centre de Formació de Persones Adultes este 2018. Esta quantitat, que és la quarta més elevada econòmicament de totes les concedides per la Generalitat Valenciana en este àmbit, es destinarà a sufragar part dels despeses derivats del seu funcionament, que enguany superen els 300.000 € segons el pressupost facilitat des de l’administració local. Des de l’ajuntament mostren la seua satisfacció per la notícia i el seu ferm compromís per continuar apostant per l’escola i pel desenvolupament de la política de suport i impuls a la formació d’adults des de l’àmbit municipal. Després de 33 anys de trajectòria, el Centre Municipal de Formació de Persones Adultes d’Almussafes continua sumant avals que confirmen la qualitat del servici educatiu i de formació permanent oferit al seu alumnat. La Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport li acaba d’atorgar una subvenció per al desenvolupament de la seua activitat, que a nivell pressupostari se situa en la quarta posició de tota la Comunitat Valenciana.

En concret, l’EPA d’Almussafes rebrà en 2018 una ajuda de 52.969,68 €, import que podrà utilitzar per a finançar part de les despeses que comporta mantindre la infraestructura educativa que acull tots els cursos, la contractació del personal docent, el subministrament de gas, electricitat i aigua i el material utilitzat en el dia a dia. Esta ajuda supera els 39.379,98 € concedits en 2017 i els 44.299 € rebuts en 2016. La tendència a l’alça d’esta xifra confirma el bon moment en què es troba este servici públic en què el consistori municipal hi ha invertit enguany més de 300.000 €, renovant una vegada més el compromís adquirit amb la localitat de potenciar la formació entre la ciutadania. La notícia suposa una espenta a la labor realitzada en el centre des de 1985 i anima a l’equip docent a continuar prestant el millor servici a les 632 persones matriculades en l’extensa oferta formativa d’este centre que, en l’actualitat, ocupa un lloc de referència en el camp de l’educació d’adults.

«Tot un orgull comptar a Almussafes amb un Centre d’Educació de Persones Adultes que s’ha llaurat un gran prestigi a nivell autonòmic. Sens dubte, es tracta d’una de les joies de la localitat que és necessari cuidar i en eixa línia de millora contínua del servici continuarem treballant dia a dia», explica la regidora d’EPA, Teresa Iborra.

Últimes notícies

Felip VI reivindica a la universitat com a contrapunt a la resignació i la paràlisi

En l'obertura del curs 2025/2026 a la Universitat de València, Felip VI ha defés a la universitat com a motor de pensament crític, ciència útil i cohesió democràtica. També s'han reclamat més equitat i estabilitat financera per a garantir l'ascensor social.

Martínez Mus demana reunir-se ja amb la Comissionada de la DANA per a accelerar la coordinació

El vicepresident segon ha urgit a tancar una cita amb Zulima Pérez per a millorar la coordinació de la reconstrucció i activar una comissió mixta.

Compromís critica que seguisca sense conéixer-se el pacte PP-Vox per a investir a Pérez Llorca

Compromís ha retret l'opacitat de l'acord entre PP i Vox que permetrà investir a Juanfran Pérez Llorca i l'absència d'un programa detallat. Ibáñez i Micó han vaticinat continuïtat amb les polítiques de Carlos Mazón.

L’Elx està invicte en el camp del Getafe: quatre empats i una victòria

L'Elx visita este divendres al Getafe amb un balanç immaculat en Primera a domicili: cinc partits sense perdre. Quatre empats i un triomf en el Coliseum.

El València només ha guanyat una vegada en les seues últimes huit visites a Vallecas

El València visita al Raig en la jornada 14 amb una estadística adversa a Vallecas: només una victòria en les huit eixides més recents, després d'un empat la passada campanya.

Vencedor no jugarà davant l’Athletic per la clàusula de la por

El Llevant no abonarà la compensació prevista en la cessió, per la qual cosa Unai Vencedor no estarà davant l'Athletic este dissabte en el Ciutat de València.

El Llevant necessita guanyar a l’Athletic per a evitar el seu pitjor inici a casa en Primera

Amb quatre derrotes i un empat en el Ciutat, l'equip granota és el pitjor local de LaLiga. Si no venç a l'Athletic, firmarà la seua pitjor arrancada a casa.

El Vila-real suma dos triomfs en les seues cinc últimes visites al Reale Arena

El Vila-real visita este dissabte a la Reial Societat amb un balanç recent de dos victòries, un empat i dos derrotes en el Reale Arena. L'últim antecedent allí va ser 1-0 amb gol de Kubo.