Detingut per colpejar un home amb un bat de beisbol a Elx

 

La Policia Local d’Elx va detenir un home per agredir-ne un altre amb un bat de beisbol a la partida de Daimés, concretament a la intersecció del Camí de la Regalícia amb la CV-851. La Sala d’Operacions (092) va mobilitzar una patrulla pels avisos rebuts d’una baralla entre dos persones a esta ubicació.

Els agents, quan van arribar al lloc, després d’entrevistar-se amb un dels implicats, esta els va revelar que estava esperant al seu vehicle quan va observar una dona llançar pells de mandarina a terra, per la qual cosa li va recriminar esta conducta. Tot seguit, la parella de la mateixa es va acostar al cotxe i van començar a sacsejar-ho amb la intenció que isquera, cosa que va fer.

Per la seua banda, la víctima va explicar que estava discutint amb l’altre implicat pels fets relatats i, de sobte, el va colpejar amb un casc de moto per, a continuació, tornar al cotxe i treure un bat de beisbol, amb què va continuar l’atac.

La patrulla va sol·licitar assistència sanitària per traslladar el ferit amb el bat a l’Hospital General d’Elx. Després d’una primera assistència sanitària on li van practicar 15 punts de sutura, li van fer més proves mèdiques per avaluar l’abast de les ferides.

Donada la gravetat de les lesions, els policies van procedir a la detenció del presumpte agressor de 61 anys, traslladant-lo a un centre mèdic i, posteriorment, a dependències policies.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.