13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Una col·lisió entre tres cotxes en la V-31 deixa tres ferits a l’altura de Silla

Hui, al voltant de les 14.40 hores s'ha produït un accident de trànsit entre tres cotxes, en la V-31, en el quilòmetre 3, en el terme municipal de Silla. S'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Emergències que s'havia produït esta col·lisió múltiple. S'ha mobilitzat fins el lloc de l'accident una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una Unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) . Els efectius sanitaris han atés a tres ferits; una dona de 26 anys amb policontusions i un traumatisme en la cara; un home de 26 anys també amb policontusions i per altra banda un home de 67 anys amb una contusió en la mà. No es tem per la vida de cap d'ells però a hores d'ara estan sent atesos en l'Hospital La Fe de València.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.