Cintora i Inda es barallen en directe i fan perdre els nervis a Ana Rosa Quintana

Jesús Cintora y Eduardo Inda durante el debate en 'El Programa de Ana Rosa'

Jesús Cintora i Eduardo Inda en un moment del debat a ‘El Programa de Ana Rosa’ | Telecinco

 

El conflicte polític català continua travessant fronteres i protagonitzant debats arreu de l’estat. En este cas, Jesús Cintora i Eduardo Inda, dos dels convidats al debat d’aquest dilluns, 18 de desembre, a ‘El Programa d’Ana Rosa’, s’han enfrontat a crits quan Ana Rosa els hi ha preguntat qui és el responsable original del ‘Procés’.

 

Inda, qui ha tirat la primera pedra, ha iniciat la batalla interrompent a Cintora: «Amb tots els respectes, no cal avergonyir-se dels amics que té un… Si Pablo Iglesias és el teu amic», ha dit mentre l’expresentador de Cuatro no donava crèdit a l’acusació d’Inda.

No obstant això, després d’escoltar les paraules de l’exdirector del ‘Marca’, Jesús Cintora, visiblement molest, ha afegit: «Inda, consideres que ets el meu enemic?». Així mateix, Inda ha contestat: «Jo no renego de tu encara que pensis diferent».

 

Grans i cridaners retrets

El presentador, passant directament de les advertències d’Ana Rosa, ha prosseguit: «Et dic una cosa i ho torno a dir en un moment en el qual estem parlant d’un tema tan delicat com el de Catalunya. Portar-se bé amb la gent és fonamental a la vida, en un plató i fora». Finalment, contestant a la pregunta inicial d’Inda, el presentador ha assegurat: «I sí, em porte bé amb Pablo Iglesias». 

 

Imagen de Ana Rosa Quintana en su programa

Ana Rosa Quintana, dirigint el seu programa | Telecinco

 

 

Ana Rosa diu prou

Ana Rosa, al vore la situació generada per Inda, ha entrat a la conversa assegurant que «jo també em porte bé amb en Pablo Iglesias, quin és el problema?». Així, la situació de dos contra un ha animat a Cintora a advertir a Inda: «T’animo a eixir del fang. Hi ets a temps». 

 

Inda, però, no ha defugit de la polèmica. «No podem a posar en el mateix plànol als colpistes i als que estan de costat de la llei. És com si l’any 1981 haguéssim dit que Tejero va tenir la mateixa culpa que els senyors que es van haver d’ajupir», ha dit.

 

Finalment, Quintana ha optat per resoldre el conflicte. «Podeu deixar de parlar de vosaltres mateixos i fer-ho del que està passant a Catalunya?».

 

Pots vore el vídeo del moment a la pàgina web de Telecinco.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El gelat europeu de l’any arriba a Alacant amb sabor de ricotta, mandarina i pistatxo

El nou gelat artesà Melody, triat sabor europeu de 2025 per la patronal de heladeros, combina ricotta cremosa, salsa de mandarina i cruixent de pistatxo i ja se servix a Alacant.

El Síndic de Greuges alerta d’una deriva institucional perillosa en Les Corts Valencianes

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, advertix en el seu últim informe d'una greu deterioració en la relació amb Les Corts i d'una deriva institucional perillosa que, al seu juí, debilita les institucions estatutàries i afecta als drets de la ciutadania.

Hillsman fixa l’objectiu: guanyar la Copa de la Reina amb València Basket

Khaalia Hillsman afronta la Copa de la Reina amb València Basket amb l'objectiu declarat de guanyar el títol i convertir la decepció europea en un impuls competitiu.

La jutgessa de la DANA cridarà Carlos Mazón a declarar com a testimoni després de quedar descartada la seua imputació

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València cita com a testimoni al expresident Carlos Mazón, després que el TSJCV haja descartat indicis de delicte en la seua actuació.

La Comunitat Valenciana impulsa el seu sector aeroespacial amb un pla estratègic fins a 2030

La Comunitat Valenciana dissenya un pla estratègic 2026-2030 per a consolidar el seu sector aeroespacial, atraure inversió i reforçar la seua posició internacional en tecnologia espacial.

Ben Abdelkader fixa la Copa de la Reina com a gran objectiu del València Basket

Hind Ben Abdelkader subratlla que la Copa de la Reina és un objectiu clar per al València Basket, encara que insistix que l'equip només pensa a superar primer al Ensino Lugo en quarts.

El Síndic de Greuges denúncia una deriva institucional perillosa en Les Corts i alerta d’una regressió democràtica

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, advertix en el seu últim informe d'una greu deterioració en la relació amb Les Corts, que qualifica de deriva institucional perillosa i regressió democràtica, i vincula amb el bloqueig a les institucions estatutàries, la pressió política sobre els seus pressupostos i la falta de coordinació després de la dana de 2024.

El sector aeroespacial valencià dissenya la seua expansió internacional fins a 2030

El sector aeroespacial valencià, que ha crescut un 48% en nombre d'empreses i factura 735 milions anuals, prepara un pla estratègic fins a 2030 per a guanyar presència internacional.