11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Investigats dos conductors per circular en sentit contrari en una autovia

Al voltant de les 22.00 hores del passat dijous 16 de juny, es van rebre diversos avisos de la circulació d’un vehicle en sentit contrari a l’altura de Canals en el km 401 de la A-7, direcció Barcelona però que ho feia pels carrils sentit Alacant.

Immediatament per efectius de l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil es va establir un dispositiu per a localitzar al vehicle, sent interceptat sobre el km 368 de la A-7 a l’altura d’Alginet, amb el que es va poder evitar que acabara en un fatal desenllaç.

El conductor, un home de 83 anys, ha sigut investigat per un delicte contra la seguretat viària per conducció temerària.

També en horari nocturn, concretament durant la matinada del dia 17 de juny, es va rebre avís a través del 112, de l’existència d’un vehicle circulant contrasentit a l’altura de Moixent en l’A-35, que circulava direcció València pels carrils en sentit Albacete.

Aquest vehicle es va veure implicat escassos minuts després en dos sinistres vials consistents en una col·lisió per raspat amb un altre vehicle en el km 17 i una col·lisió contra un tractocamió i semiremolc d’Estònia en el quilòmetre 25, on va ser interceptat per efectius de la Guàrdia Civil de Xàtiva.

A l’arribada de l’Equip d’Atestats va poder comprovar-se que el conductor, un home de 59 anys, triplicava la taxa d’alcohol permesa en aire espirat, sent investigat per dos delictes contra la seguretat viària en conduir de manera temerària i sota la influència de begudes alcohòliques.

Últimes notícies

Alacant serà per sexta vegada port d’eixida de The Ocean Race en 2027

Alacant acollirà per sexta vegada consecutiva l'eixida de The Ocean Race del 8 al 17 de gener de 2027. La ciutat prepara un programa en el Ocean Live Park i reforça la seua projecció internacional.

Un any de presó per a un camioner que es va quedar amb 12,5 tones de xocolate

L'Audiència Provincial d'Alacant ha condemnat a un camioner a un any de presó per apropiar-se de 12,5 tones de xocolate que havia d'entregar i vendre-les per 1.200 euros. El comprador ha sigut sentenciat a sis mesos i la mercaderia va ser recuperada.

Pluges a Castelló i la Marina Alta i descens de màximes este dissabte

El dissabte serà molt nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb pluges a Castelló i la Marina Alta i tempestes en el litoral nord castellonenc. Les màximes descendiran i el vent bufarà fluix de l'oest.

Desmantellat un punt de venda de droga en la zona nord d’Alacant amb tres detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda d'estupefaents en la zona nord d'Alacant i ha detingut a tres persones. En el registre es van confiscar haixix, diners en efectiu i un matxet, i es van intervindre un camaleó protegit i una tortuga invasora sense documentació

Rescatat un home ferit després d’un accident de parapent a Calp

Un home ha sigut rescatat després de resultar ferit mentres practicava parapent prop del Morro de Toix, a Calp. L'operatiu es va prolongar més de dos hores i va acabar amb la seua evacuació en helicòpter al Penyal de Ifach.

Agroalimentació espanyola davant l’acord UE-Mercosur: protestes del camp i plans de negoci

El sector agroalimentari rep el pacte UE-Mercosur entre tractoradas i ajustos d'estratègia exportadora. La firma prevista el dissabte obri finestres per a begudes, vins, oli, xocolate i lactis, mentres el camp reclama reciprocitat i tem competència deslleial.

La Comunitat Valenciana acumula més de 10.300 atemptats contra l’autoritat en cinc anys

La Comunitat Valenciana ha registrat 10.347 infraccions per atemptat contra l'autoritat en l'últim lustre. A Espanya, el total supera les 44.600 i la tendència es manté estable.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa criminal de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia i mendicitat. Hi ha 19 detinguts, 3 investigats i 121 víctimes identificades.