16.1 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Investigats dos conductors per circular en sentit contrari en una autovia

Al voltant de les 22.00 hores del passat dijous 16 de juny, es van rebre diversos avisos de la circulació d’un vehicle en sentit contrari a l’altura de Canals en el km 401 de la A-7, direcció Barcelona però que ho feia pels carrils sentit Alacant.

Immediatament per efectius de l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil es va establir un dispositiu per a localitzar al vehicle, sent interceptat sobre el km 368 de la A-7 a l’altura d’Alginet, amb el que es va poder evitar que acabara en un fatal desenllaç.

El conductor, un home de 83 anys, ha sigut investigat per un delicte contra la seguretat viària per conducció temerària.

També en horari nocturn, concretament durant la matinada del dia 17 de juny, es va rebre avís a través del 112, de l’existència d’un vehicle circulant contrasentit a l’altura de Moixent en l’A-35, que circulava direcció València pels carrils en sentit Albacete.

Aquest vehicle es va veure implicat escassos minuts després en dos sinistres vials consistents en una col·lisió per raspat amb un altre vehicle en el km 17 i una col·lisió contra un tractocamió i semiremolc d’Estònia en el quilòmetre 25, on va ser interceptat per efectius de la Guàrdia Civil de Xàtiva.

A l’arribada de l’Equip d’Atestats va poder comprovar-se que el conductor, un home de 59 anys, triplicava la taxa d’alcohol permesa en aire espirat, sent investigat per dos delictes contra la seguretat viària en conduir de manera temerària i sota la influència de begudes alcohòliques.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències alça totes les alertes per vent i fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha establit este dimarts la fi de les alertes per vent i per fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana després de 30 dies de ponent. Aemet encara preveu ratxes molt fortes a l'interior al matí i una millora el dimecres.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures, amb vent fort a l’interior este dimarts

Cels poc nuvolosos o buidats i lleuger ascens de les temperatures, amb vent de l'oest i nord-oest moderat a fort i ratxes molt fortes a l'interior al matí. Aemet preveu demà núvols alts, mínimes en descens i nou episodi de vent de l'oest.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.