Rescaten amb helicòpter un ciclista ferit en la Serra del Ferrer de Tàrbena

 

Efectius de bombers han rescatat, amb helicòpter i dos grues, a un ciclista ferit en la cresta de la Serra del Ferrer, una zona entre la serra de Bèrnia i la del Carrascar de Parcent, en el terme municipal de Tàrbena, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

 

Els fets han passat cap a les 09.05 hores d’este dissabte. Segons pareix, un ciclista, que estava fent ‘bicicleta de muntanya’, ha començat a notar dolors molts forts en l’esquena i la zona de l’os sacre (entre les vèrtebres lumbars i la part posterior de la pelvis). El dolor li ha impedit continuar.

 

Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat l’helicòpter Alpha 0 amb un grup de rescat, que li han fet la primera atenció sanitària i li han donat analgèsics al ferit. Amb l’ajuda de dos grues, han desplaçat al ferit a una llitera i l’helicòpter l’ha traslladat al Parc de Bombers de Sant Vicent del Raspeig, a on l’esperava una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Es desconeix si la víctima ha necessitat ser traslladat a algun hospital de la zona, com l’Hospital General d’Alacant. En tot cas, ha quedat este vídeo, testimoni documental de l’actuació de rescat dels bombers:

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.