Circular pel carril central o esquerre sense estar avançant pot suposar una multa de 200 euros a partir d’ara

No circular por el carril derecho sin motivo puede ser motivo de multa

No circular por el carril derecho sin motivo puede ser motivo de multa | Cedida

Autopistes i autovies són vies de dos, tres i fins a quatre carrils, en ocasions molt concorregudes. La norma diu que, siga el que siga la situació, en vies d’aquest tipus tots els vehicles han de circular pel carril que es troba més a la dreta, excepte en el cas que es vaja a realitzar un avançament.

  

  

Malgrat açò, són poques les persones que actuen d’aquesta forma. Habitualment, els cotxes que entren en una via d’aquest tipus circulen de forma permanent pel carril central o fins i tot pel qual es troba més a l’esquerra. Aquesta comuna pràctica serà multada a partir d’ara amb fins a 200 euros.

Últimes notícies

Grimaldo i Ferran Torres, únics valencians en la llista d’Espanya per al Mundial

Luis de la Font confirma una llista de 26 jugadors per al Mundial dels Estats Units, Mèxic i el Canadà amb Grimaldo i Ferran Torres com a representants valencians i el suport de Javi Guerra en els entrenaments.

Awa Fam firma el segon millor debut anotador d’una espanyola en la WNBA

L'aler alacantina Awa Fam, de 19 anys, arranca la seua etapa en la WNBA amb 10 punts davant Washington Mystics i firma el segon debut més anotador d'una espanyola en la lliga, només per darrere d'Anna Cruz.

La família valenciana del naufragi a Indonèsia denuncia la falta de seguretat en el vaixell turístic

Els familiars dels quatre valencians morts en el naufragi d'un vaixell turístic a Indonèsia insistixen que el juí ha evidenciat greus carències de seguretat abans, durant i després de l'accident.

Pérez Llorca recolza l’ampliació i transició energètica del port d’Alacant

Pérez Llorca reafirma el suport del Consell a l'ampliació, modernització i transició energètica del port d'Alacant per a guanyar competitivitat i atraure més trànsit i creuers.

Les diputacions exigixen un finançament local just i alerten que sostenen Espanya sense recursos

Les diputacions, capítols i consells insulars reclamen a Govern i autonomies una reforma profunda del finançament local per a garantir els servicis que presten els municipis.

La calor es dispara en la Comunitat Valenciana des del dijous amb nits tropicals en el litoral

La Comunitat Valenciana afronta des del dijous un episodi de calor de ple estiu, amb possibles rècords de temperatura i nits tropicals en tot el litoral almenys fins a principis de juny.

Detingut un treballador de residència per robar joies i rellotges a ancians vulnerables

Un empleat d'una residència de lHorta Nord és detingut per sostraure joies i rellotges a ancians amb deterioració cognitiva, a un dels quals va arribar a agredir per a silenciar-ho.

La calor es dispara en la Comunitat Valenciana amb màximes de ple estiu i nits tropicals

La Comunitat Valenciana afronta des del dijous un episodi de calor de ple estiu, amb diversos dies de rècord i nits tropicals en el litoral almenys fins a primers de juny.