Una col·lisió entre tres cotxes en la V-31 deixa tres ferits a l’altura de Silla

Hui, al voltant de les 14.40 hores s'ha produït un accident de trànsit entre tres cotxes, en la V-31, en el quilòmetre 3, en el terme municipal de Silla. S'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Emergències que s'havia produït esta col·lisió múltiple. S'ha mobilitzat fins el lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una Unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) . Els efectius sanitaris han atés a tres ferits; una dona de 26 anys amb policontusions i un traumatisme en la cara; un home de 26 anys també amb policontusions i per altra banda un home de 67 anys amb una contusió en la mà. No es tem per la vida de cap d'ells però a hores d'ara estan sent atesos en l'Hospital La Fe de València.

Últimes notícies

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.

Investiguen la mort d’una dona de 64 anys trobada en la platja de Puçol

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 64 anys trobada flotant en la platja de Puçol, sense signes aparents de violència. Els agents esperen confirmar la identitat i no descarten cap hipòtesi, inclosa la del suïcidi.

El PSPV reclama explicacions a À Punt per la cobertura dels incendis a la Comunitat Valenciana

El PSPV-PSOE ha sol·licitat que el director general d'À Punt comparega en Les Corts per a detallar els criteris seguits en la cobertura dels incendis forestals d'este estiu a la Comunitat Valenciana, que els socialistes consideren insuficient en els moments més greus de l'emergència.

Naixen unes 70 cries de tortuga babaua en la platja d’El Torres de la Vila Joiosa

Al voltant de 70 cries de tortuga babaua han eixit d’un niu no detectat a la platja d’El Torres, a la Vila Joiosa. La majoria s’han alliberat al mar i una desena participarà en un programa de conservació a l’Oceanogràfic de València.

València reclama al TSJCV que revise la sentència sobre nous hotels al Cabanyal-Canyamelar

L’Ajuntament de València ha demanat al TSJCV que rectifique la sentència que relaxa la moratòria d’hotels al Cabanyal-Canyamelar, en considerar que no ha tingut en compte deu sol·licituds de nous establiments hotelers.

Els hotels del Cabanyal podran recuperar llicències en suspendre’s part de la moratòria

El TSJCV ha declarat parcialment nul·la la suspensió de llicències d’hotels al Cabanyal-Canyamelar i Compromís alerta d’un possible impacte patrimonial en l’Ajuntament de València.

Les pedregades en la Ribera causen 14,3 milions en danys al camp valencià

La Unió Llauradora ha xifrat en 14,3 milions d’euros les pèrdues al camp valencià per les fortes tempestes de dijous, que han afectat 6.584 hectàrees, sobretot de caqui i cítrics a la Ribera Alta i Baixa.

Les infraccions penals baixen un 9 % a Torrevieja fins juliol però l’alcalde demana més agents

Les infraccions penals a Torrevieja han caigut un 9 % fins juliol de 2026 respecte a 2025, segons el Govern, però l’alcalde denuncia falta de guàrdies civils per a una població en creixement.