Anuncios

Investigats dos conductors per circular en sentit contrari en una autovia

Al voltant de les 22.00 hores del passat dijous 16 de juny, es van rebre diversos avisos de la circulació d’un vehicle en sentit contrari a l’altura de Canals en el km 401 de la A-7, direcció Barcelona però que ho feia pels carrils sentit Alacant.

Immediatament per efectius de l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil es va establir un dispositiu per a localitzar al vehicle, sent interceptat sobre el km 368 de la A-7 a l’altura d’Alginet, amb el que es va poder evitar que acabara en un fatal desenllaç.

Anuncios

El conductor, un home de 83 anys, ha sigut investigat per un delicte contra la seguretat viària per conducció temerària.

També en horari nocturn, concretament durant la matinada del dia 17 de juny, es va rebre avís a través del 112, de l’existència d’un vehicle circulant contrasentit a l’altura de Moixent en l’A-35, que circulava direcció València pels carrils en sentit Albacete.

Aquest vehicle es va veure implicat escassos minuts després en dos sinistres vials consistents en una col·lisió per raspat amb un altre vehicle en el km 17 i una col·lisió contra un tractocamió i semiremolc d’Estònia en el quilòmetre 25, on va ser interceptat per efectius de la Guàrdia Civil de Xàtiva.

A l’arribada de l’Equip d’Atestats va poder comprovar-se que el conductor, un home de 59 anys, triplicava la taxa d’alcohol permesa en aire espirat, sent investigat per dos delictes contra la seguretat viària en conduir de manera temerària i sota la influència de begudes alcohòliques.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Desenrotllen un sistema intel·ligent que detecta fugues d’aigua i danys en canonades en temps real

Un equip amb participació de la Universitat Politècnica de València desenrotlla un sistema que combina fibra òptica distribuïda, intel·ligència artificial i computació en la vora per a vigilar xarxes d'aigua en temps real.

La comissió de la dana de Les Corts afronta la seua recta final després d’un any de treball i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre en Les Corts Valencianes conclourà este mes després d'onze sessions, amb només un terç de les compareixences previstes i un fort xoc polític sobre si es tracta d'un tancament per termini o d'una carpetada.

Jovenes amb malaltia renal: la diàlisi que marca la seua vida personal i laboral

Raúl i Nacho conviuen amb una malaltia renal des dels 20 anys i organitzen estudis, treball i oci al voltant de la diàlisi, mentres esperen un nou trasplantament.

Detinguts dos hòmens per robatoris de cadenes d’or mitjançant estirada a Carlet

La Guàrdia Civil ha detingut a Carlet a dos hòmens de 27 i 32 anys acusats de robar cadenes d'or mitjançant estirada i ha recuperat diverses peces sostretes.

Sanitat envia al Centre Nacional de Microbiologia la mostra de la pacient en estudi per hantavirus a Alacant

Sanitat ha remés al Centre Nacional de Microbiologia la mostra d'una dona de 32 anys ingressada en aïllament a l'Hospital de Sant Joan d'Alacant després de volar amb una passatgera morta per hantavirus.

Dissabte de ruixats forts i possible graníssol a la província d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte molt nuvolós, amb ruixats localment forts i tempestes, sense descartar graníssol menut en punts d'Alacant, i temperatures mínimes en ascens.

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.
Anuncios