Cinc detinguts per robar en polígons industrials d’Alacant

 

Agents de la Policia Nacional d’Alacant han detingut a cinc persones per la seua presumpta implicació en diferents robatoris duts a terme en naus situades en polígons empresarials de la ciutat. Tres dels sospitosos van ser arrestats després de ser sorpresos quan suposadament intentaven robar en una nau industrial.

 

Fonts policials han detallat a través d’un comunicat que, una telefonada a la Sala del 091 va alertar que en una de les naus d’un polígon empresarial les càmeres de seguretat havien mostrat a uns quants individus accedint dins de les naus, manipulant la porta d’accés per a entrar amb un vehicle.

 

Els agents van establir un dispositiu per a assegurar tot el perímetre exterior de la nau. Una vegada en el lloc, els policies van observar a tres individus que estaven transportant un motor d’aire condicionat de grans dimensions per a introduir-lo en una furgoneta. En ser sorpresos in fraganti, van tractar de pegar a fugir i finalment van ser detinguts.

 

L’autor dels fets portava la mateixa roba que en un robatori anterior 

Posteriorment, els agents van fer gestions amb l’empresa de seguretat i van comprovar que un dels detinguts era també el presumpte autor d’un robatori fet en la mateixa nau el mes de setembre passat.

 

En visualitzar les imàtgens de les càmeres de seguretat, el presumpte autor portava posada la mateixa roba i els agents el van reconèixer.

 

Els detinguts, d’entre els 28 i 34 anys, compten amb numerosos antecedents policials per fets similars i van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat d’Alacant.

Últimes notícies

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.

Veïns de Benicalap denuncien noves obres per a apartaments turístics malgrat la prohibició

Compromís per València i el veïnat de Benicalap alerten de noves obres en baixos comercials per a usos turístics, tot i la denegació municipal de la llicència al juliol. Reclamen al consistori i a la Generalitat que actuen amb contundència i declaren la zona de mercat residencial tensionat.

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.