Rescaten amb helicòpter un ciclista ferit en la Serra del Ferrer de Tàrbena

 

Efectius de bombers han rescatat, amb helicòpter i dos grues, a un ciclista ferit en la cresta de la Serra del Ferrer, una zona entre la serra de Bèrnia i la del Carrascar de Parcent, en el terme municipal de Tàrbena, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

 

Els fets han passat cap a les 09.05 hores d’este dissabte. Segons pareix, un ciclista, que estava fent ‘bicicleta de muntanya’, ha començat a notar dolors molts forts en l’esquena i la zona de l’os sacre (entre les vèrtebres lumbars i la part posterior de la pelvis). El dolor li ha impedit continuar.

 

Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat l’helicòpter Alpha 0 amb un grup de rescat, que li han fet la primera atenció sanitària i li han donat analgèsics al ferit. Amb l’ajuda de dos grues, han desplaçat al ferit a una llitera i l’helicòpter l’ha traslladat al Parc de Bombers de Sant Vicent del Raspeig, a on l’esperava una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Es desconeix si la víctima ha necessitat ser traslladat a algun hospital de la zona, com l’Hospital General d’Alacant. En tot cas, ha quedat este vídeo, testimoni documental de l’actuació de rescat dels bombers:

 

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.