Tres ciclistes ferits, dos d’ells menors, en un greu accident en la Romana

 

Este matí de divendres s’ha produït un accident de trànsit en la Romana, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant). En el succés s’han vist implicats tres ciclistes, dos d’ells menors, i un cotxe, segons han informat des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.

 

L’accident s’ha produït en la carretera d’Algueña cap a les huit i mitja del matí, moment en el que el CICU ha rebut l’avís. Immediatament, s’han mobilitzat cap al punt de l’accident una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una de Suport Vital Bàsic (SVB) i l’helicòpter medicalitzat amb base en la província.

 

Un dels ciclistes, de 16 anys, ha resultat ferit greu. Els servicis mèdics l’han assistit per diverses ferides greus de diferent consideració i l’han evacuat en el SAMU aeri a l’hospital General Universitari d’Alacant.

 

D’altra banda, han sigut atesos un menor de 15 anys i un adult d’edat desconeguda per diverses ferides lleus en diferents parts del cos. Els dos han sigut traslladats a l’hospital General d’Elda en el SAMU terrestre i l’ambulància de SVB.

Últimes notícies

Vox garantix que la prioritat nacional queda blindada en els pressupostos de la Generalitat per a 2026

Vox assegura que la prioritat nacional queda arreplegada en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026, amb condicions més estrictes d'arrelament per a accedir a vivenda i ajudes socials.

La reunió telemàtica d’Educació sobre ràtios arranca sense UGT ni CCOO

La primera reunió telemàtica entre Educació i els sindicats docents per a negociar les ràtios se celebra sense la participació d'UGT ni CCOO, que reclamen una negociació directa.

Els jurats dels Premis Jaume I alerten de l’impacte de la desinformació i reclamen una IA ètica

Els jurats dels Premis Rei Jaume I, entre ells 25 Nobel, advertixen del mal de la desinformació per a la ciència i demanen normes ètiques per a la intel·ligència artificial.

El professorat valencià encadena 17 dies de vaga amb manifestacions i acampada a València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana acumula 17 dies lectius de vaga indefinida, amb manifestacions en les tres províncies, una acampada en el centre històric de València i noves reunions telemàtiques amb Educació.

Desarticulada a Castelló una trama que va contractar 52 mòbils d’alta gamma de manera fraudulenta

La Guàrdia Civil ha destapat a Castelló una trama que usava dades fiscals i mercantils d'empreses per a contractar 52 mòbils d'alta gamma, valorats en uns 80.000 euros, i revendre'ls en el mercat de segona mà.

Jornada de calor intensa al sud i vent molt fort a l’interior nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts de màximes en clar ascens en el sud i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló abans d'un notable descens tèrmic demà, sobretot en la mitat sud.

L’atur baixa en la Comunitat Valenciana al maig i se situa en 284.096 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va descendir al maig en 1.654 persones respecte a abril, un 0,58% menys, fins a situar el total d'aturades en 284.096.

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.