Investigats dos conductors per circular en sentit contrari en una autovia

Al voltant de les 22.00 hores del passat dijous 16 de juny, es van rebre diversos avisos de la circulació d’un vehicle en sentit contrari a l’altura de Canals en el km 401 de la A-7, direcció Barcelona però que ho feia pels carrils sentit Alacant.

Immediatament per efectius de l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil es va establir un dispositiu per a localitzar al vehicle, sent interceptat sobre el km 368 de la A-7 a l’altura d’Alginet, amb el que es va poder evitar que acabara en un fatal desenllaç.

El conductor, un home de 83 anys, ha sigut investigat per un delicte contra la seguretat viària per conducció temerària.

També en horari nocturn, concretament durant la matinada del dia 17 de juny, es va rebre avís a través del 112, de l’existència d’un vehicle circulant contrasentit a l’altura de Moixent en l’A-35, que circulava direcció València pels carrils en sentit Albacete.

Aquest vehicle es va veure implicat escassos minuts després en dos sinistres vials consistents en una col·lisió per raspat amb un altre vehicle en el km 17 i una col·lisió contra un tractocamió i semiremolc d’Estònia en el quilòmetre 25, on va ser interceptat per efectius de la Guàrdia Civil de Xàtiva.

A l’arribada de l’Equip d’Atestats va poder comprovar-se que el conductor, un home de 59 anys, triplicava la taxa d’alcohol permesa en aire espirat, sent investigat per dos delictes contra la seguretat viària en conduir de manera temerària i sota la influència de begudes alcohòliques.

Últimes notícies

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.