Investigats dos conductors per circular en sentit contrari en una autovia

Al voltant de les 22.00 hores del passat dijous 16 de juny, es van rebre diversos avisos de la circulació d’un vehicle en sentit contrari a l’altura de Canals en el km 401 de la A-7, direcció Barcelona però que ho feia pels carrils sentit Alacant.

Immediatament per efectius de l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil es va establir un dispositiu per a localitzar al vehicle, sent interceptat sobre el km 368 de la A-7 a l’altura d’Alginet, amb el que es va poder evitar que acabara en un fatal desenllaç.

El conductor, un home de 83 anys, ha sigut investigat per un delicte contra la seguretat viària per conducció temerària.

També en horari nocturn, concretament durant la matinada del dia 17 de juny, es va rebre avís a través del 112, de l’existència d’un vehicle circulant contrasentit a l’altura de Moixent en l’A-35, que circulava direcció València pels carrils en sentit Albacete.

Aquest vehicle es va veure implicat escassos minuts després en dos sinistres vials consistents en una col·lisió per raspat amb un altre vehicle en el km 17 i una col·lisió contra un tractocamió i semiremolc d’Estònia en el quilòmetre 25, on va ser interceptat per efectius de la Guàrdia Civil de Xàtiva.

A l’arribada de l’Equip d’Atestats va poder comprovar-se que el conductor, un home de 59 anys, triplicava la taxa d’alcohol permesa en aire espirat, sent investigat per dos delictes contra la seguretat viària en conduir de manera temerària i sota la influència de begudes alcohòliques.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.