11.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Cintora i Inda es barallen en directe i fan perdre els nervis a Ana Rosa Quintana

Jesús Cintora y Eduardo Inda durante el debate en 'El Programa de Ana Rosa'

Jesús Cintora i Eduardo Inda en un moment del debat a ‘El Programa de Ana Rosa’ | Telecinco

 

El conflicte polític català continua travessant fronteres i protagonitzant debats arreu de l’estat. En este cas, Jesús Cintora i Eduardo Inda, dos dels convidats al debat d’aquest dilluns, 18 de desembre, a ‘El Programa d’Ana Rosa’, s’han enfrontat a crits quan Ana Rosa els hi ha preguntat qui és el responsable original del ‘Procés’.

 

Inda, qui ha tirat la primera pedra, ha iniciat la batalla interrompent a Cintora: «Amb tots els respectes, no cal avergonyir-se dels amics que té un… Si Pablo Iglesias és el teu amic», ha dit mentre l’expresentador de Cuatro no donava crèdit a l’acusació d’Inda.

No obstant això, després d’escoltar les paraules de l’exdirector del ‘Marca’, Jesús Cintora, visiblement molest, ha afegit: «Inda, consideres que ets el meu enemic?». Així mateix, Inda ha contestat: «Jo no renego de tu encara que pensis diferent».

 

Grans i cridaners retrets

El presentador, passant directament de les advertències d’Ana Rosa, ha prosseguit: «Et dic una cosa i ho torno a dir en un moment en el qual estem parlant d’un tema tan delicat com el de Catalunya. Portar-se bé amb la gent és fonamental a la vida, en un plató i fora». Finalment, contestant a la pregunta inicial d’Inda, el presentador ha assegurat: «I sí, em porte bé amb Pablo Iglesias». 

 

Imagen de Ana Rosa Quintana en su programa

Ana Rosa Quintana, dirigint el seu programa | Telecinco

 

 

Ana Rosa diu prou

Ana Rosa, al vore la situació generada per Inda, ha entrat a la conversa assegurant que «jo també em porte bé amb en Pablo Iglesias, quin és el problema?». Així, la situació de dos contra un ha animat a Cintora a advertir a Inda: «T’animo a eixir del fang. Hi ets a temps». 

 

Inda, però, no ha defugit de la polèmica. «No podem a posar en el mateix plànol als colpistes i als que estan de costat de la llei. És com si l’any 1981 haguéssim dit que Tejero va tenir la mateixa culpa que els senyors que es van haver d’ajupir», ha dit.

 

Finalment, Quintana ha optat per resoldre el conflicte. «Podeu deixar de parlar de vosaltres mateixos i fer-ho del que està passant a Catalunya?».

 

Pots vore el vídeo del moment a la pàgina web de Telecinco.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.