16.7 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Cintora i Inda es barallen en directe i fan perdre els nervis a Ana Rosa Quintana

Jesús Cintora y Eduardo Inda durante el debate en 'El Programa de Ana Rosa'

Jesús Cintora i Eduardo Inda en un moment del debat a ‘El Programa de Ana Rosa’ | Telecinco

 

El conflicte polític català continua travessant fronteres i protagonitzant debats arreu de l’estat. En este cas, Jesús Cintora i Eduardo Inda, dos dels convidats al debat d’aquest dilluns, 18 de desembre, a ‘El Programa d’Ana Rosa’, s’han enfrontat a crits quan Ana Rosa els hi ha preguntat qui és el responsable original del ‘Procés’.

 

Inda, qui ha tirat la primera pedra, ha iniciat la batalla interrompent a Cintora: «Amb tots els respectes, no cal avergonyir-se dels amics que té un… Si Pablo Iglesias és el teu amic», ha dit mentre l’expresentador de Cuatro no donava crèdit a l’acusació d’Inda.

No obstant això, després d’escoltar les paraules de l’exdirector del ‘Marca’, Jesús Cintora, visiblement molest, ha afegit: «Inda, consideres que ets el meu enemic?». Així mateix, Inda ha contestat: «Jo no renego de tu encara que pensis diferent».

 

Grans i cridaners retrets

El presentador, passant directament de les advertències d’Ana Rosa, ha prosseguit: «Et dic una cosa i ho torno a dir en un moment en el qual estem parlant d’un tema tan delicat com el de Catalunya. Portar-se bé amb la gent és fonamental a la vida, en un plató i fora». Finalment, contestant a la pregunta inicial d’Inda, el presentador ha assegurat: «I sí, em porte bé amb Pablo Iglesias». 

 

Imagen de Ana Rosa Quintana en su programa

Ana Rosa Quintana, dirigint el seu programa | Telecinco

 

 

Ana Rosa diu prou

Ana Rosa, al vore la situació generada per Inda, ha entrat a la conversa assegurant que «jo també em porte bé amb en Pablo Iglesias, quin és el problema?». Així, la situació de dos contra un ha animat a Cintora a advertir a Inda: «T’animo a eixir del fang. Hi ets a temps». 

 

Inda, però, no ha defugit de la polèmica. «No podem a posar en el mateix plànol als colpistes i als que estan de costat de la llei. És com si l’any 1981 haguéssim dit que Tejero va tenir la mateixa culpa que els senyors que es van haver d’ajupir», ha dit.

 

Finalment, Quintana ha optat per resoldre el conflicte. «Podeu deixar de parlar de vosaltres mateixos i fer-ho del que està passant a Catalunya?».

 

Pots vore el vídeo del moment a la pàgina web de Telecinco.

Últimes notícies

Xiquet ferit per la caiguda d’una cornisa a València

Un xiquet ha resultat ferit després de caure part de la cornisa d'una vivenda al carrer Santos Justo i Pastor de València. Policia i bombers han assegurat la zona; l'edat del menor diferix entre les primeres fonts.

L’Elx busca tancar l’any invicte a casa davant un Raig eufòric a Europa

Elx, invicte com a local, aspira a acomiadar un any d'ascens amb un triomf davant un Raig eufòric per Europa però bloquejat en Lliga. Les baixes obliguen a ajustos.

Vila-real i Barcelona, dol en el cim en La Ceràmica

Vila-real rep al Barcelona en La Ceràmica en ple pols per LaLiga: líder contra un equip en ratxa i invicte a casa. Les baixes i els onces marquen el xoc.

Marcelino busca la seua primera victòria davant el Barcelona com a local en Lliga al nové intent

El tècnic del Vila-real afronta un altre dol en La Ceràmica amb el repte d'aconseguir el seu primer triomf de lliga a casa davant el Barça. El seu historial com a local reunix empats i derrotes, amb l'última cita saldada 1-5.

Pepelu demana desconnectar en l’aturada per a tornar més fortes: serà un camí llarg

Pepelu va reivindicar l'aturada de Nadal per a reinicialitzar i tornar donant la seua millor versió. Va lamentar que al València se li escapen punts per detalls, sobretot a pilota parada.

Pogacar bat el seu propi rècord al Coll de Rates en un entrenament a Alacant

Tadej Pogacar va batre el seu propi registre al Coll de Rates amb 11.57 durant un entrenament amb el UAE Team Emirates. Va millorar en 24 segons la seua marca de 2024 en els 6,5 km al 5,5%.

Corberán tanca l’any amb quatre punts més que en el relleu a Baralla

L'equip suma 16 punts i és setzé, quatre més que en el mateix tram del curs passat. La millora és lleugera i l'objectiu continua sent la permanència.

Ivace+i finança un procés per a obtindre ingredients naturals d’algues per a cosmètica

Ivace+i finança Biored, un projecte que desenrotlla una biorrefinería en cascada per a convertir algues en ingredients bioactivos per a cosmètica, nutracéutica i agricultura. La iniciativa integra cultiu, extracció sostenible i validació industrial amb suport de fons FEDER.