El Centre de Formació d’Adults d’Almussafes obté 53.000 euros de subvenció

 

Almussafes rebrà 52.969,68 euros de subvenció per al seu Centre de Formació de Persones Adultes este 2018. Esta quantitat, que és la quarta més elevada econòmicament de totes les concedides per la Generalitat Valenciana en este àmbit, es destinarà a sufragar part dels despeses derivats del seu funcionament, que enguany superen els 300.000 € segons el pressupost facilitat des de l’administració local. Des de l’ajuntament mostren la seua satisfacció per la notícia i el seu ferm compromís per continuar apostant per l’escola i pel desenvolupament de la política de suport i impuls a la formació d’adults des de l’àmbit municipal. Després de 33 anys de trajectòria, el Centre Municipal de Formació de Persones Adultes d’Almussafes continua sumant avals que confirmen la qualitat del servici educatiu i de formació permanent oferit al seu alumnat. La Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport li acaba d’atorgar una subvenció per al desenvolupament de la seua activitat, que a nivell pressupostari se situa en la quarta posició de tota la Comunitat Valenciana.

En concret, l’EPA d’Almussafes rebrà en 2018 una ajuda de 52.969,68 €, import que podrà utilitzar per a finançar part de les despeses que comporta mantindre la infraestructura educativa que acull tots els cursos, la contractació del personal docent, el subministrament de gas, electricitat i aigua i el material utilitzat en el dia a dia. Esta ajuda supera els 39.379,98 € concedits en 2017 i els 44.299 € rebuts en 2016. La tendència a l’alça d’esta xifra confirma el bon moment en què es troba este servici públic en què el consistori municipal hi ha invertit enguany més de 300.000 €, renovant una vegada més el compromís adquirit amb la localitat de potenciar la formació entre la ciutadania. La notícia suposa una espenta a la labor realitzada en el centre des de 1985 i anima a l’equip docent a continuar prestant el millor servici a les 632 persones matriculades en l’extensa oferta formativa d’este centre que, en l’actualitat, ocupa un lloc de referència en el camp de l’educació d’adults.

«Tot un orgull comptar a Almussafes amb un Centre d’Educació de Persones Adultes que s’ha llaurat un gran prestigi a nivell autonòmic. Sens dubte, es tracta d’una de les joies de la localitat que és necessari cuidar i en eixa línia de millora contínua del servici continuarem treballant dia a dia», explica la regidora d’EPA, Teresa Iborra.

Últimes notícies

La Fiscalia del Suprem demana al TSJCV l’auto que va exonerar Mazón per la gestió de la DANA

La Fiscalia del Tribunal Suprem ha sol·licitat al TSJCV l’auto amb què es va rebutjar investigar Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024, dins d’una querella del PSPV-PSOE per presumpte fals testimoni en una comissió del Congrés.

Cap de setmana amb ruixats al sud de la Comunitat i temperatures estables

L’oratge d’este cap de setmana estarà marcat pels núvols i els ruixats forts al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb temperatures sense canvis importants. Diumenge s’espera un ambient més estable i cels poc nuvolosos.

Detingut a Oliva un home de 63 anys per un cultiu de 144 plantes de marihuana en una vivenda

La Guàrdia Civil ha detingut a Oliva un home de 63 anys acusat de cultivar 144 plantes de marihuana i defraudar llum amb un enganxament il·legal. L'operació s'ha iniciat per uns consums elèctrics anòmals detectats per l'empresa subministradora.

S’esvaïxen les alertes a València però continua el risc de ruixats al sud d’Alacant

Emergències ha alçat totes les alertes meteorològiques i la situació 1 del Pla d’Inundacions a la província de València, però manté l’avís groc per pluja intensa este dimecres al litoral sud d’Alacant.

Remuntada del Vila-real a Màlaga per estrenar el caseller de victòries

El Vila-real ha remuntat a La Rosaleda un gol inicial de Dotor i ha sumat el primer triomf de la temporada gràcies a un doblet de Pape Gueye i a l’encert d’Alberto Moleiro. El conjunt groguet ha sigut molt superior a un Màlaga superat des del minut 20.

Els vestits de festa d’Isabel Sanchís s’aliaren amb el pantaló en Madrid

La dissenyadora valenciana Isabel Sanchís ha presentat a la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid una col·lecció de festa que combina vestits espectaculars amb pantalons, corsés escultòrics i bustiers en 3D sense renunciar a la comoditat ni a la llibertat de moviments.

Xàbia recupera el pasturatge amb cabres al Montgó per a previndre incendis

Xàbia ha reactivat el pasturatge ecològic amb 250 cabres al parc natural del Montgó per reduir vegetació i minimitzar el risc d’incendis prop de les vivendes.

Rescatats 17 migrants subsaharians d’una pastera prop de la costa d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat disset hòmens subsaharians d’una pastera en aigües pròximes a Alacant i els ha desembarcat al port de Xàbia. L’operatiu s’ha coordinat des del Centre de Salvament de València i ha mobilitzat una embarcació i un helicòpter.