Hui, al voltant de les 14.40 hores s'ha produït un accident de trànsit entre tres cotxes, en la V-31, en el quilòmetre 3, en el terme municipal de Silla. S'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Emergències que s'havia produït esta col·lisió múltiple. S'ha mobilitzat fins el lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una Unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) . Els efectius sanitaris han atés a tres ferits; una dona de 26 anys amb policontusions i un traumatisme en la cara; un home de 26 anys també amb policontusions i per altra banda un home de 67 anys amb una contusió en la mà. No es tem per la vida de cap d'ells però a hores d'ara estan sent atesos en l'Hospital La Fe de València.
Una col·lisió entre tres cotxes en la V-31 deixa tres ferits a l’altura de Silla
Últimes notícies
Esports
Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla
L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.
Esports
Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga
Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.
Esports
Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons
El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.
Esports
L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket
El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.
Política
Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura
El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.
Social
Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa
Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.
Cultura
La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València
El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.
Successos
Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull
La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.








