Cinc detinguts per robar en polígons industrials d’Alacant

 

Agents de la Policia Nacional d’Alacant han detingut a cinc persones per la seua presumpta implicació en diferents robatoris duts a terme en naus situades en polígons empresarials de la ciutat. Tres dels sospitosos van ser arrestats després de ser sorpresos quan suposadament intentaven robar en una nau industrial.

 

Fonts policials han detallat a través d’un comunicat que, una telefonada a la Sala del 091 va alertar que en una de les naus d’un polígon empresarial les càmeres de seguretat havien mostrat a uns quants individus accedint dins de les naus, manipulant la porta d’accés per a entrar amb un vehicle.

 

Els agents van establir un dispositiu per a assegurar tot el perímetre exterior de la nau. Una vegada en el lloc, els policies van observar a tres individus que estaven transportant un motor d’aire condicionat de grans dimensions per a introduir-lo en una furgoneta. En ser sorpresos in fraganti, van tractar de pegar a fugir i finalment van ser detinguts.

 

L’autor dels fets portava la mateixa roba que en un robatori anterior 

Posteriorment, els agents van fer gestions amb l’empresa de seguretat i van comprovar que un dels detinguts era també el presumpte autor d’un robatori fet en la mateixa nau el mes de setembre passat.

 

En visualitzar les imàtgens de les càmeres de seguretat, el presumpte autor portava posada la mateixa roba i els agents el van reconèixer.

 

Els detinguts, d’entre els 28 i 34 anys, compten amb numerosos antecedents policials per fets similars i van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat d’Alacant.

Últimes notícies

Rovira alerta que les entregues a compte no corregeixen la infrafinançació valenciana

El conseller José Antonio Rovira adverteix que l’augment de les entregues a compte per a 2027 no resol la infrafinançació històrica de la Comunitat Valenciana i reclama una reforma del model i un fons transitori de nivellació.

L’Audiència de València rebutja citar com a testimonis els consellers per la gestió de la DANA

L’Audiència de València ha confirmat que no declararan com a testimonis els aleshores consellers d’Educació i Agricultura en la causa penal per la gestió de la DANA d’octubre de 2024, en considerar que seria una diligència prospectiva.

Nits tòrrides a Alacant amb mínimes que no baixaran dels 26 graus

La nova ona de calor deixarà a Alacant mínimes per damunt dels 26 graus i una sensació tèrmica nocturna superior als 30, el que convertirà diverses nits en tòrrides i molt difícils de descansar.

Les comunitats del PP planten la Conferència Sectorial d’Educació i bloquegen 31 milions per a FP

Les comunitats autònomes governades pel PP han rebutjat participar en la Conferència Sectorial d’Educació convocada pel Ministeri, que pretenia repartir 31,2 milions per a FP i abordar la reforma de l’etapa de 0 a 3 anys. Educació parla de boicot i d’una falta de lleialtat institucional que retarda ajudes clau per a alumnat i professorat.

La defensa de Pradas reclama els missatges de Bernabé per aclarir què es sabia del barranc del Poyo

La defensa de l’exconsellera Salomé Pradas ha recorregut la decisió de la jutgessa de no demanar a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, totes les seues comunicacions del 29 d’octubre de 2024 sobre la DANA, que considera clau per saber què es coneixia del risc al barranc del Poyo.

Els veïns afectats per l’incendi no hauran d’anar al jutjat fins divendres

La Sala de Govern del TSJCV ha prorrogat fins divendres les mesures especials per l’incendi iniciat a la Vall d’Uixó, que afecta diversos municipis de Castelló. Les persones citades als jutjats poden no acudir si tenen qualsevol dificultat, i la seua incompareixença es considerarà justificada.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua descontrolat i arrasa 9.300 hectàrees a la Serra d’Espadà

L’incendi forestal declarat dissabte en la Vall d’Uixó encadena cinc dies sense control, amb 9.300 hectàrees cremades i un perímetre de 81 quilòmetres, més de 10.000 persones evacuades i una situació que les autoritats qualifiquen de molt complexa.

Veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó reben atenció a Nules i la Vilavella

Els desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó són reallotjats en diversos recursos de Nules, la Vilavella i Castelló, amb punts d’atenció i repartiment d’aigua potable.
FILMOTECA D'ESTIU