Rescaten amb helicòpter un ciclista ferit en la Serra del Ferrer de Tàrbena

 

Efectius de bombers han rescatat, amb helicòpter i dos grues, a un ciclista ferit en la cresta de la Serra del Ferrer, una zona entre la serra de Bèrnia i la del Carrascar de Parcent, en el terme municipal de Tàrbena, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

 

Els fets han passat cap a les 09.05 hores d’este dissabte. Segons pareix, un ciclista, que estava fent ‘bicicleta de muntanya’, ha començat a notar dolors molts forts en l’esquena i la zona de l’os sacre (entre les vèrtebres lumbars i la part posterior de la pelvis). El dolor li ha impedit continuar.

 

Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat l’helicòpter Alpha 0 amb un grup de rescat, que li han fet la primera atenció sanitària i li han donat analgèsics al ferit. Amb l’ajuda de dos grues, han desplaçat al ferit a una llitera i l’helicòpter l’ha traslladat al Parc de Bombers de Sant Vicent del Raspeig, a on l’esperava una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Es desconeix si la víctima ha necessitat ser traslladat a algun hospital de la zona, com l’Hospital General d’Alacant. En tot cas, ha quedat este vídeo, testimoni documental de l’actuació de rescat dels bombers:

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.