Rescaten amb helicòpter un ciclista ferit en la Serra del Ferrer de Tàrbena

 

Efectius de bombers han rescatat, amb helicòpter i dos grues, a un ciclista ferit en la cresta de la Serra del Ferrer, una zona entre la serra de Bèrnia i la del Carrascar de Parcent, en el terme municipal de Tàrbena, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

 

Els fets han passat cap a les 09.05 hores d’este dissabte. Segons pareix, un ciclista, que estava fent ‘bicicleta de muntanya’, ha començat a notar dolors molts forts en l’esquena i la zona de l’os sacre (entre les vèrtebres lumbars i la part posterior de la pelvis). El dolor li ha impedit continuar.

 

Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat l’helicòpter Alpha 0 amb un grup de rescat, que li han fet la primera atenció sanitària i li han donat analgèsics al ferit. Amb l’ajuda de dos grues, han desplaçat al ferit a una llitera i l’helicòpter l’ha traslladat al Parc de Bombers de Sant Vicent del Raspeig, a on l’esperava una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Es desconeix si la víctima ha necessitat ser traslladat a algun hospital de la zona, com l’Hospital General d’Alacant. En tot cas, ha quedat este vídeo, testimoni documental de l’actuació de rescat dels bombers:

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.