9.5 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Cierran el centro de Bruselas por un hombre que llevaría explosivos encima

Nuevo caso de alarma en la capital de Bélgica. La policía está llevando a cabo una operación en el centre de Bruselas a causa del comportamiento sospechosos de un individuo que, según algunos testigos, llevaría cables en su ropa, hecho que ha provocado que se activen unidades del servicio de desactivación de explosivos del Ejército.

 

Por lo que parece, el sospechoso llevaría ropa invernal y abultada, y la policía explica que la situación está «bajo control», aunque el sospechoso no habría sido detenido todavía. 

 

Se ha levantado un perímetro de seguridad en la zona afectada, la plaza de la Monnaie, y se han evacuado algunas tiendas de la zona, esperando la intervención de la policía de la capital belga, que no ha dado más información hasta el momento.

 

Actualización 16.38h

 

Según publica el diario The Mirror, la polícia asegura tener la situación «bajo control». De momento, un robot desactivador de bombas se encuentra en el centro de Bruselas 

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.