El Centre de Formació d’Adults d’Almussafes obté 53.000 euros de subvenció

 

Almussafes rebrà 52.969,68 euros de subvenció per al seu Centre de Formació de Persones Adultes este 2018. Esta quantitat, que és la quarta més elevada econòmicament de totes les concedides per la Generalitat Valenciana en este àmbit, es destinarà a sufragar part dels despeses derivats del seu funcionament, que enguany superen els 300.000 € segons el pressupost facilitat des de l’administració local. Des de l’ajuntament mostren la seua satisfacció per la notícia i el seu ferm compromís per continuar apostant per l’escola i pel desenvolupament de la política de suport i impuls a la formació d’adults des de l’àmbit municipal. Després de 33 anys de trajectòria, el Centre Municipal de Formació de Persones Adultes d’Almussafes continua sumant avals que confirmen la qualitat del servici educatiu i de formació permanent oferit al seu alumnat. La Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport li acaba d’atorgar una subvenció per al desenvolupament de la seua activitat, que a nivell pressupostari se situa en la quarta posició de tota la Comunitat Valenciana.

En concret, l’EPA d’Almussafes rebrà en 2018 una ajuda de 52.969,68 €, import que podrà utilitzar per a finançar part de les despeses que comporta mantindre la infraestructura educativa que acull tots els cursos, la contractació del personal docent, el subministrament de gas, electricitat i aigua i el material utilitzat en el dia a dia. Esta ajuda supera els 39.379,98 € concedits en 2017 i els 44.299 € rebuts en 2016. La tendència a l’alça d’esta xifra confirma el bon moment en què es troba este servici públic en què el consistori municipal hi ha invertit enguany més de 300.000 €, renovant una vegada més el compromís adquirit amb la localitat de potenciar la formació entre la ciutadania. La notícia suposa una espenta a la labor realitzada en el centre des de 1985 i anima a l’equip docent a continuar prestant el millor servici a les 632 persones matriculades en l’extensa oferta formativa d’este centre que, en l’actualitat, ocupa un lloc de referència en el camp de l’educació d’adults.

«Tot un orgull comptar a Almussafes amb un Centre d’Educació de Persones Adultes que s’ha llaurat un gran prestigi a nivell autonòmic. Sens dubte, es tracta d’una de les joies de la localitat que és necessari cuidar i en eixa línia de millora contínua del servici continuarem treballant dia a dia», explica la regidora d’EPA, Teresa Iborra.

Últimes notícies

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.

Alquiler més barat i més vivenda assequible: així serà el nou decret

El Govern central ultima un decret llei que preveu pròrrogues obligatòries de dos anys als contractes, regula l’alquiler de temporada i d’habitacions i establix incentius fiscals als propietaris que abaixen la renda. El text també puja l’IVA dels pisos turístics al 21 % i inclou canvis en la llei del sòl, encara en debat polític.

Les autonomies es mouen davant la pressió turística i el repunt dels pisos turístics

L’augment del turisme i dels pisos turístics ha intensificat el debat a Espanya, amb protestes més fortes a Balears, Canàries o Barcelona, mentre en la Comunitat Valenciana i altres territoris la contestació és mínima i se centra en l’habitatge.

Vint mitjans aeris es reforcen en l’incendi de la Vall d’Uixó i els terrestres es concentren en Betxí

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb més de 16.000 persones desallotjades i els treballs centrats ara en Betxí. Este diumenge s’incorporen vint mitjans aeris i es manté un ampli dispositiu terrestre, inclosa la UME.

La nit dona un xicotet respir al gran incendi de la Vall d’Uixó però seguix fora de control

La nit ha sigut lleugerament més favorable en la Vall d’Uixó i la Serra d’Espadà, però l’incendi forestal continua actiu, sense control i amb condicions encara adverses de temperatura, humitat i vent.