El Centre de Formació d’Adults d’Almussafes obté 53.000 euros de subvenció

 

Almussafes rebrà 52.969,68 euros de subvenció per al seu Centre de Formació de Persones Adultes este 2018. Esta quantitat, que és la quarta més elevada econòmicament de totes les concedides per la Generalitat Valenciana en este àmbit, es destinarà a sufragar part dels despeses derivats del seu funcionament, que enguany superen els 300.000 € segons el pressupost facilitat des de l’administració local. Des de l’ajuntament mostren la seua satisfacció per la notícia i el seu ferm compromís per continuar apostant per l’escola i pel desenvolupament de la política de suport i impuls a la formació d’adults des de l’àmbit municipal. Després de 33 anys de trajectòria, el Centre Municipal de Formació de Persones Adultes d’Almussafes continua sumant avals que confirmen la qualitat del servici educatiu i de formació permanent oferit al seu alumnat. La Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport li acaba d’atorgar una subvenció per al desenvolupament de la seua activitat, que a nivell pressupostari se situa en la quarta posició de tota la Comunitat Valenciana.

En concret, l’EPA d’Almussafes rebrà en 2018 una ajuda de 52.969,68 €, import que podrà utilitzar per a finançar part de les despeses que comporta mantindre la infraestructura educativa que acull tots els cursos, la contractació del personal docent, el subministrament de gas, electricitat i aigua i el material utilitzat en el dia a dia. Esta ajuda supera els 39.379,98 € concedits en 2017 i els 44.299 € rebuts en 2016. La tendència a l’alça d’esta xifra confirma el bon moment en què es troba este servici públic en què el consistori municipal hi ha invertit enguany més de 300.000 €, renovant una vegada més el compromís adquirit amb la localitat de potenciar la formació entre la ciutadania. La notícia suposa una espenta a la labor realitzada en el centre des de 1985 i anima a l’equip docent a continuar prestant el millor servici a les 632 persones matriculades en l’extensa oferta formativa d’este centre que, en l’actualitat, ocupa un lloc de referència en el camp de l’educació d’adults.

«Tot un orgull comptar a Almussafes amb un Centre d’Educació de Persones Adultes que s’ha llaurat un gran prestigi a nivell autonòmic. Sens dubte, es tracta d’una de les joies de la localitat que és necessari cuidar i en eixa línia de millora contínua del servici continuarem treballant dia a dia», explica la regidora d’EPA, Teresa Iborra.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.