Cinc detinguts per robar en polígons industrials d’Alacant

 

Agents de la Policia Nacional d’Alacant han detingut a cinc persones per la seua presumpta implicació en diferents robatoris duts a terme en naus situades en polígons empresarials de la ciutat. Tres dels sospitosos van ser arrestats després de ser sorpresos quan suposadament intentaven robar en una nau industrial.

 

Fonts policials han detallat a través d’un comunicat que, una telefonada a la Sala del 091 va alertar que en una de les naus d’un polígon empresarial les càmeres de seguretat havien mostrat a uns quants individus accedint dins de les naus, manipulant la porta d’accés per a entrar amb un vehicle.

 

Els agents van establir un dispositiu per a assegurar tot el perímetre exterior de la nau. Una vegada en el lloc, els policies van observar a tres individus que estaven transportant un motor d’aire condicionat de grans dimensions per a introduir-lo en una furgoneta. En ser sorpresos in fraganti, van tractar de pegar a fugir i finalment van ser detinguts.

 

L’autor dels fets portava la mateixa roba que en un robatori anterior 

Posteriorment, els agents van fer gestions amb l’empresa de seguretat i van comprovar que un dels detinguts era també el presumpte autor d’un robatori fet en la mateixa nau el mes de setembre passat.

 

En visualitzar les imàtgens de les càmeres de seguretat, el presumpte autor portava posada la mateixa roba i els agents el van reconèixer.

 

Els detinguts, d’entre els 28 i 34 anys, compten amb numerosos antecedents policials per fets similars i van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València invertirà més de 800.000 euros per a renovar la imatge i la llum del Mercat Central

L'Ajuntament de València impulsa un projecte de més de 800.000 euros per a netejar i restaurar les façanes del Mercat Central, recuperar els seus colors originals i millorar la il·luminació de l'edifici modernista.

Benidorm guarda tres minuts de silenci pels dos operaris morts en desplomar-se una bastida

L'Ajuntament de Benidorm ha guardat tres minuts de silenci pels dos operaris morts després de desplomar-se una bastida en una obra, en un acte amb àmplia participació ciutadana.

La Generalitat obri expedient per infracció molt greu a la promotora de vivenda pública de Sant Joan

La conselleria de Vivenda ha iniciat un expedient sancionador per una possible infracció molt greu en la promoció de 131 vivendes de protecció pública en Nou Nazareth, a Sant Joan d'Alacant.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

Ángel Lluna defén davant Les Corts la independència del Síndic de Greuges, denúncia la deterioració de la bona administració i assenyala greus problemes en servicis socials, vivenda i transparència.

Protecció Civil provarà el sistema ÉS-Alert en municipis pròxims a centrals nuclears

Protecció Civil realitzarà entre el 24 d'abril i el 13 de maig un simulacre del sistema d'alertes ÉS-Alert en 61 municipis pròxims a centrals nuclears, aconseguint a més de 75.000 habitants.

Les inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores de Transports defenen davant el Suprem que l'auditoria sobre contractes de màscares es va fer sense indicacions externes i sense vulnerar la legalitat.

Protecció Civil prova el sistema ÉS-Alert en municipis pròxims a centrals nuclears

Protecció Civil realitzarà un simulacre del sistema ÉS-Alert en 61 municipis situats al voltant de centrals nuclears per a comprovar la resposta dels plans d'emergència.

Busquen a un agressor sexual de Castelló que havia d’haver ingressat a la presó a principis d’abril

Les Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat busquen a un home de 45 anys, condemnat per agressions sexuals i coaccions, que no va ingressar a la presó a principis d'abril i el parador del qual es desconeix.