Cintora i Inda es barallen en directe i fan perdre els nervis a Ana Rosa Quintana

Jesús Cintora y Eduardo Inda durante el debate en 'El Programa de Ana Rosa'

Jesús Cintora i Eduardo Inda en un moment del debat a ‘El Programa de Ana Rosa’ | Telecinco

 

El conflicte polític català continua travessant fronteres i protagonitzant debats arreu de l’estat. En este cas, Jesús Cintora i Eduardo Inda, dos dels convidats al debat d’aquest dilluns, 18 de desembre, a ‘El Programa d’Ana Rosa’, s’han enfrontat a crits quan Ana Rosa els hi ha preguntat qui és el responsable original del ‘Procés’.

 

Inda, qui ha tirat la primera pedra, ha iniciat la batalla interrompent a Cintora: «Amb tots els respectes, no cal avergonyir-se dels amics que té un… Si Pablo Iglesias és el teu amic», ha dit mentre l’expresentador de Cuatro no donava crèdit a l’acusació d’Inda.

No obstant això, després d’escoltar les paraules de l’exdirector del ‘Marca’, Jesús Cintora, visiblement molest, ha afegit: «Inda, consideres que ets el meu enemic?». Així mateix, Inda ha contestat: «Jo no renego de tu encara que pensis diferent».

 

Grans i cridaners retrets

El presentador, passant directament de les advertències d’Ana Rosa, ha prosseguit: «Et dic una cosa i ho torno a dir en un moment en el qual estem parlant d’un tema tan delicat com el de Catalunya. Portar-se bé amb la gent és fonamental a la vida, en un plató i fora». Finalment, contestant a la pregunta inicial d’Inda, el presentador ha assegurat: «I sí, em porte bé amb Pablo Iglesias». 

 

Imagen de Ana Rosa Quintana en su programa

Ana Rosa Quintana, dirigint el seu programa | Telecinco

 

 

Ana Rosa diu prou

Ana Rosa, al vore la situació generada per Inda, ha entrat a la conversa assegurant que «jo també em porte bé amb en Pablo Iglesias, quin és el problema?». Així, la situació de dos contra un ha animat a Cintora a advertir a Inda: «T’animo a eixir del fang. Hi ets a temps». 

 

Inda, però, no ha defugit de la polèmica. «No podem a posar en el mateix plànol als colpistes i als que estan de costat de la llei. És com si l’any 1981 haguéssim dit que Tejero va tenir la mateixa culpa que els senyors que es van haver d’ajupir», ha dit.

 

Finalment, Quintana ha optat per resoldre el conflicte. «Podeu deixar de parlar de vosaltres mateixos i fer-ho del que està passant a Catalunya?».

 

Pots vore el vídeo del moment a la pàgina web de Telecinco.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut el president de la Cambra de Comerç d’Alacant per un suposat frau amb bons consum

Carlos Baño ha sigut detingut per la Policia Nacional en la investigació sobre presumptes irregularitats en els bons consum de 2022 i 2023. La UDEF practica registres en entitats gestores, inclosa la seu de Facpyme.

Presó per a un home de 43 anys per tres agressions sexuals a menors a València

La Policia Nacional va detindre a València a un home de 43 anys i el jutge va ordenar el seu ingrés a la presó per tres agressions sexuals a menors. Se li imputa també pornografia infantil després de la troballa de material incriminatori en el seu domicili i s'han detectat cinc suposades víctimes.

La calor de l’Atlàntic i el Mediterrani va intensificar un 40% la DANA de València

Un estudi del BSC-CNS conclou que les temperatures anòmales de l'Atlàntic Nord i del Mediterrani van reforçar en un 40% la DANA del 29 d'octubre de 2024 a València. L'Atlàntic va aportar de manera específica un 15% addicional a la intensitat de les pluges.

Detingut el president de la Cambra de Comerç d’Alacant per suposada corrupció entorn dels bons consum

Carlos Baño ha sigut detingut per la Policia Nacional per una investigació de presumpta corrupció lligada als bons consum de 2022 i 2023 a la província d'Alacant. Les perquisicions se centren en una vintena de municipis.

Detinguda una dona per calar foc a la seua parella a Chiva: l’home està molt greu

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda a Chiva per cremar a la seua parella, de 49. L'home presenta diverses cremades i roman molt greu a l'Hospital La Fe.

Thomas Partey pretén declarar-se no culpable de dos nous càrrecs de violació

El jugador del Vila-real pretén declarar-se no culpable de dos nous càrrecs de violació que eleven a set les imputacions per part de tres dones. La seua advocada va confirmar la postura en una primera audiència a Londres; la pròxima vista serà a l'abril i el futbolista roman en llibertat sota fiança des de setembre

Detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva: l’home està molt greu

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda per cremar a la seua parella de 49 en la seua vivenda de Chiva. L'home ha ingressat molt greu en la Unitat de Cremats de La Fe.

Ha sigut detingut el president de la Cambra de Comerç d’Alacant per suposada corrupció amb bons consum

La Policia Nacional ha detingut este divendres al matí a Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, per un presumpte cas de corrupció lligat als bons consum de 2022 i 2023 en una vintena de municipis. La investigació examina la gestió d'estes campanyes i possibles irregularitats.