Cinc detinguts per robar en polígons industrials d’Alacant

 

Agents de la Policia Nacional d’Alacant han detingut a cinc persones per la seua presumpta implicació en diferents robatoris duts a terme en naus situades en polígons empresarials de la ciutat. Tres dels sospitosos van ser arrestats després de ser sorpresos quan suposadament intentaven robar en una nau industrial.

 

Fonts policials han detallat a través d’un comunicat que, una telefonada a la Sala del 091 va alertar que en una de les naus d’un polígon empresarial les càmeres de seguretat havien mostrat a uns quants individus accedint dins de les naus, manipulant la porta d’accés per a entrar amb un vehicle.

 

Els agents van establir un dispositiu per a assegurar tot el perímetre exterior de la nau. Una vegada en el lloc, els policies van observar a tres individus que estaven transportant un motor d’aire condicionat de grans dimensions per a introduir-lo en una furgoneta. En ser sorpresos in fraganti, van tractar de pegar a fugir i finalment van ser detinguts.

 

L’autor dels fets portava la mateixa roba que en un robatori anterior 

Posteriorment, els agents van fer gestions amb l’empresa de seguretat i van comprovar que un dels detinguts era també el presumpte autor d’un robatori fet en la mateixa nau el mes de setembre passat.

 

En visualitzar les imàtgens de les càmeres de seguretat, el presumpte autor portava posada la mateixa roba i els agents el van reconèixer.

 

Els detinguts, d’entre els 28 i 34 anys, compten amb numerosos antecedents policials per fets similars i van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat d’Alacant.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.