«Sóc cinturó negre en sexe oral»: la polèmica declaració del ‘Prenda’ de ‘La Manada’

 

Els acusats de la violació múltiple a una jove que va tenir lloc l’any passat en els sanfermines, per fi, han comparegut davant l’Audiència de Navarra i han prestat declaració.

 

Tots, sense excepció, van assegurar mostrar-se molt sorpresos amb el succeït i no comprendre per què la víctima els havia denunciat. Enfront del jutge han rebatut la declaració de l’afectada i han argumentat que les relacions que van mantenir amb ella no solament van ser consentides, sinó que a més van ser promogudes i disfrutades per ella, qui, es va mantenir activa durant tot el coit.

 

En la sessió d’ahir, van declarar per ordre: José Angel Prenga, Manuel Escudero, àngel Boza, Antonio Manuel Guerrero i Alfonso Jesús Cabezuelo i cadascun ha hagut de fer front a les diverses preguntes de l’acusació.

 

En cert punt, coincidien que tots consideraven que el consentiment era «evident», ja que segons el seu relat ella va començar practicant sexe oral, la qual cosa tots van considerar que era més que suficient per a tenir relacions sexuals plenes sense la seua aprovació, que ja donaven per implícita.

 

Els acusats tanquen files sobre les seues declaracions 

En esta jornada de declaracions, van tenir lloc diversos comentaris polèmics, especialment per part del ‘Prenda’, el primer a declarar. Este deia sense embuts que, després de saludar-la i parlar amb ella sobre futbol van començar a parlar sobre sexe i la cosa va derivar en relacions sexuals.

 

«A més sóc cinturó negre en sexe oral», deia amb orgull. En la seua versió, el ‘Prenda’ sosté que va ser la mateixa denunciant qui va motivar la trobada després d’assegurar que «s’atrevia amb els cinc i que ho anava a demostrar».

 

«No em va estranyar la proposta de la xica de fer-ho amb els cinc pel context, a les 3 del matí de festa en Sant Fermín. No era l’hora de missa a les 12 del migdia», afegia el segon acusat, Manuel Escudero, després que l’acusació li rebatera que com era possible que els semblara «normal» una petició semblant.

 

Respecte a la seua experiència sobre el sexe en grup, l’acusat comentava: «Les meues relacions en grup han sigut habituals, les he practicat 15 o 20 vegades, encara que no record si esta va ser la primera vegada amb 5 homes»

 

Abandonament, robatori i gravacions en vídeo 

Ángel Boza, per la seua banda, va explicar que la van deixar sola en el portal perquè consideraven que ja havien «acabat». «Ja havíem acabat i estàvem de festa», han sigut les seues paraules.

 

Com informa ‘Navarra’, el guàrdia civil acusat, Antonio Manuel Guerrero, va relatar que li va robar el mòbil de la renyonera abans d’anar-se’n per «avarícia», si ben després que la Policia Foral els retinguera després del tancament es va desfer d’ell tirant-ho en la costa de Labrit.

 

«Ho vaig fer perquè ens podien acusar de robatori», va argumentar ell, tractant de desvincular les seues accions de l’acusació de violació. Guerrero li havia llevat la targeta SIM i la targeta de memòria, fent a l’aparell pràcticament inoperatiu, encara que la policia va trobar ambdues targetes en el lloc dels successos.

 

D’altra banda, els cinc sostenen que la víctima no anava borratxa, encara que els informes revelen que aquella nit taxava 0,91 grams d’alcohol per litre de sang, i van assegurar que ells no fumaven porros que, en realitat, va anar el pretext que va motivar que la víctima entrara en el portal, amb el que es deduïx que de ser certa l’acusació l’haurien enganyat.

 

Finalment, es coneix que Guerrero i Cabezuelo van gravar un vídeo que en total sumava 96 segons. En este es veia l’acte sexual. 40 d’estos segons pertanyien al vídeo de Cabezuelo, que va poder ser rescatat per la Policia Municipal de Pamplona després que l’acusat ho esborrara. Este, a fi de justificar-ho sentenciava: «Sol esborrar estos vídeos, és alguna cosa habitual, no va ser per res especial. Tinc núvia».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.

Calor i temps estable per a iniciar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient càlid i estable, màximes per damunt de 25 graus i possibles tempestes vespertines a l'interior nord.

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.