Cinc detinguts per robar en polígons industrials d’Alacant

 

Agents de la Policia Nacional d’Alacant han detingut a cinc persones per la seua presumpta implicació en diferents robatoris duts a terme en naus situades en polígons empresarials de la ciutat. Tres dels sospitosos van ser arrestats després de ser sorpresos quan suposadament intentaven robar en una nau industrial.

 

Fonts policials han detallat a través d’un comunicat que, una telefonada a la Sala del 091 va alertar que en una de les naus d’un polígon empresarial les càmeres de seguretat havien mostrat a uns quants individus accedint dins de les naus, manipulant la porta d’accés per a entrar amb un vehicle.

 

Els agents van establir un dispositiu per a assegurar tot el perímetre exterior de la nau. Una vegada en el lloc, els policies van observar a tres individus que estaven transportant un motor d’aire condicionat de grans dimensions per a introduir-lo en una furgoneta. En ser sorpresos in fraganti, van tractar de pegar a fugir i finalment van ser detinguts.

 

L’autor dels fets portava la mateixa roba que en un robatori anterior 

Posteriorment, els agents van fer gestions amb l’empresa de seguretat i van comprovar que un dels detinguts era també el presumpte autor d’un robatori fet en la mateixa nau el mes de setembre passat.

 

En visualitzar les imàtgens de les càmeres de seguretat, el presumpte autor portava posada la mateixa roba i els agents el van reconèixer.

 

Els detinguts, d’entre els 28 i 34 anys, compten amb numerosos antecedents policials per fets similars i van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.