Un grup de ciclistes es banya en la piscina de Tous a pesar d’estar tancada pel coronavirus

 

L’Ajuntament de Tous, en la comarca de la Ribera (València), ha decidit no obrir la piscina municipal enguany pel risc de contagi de Covid-19. A pesar d’això, este dissabte, un grup de ciclistes ha decidit incomplir la prohibició i donar-se un bany.

 

No es tracta d’un grup de jóvens, sinó d’uns set o huit adults que estaven celebrant un aniversari i, després d’esmorzar, van decidir entrar en la piscina —alguns fins i tot amb la vestimenta de ciclisme al complet— i immortalitzar el moment.

 

Unes imàtgens que ells mateixos van compartir en les xarxes socials i ràpidament han arribat als veïns de la localitat, que han mostrat la seua indignació davant d’esta actitud.

 

El consistori ha assegurat que este diumenge han identificat «a tres dels ciclistes que entraren en la piscina municipal després d’esmorzar i penjaren un vídeo en les xarxes socials a pesar del seu acte il·legal». En este sentit, asseguren que interposaran denúncies «per la seua irresponsabilitat i prendrà mesures sancionadores exemplars per a que no torne a passar».

 

Per la seua banda, un dels protagonistes dels fets ha demanat disculpes en la mateixa publicació en les xarxes de l’Ajuntament:  «En nom meu i dels meus companys, demanem disculpes pel nostre desafortunat acte fet ahir. Vam estar celebrant un aniversari i deixant-nos dur per la calor i l’entusiasme del moment, en arreplegar les bicicletes aparcades dins del recinte de la piscina, ens van tirar sense pensar-lo per a refrescar-nos. Estem molt penedits, la nostra intenció mai va ser ofendre als veïns de Tous ni fer el que ens donara la gana. Assumim este acte inconscient d’irresponsabilitat, lamentem la repercussió mediàtica que està tenint i demanem que es posen en la nostra pell i pensen que no ho vam fer amb cap maldat. Ens reiterem en les nostres disculpes».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts a València

La pluja va danyar el sistema elèctric i va obligar a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. La plaça va reobrir sobre les 15.30 després de retirar el material.

Díaz ha reclamat als empresaris contindre els preus i revisar màrgens

La vicepresidenta segona ha respost a Garamendi i a Juan Roig en defendre que el Govern no es lucra amb els impostos i demanar a les empreses que continguen preus. Ha advertit que una rebaixa generalitzada de l'IVA no assegura abaratir gasolina, ous o llet i ha instat a facilitar cistelles de la compra assequibles.

Alcoi inaugurarà l’11 de juny el museu de Camilo Sesto

L'Ajuntament inaugurarà l'11 de juny el museu de Camilo Sesto a Alcoi, amb més de 2.000 peces. El projecte, pròxim al milió d'euros, inclourà un holograma.

Roig advoca per un IVA zero en aliments i afirma que Mercadona no ha pujat preus

Juan Roig ha defés aplicar un IVA zero als aliments per a esmorteir l'impacte de la guerra de l'Iran i ha recalcat que els preus depenen de les matèries primeres. Ha assegurat que, ara com ara, no s'han traslladat pujades i que entre gener i març s'han abaratit 300 productes.

73 agressions a metges en 2025 en la Comunitat Valenciana, 48 a la província de València

Els col·legis de metges van comptabilitzar 73 atacs a facultatius en la Comunitat en 2025, 48 a la província de València. La majoria va afectar metgesses i es va concentrar en Atenció Primària.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts

La pluja intermitent ha danyat el sistema elèctric i ha obligat a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. Part del material es retirarà i el perímetre es manté fins a completar l'operació.

Muñoz (PSPV) insistix: no està tancada la situació judicial de Mazón

José Muñoz ha afirmat que encara no s'ha escrit l'últim capítol sobre Carlos Mazón i el seu paper el 29 d'octubre durant la DANA. Ha demanat que es mantinga la investigació i que Mazón entregue l'acta.

Vox demana no avançar esdeveniments sobre Mazón i respecte als jutges

Vox ha sostingut que la postura de la Fiscalia de no imputar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA i que la jutgessa seguisca amb la instrucció prova que no s'han d'anticipar conclusions. El síndic José María Llanos ha reclamat respecte als tribunals i a la presumpció d'innocència.