El Centre de Formació d’Adults d’Almussafes obté 53.000 euros de subvenció

 

Almussafes rebrà 52.969,68 euros de subvenció per al seu Centre de Formació de Persones Adultes este 2018. Esta quantitat, que és la quarta més elevada econòmicament de totes les concedides per la Generalitat Valenciana en este àmbit, es destinarà a sufragar part dels despeses derivats del seu funcionament, que enguany superen els 300.000 € segons el pressupost facilitat des de l’administració local. Des de l’ajuntament mostren la seua satisfacció per la notícia i el seu ferm compromís per continuar apostant per l’escola i pel desenvolupament de la política de suport i impuls a la formació d’adults des de l’àmbit municipal. Després de 33 anys de trajectòria, el Centre Municipal de Formació de Persones Adultes d’Almussafes continua sumant avals que confirmen la qualitat del servici educatiu i de formació permanent oferit al seu alumnat. La Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport li acaba d’atorgar una subvenció per al desenvolupament de la seua activitat, que a nivell pressupostari se situa en la quarta posició de tota la Comunitat Valenciana.

En concret, l’EPA d’Almussafes rebrà en 2018 una ajuda de 52.969,68 €, import que podrà utilitzar per a finançar part de les despeses que comporta mantindre la infraestructura educativa que acull tots els cursos, la contractació del personal docent, el subministrament de gas, electricitat i aigua i el material utilitzat en el dia a dia. Esta ajuda supera els 39.379,98 € concedits en 2017 i els 44.299 € rebuts en 2016. La tendència a l’alça d’esta xifra confirma el bon moment en què es troba este servici públic en què el consistori municipal hi ha invertit enguany més de 300.000 €, renovant una vegada més el compromís adquirit amb la localitat de potenciar la formació entre la ciutadania. La notícia suposa una espenta a la labor realitzada en el centre des de 1985 i anima a l’equip docent a continuar prestant el millor servici a les 632 persones matriculades en l’extensa oferta formativa d’este centre que, en l’actualitat, ocupa un lloc de referència en el camp de l’educació d’adults.

«Tot un orgull comptar a Almussafes amb un Centre d’Educació de Persones Adultes que s’ha llaurat un gran prestigi a nivell autonòmic. Sens dubte, es tracta d’una de les joies de la localitat que és necessari cuidar i en eixa línia de millora contínua del servici continuarem treballant dia a dia», explica la regidora d’EPA, Teresa Iborra.

Últimes notícies

Avís taronja divendres per pluges intenses a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i alerta també per tempestes, calor extrema i risc molt alt d’incendis forestals.

Cap de setmana d’agost amb possibles ruixats i temperatures màximes a la baixa

La Comunitat Valenciana afronta el cap de setmana de mitjan agost amb intervals de núvols, possibles ruixats amb tempesta a l’interior i màximes que baixen lleugerament.

La Nit de l’Albà d’Elx crema 9,6 tones de pólvora amb poques incidències

La Nit de l'Albà d'Elx ha disparat 9,6 tones de pólvora, 260 quilos més que en 2025, amb un balanç reduït d'incidències, tot i el trasllat d'una dona amb cremades de segon grau a l'Hospital General d'Elx.

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.