Cintora i Inda es barallen en directe i fan perdre els nervis a Ana Rosa Quintana

Jesús Cintora y Eduardo Inda durante el debate en 'El Programa de Ana Rosa'

Jesús Cintora i Eduardo Inda en un moment del debat a ‘El Programa de Ana Rosa’ | Telecinco

 

El conflicte polític català continua travessant fronteres i protagonitzant debats arreu de l’estat. En este cas, Jesús Cintora i Eduardo Inda, dos dels convidats al debat d’aquest dilluns, 18 de desembre, a ‘El Programa d’Ana Rosa’, s’han enfrontat a crits quan Ana Rosa els hi ha preguntat qui és el responsable original del ‘Procés’.

 

Inda, qui ha tirat la primera pedra, ha iniciat la batalla interrompent a Cintora: «Amb tots els respectes, no cal avergonyir-se dels amics que té un… Si Pablo Iglesias és el teu amic», ha dit mentre l’expresentador de Cuatro no donava crèdit a l’acusació d’Inda.

No obstant això, després d’escoltar les paraules de l’exdirector del ‘Marca’, Jesús Cintora, visiblement molest, ha afegit: «Inda, consideres que ets el meu enemic?». Així mateix, Inda ha contestat: «Jo no renego de tu encara que pensis diferent».

 

Grans i cridaners retrets

El presentador, passant directament de les advertències d’Ana Rosa, ha prosseguit: «Et dic una cosa i ho torno a dir en un moment en el qual estem parlant d’un tema tan delicat com el de Catalunya. Portar-se bé amb la gent és fonamental a la vida, en un plató i fora». Finalment, contestant a la pregunta inicial d’Inda, el presentador ha assegurat: «I sí, em porte bé amb Pablo Iglesias». 

 

Imagen de Ana Rosa Quintana en su programa

Ana Rosa Quintana, dirigint el seu programa | Telecinco

 

 

Ana Rosa diu prou

Ana Rosa, al vore la situació generada per Inda, ha entrat a la conversa assegurant que «jo també em porte bé amb en Pablo Iglesias, quin és el problema?». Així, la situació de dos contra un ha animat a Cintora a advertir a Inda: «T’animo a eixir del fang. Hi ets a temps». 

 

Inda, però, no ha defugit de la polèmica. «No podem a posar en el mateix plànol als colpistes i als que estan de costat de la llei. És com si l’any 1981 haguéssim dit que Tejero va tenir la mateixa culpa que els senyors que es van haver d’ajupir», ha dit.

 

Finalment, Quintana ha optat per resoldre el conflicte. «Podeu deixar de parlar de vosaltres mateixos i fer-ho del que està passant a Catalunya?».

 

Pots vore el vídeo del moment a la pàgina web de Telecinco.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.