Detingut per colpejar un home amb un bat de beisbol a Elx

 

La Policia Local d’Elx va detenir un home per agredir-ne un altre amb un bat de beisbol a la partida de Daimés, concretament a la intersecció del Camí de la Regalícia amb la CV-851. La Sala d’Operacions (092) va mobilitzar una patrulla pels avisos rebuts d’una baralla entre dos persones a esta ubicació.

Els agents, quan van arribar al lloc, després d’entrevistar-se amb un dels implicats, esta els va revelar que estava esperant al seu vehicle quan va observar una dona llançar pells de mandarina a terra, per la qual cosa li va recriminar esta conducta. Tot seguit, la parella de la mateixa es va acostar al cotxe i van començar a sacsejar-ho amb la intenció que isquera, cosa que va fer.

Per la seua banda, la víctima va explicar que estava discutint amb l’altre implicat pels fets relatats i, de sobte, el va colpejar amb un casc de moto per, a continuació, tornar al cotxe i treure un bat de beisbol, amb què va continuar l’atac.

La patrulla va sol·licitar assistència sanitària per traslladar el ferit amb el bat a l’Hospital General d’Elx. Després d’una primera assistència sanitària on li van practicar 15 punts de sutura, li van fer més proves mèdiques per avaluar l’abast de les ferides.

Donada la gravetat de les lesions, els policies van procedir a la detenció del presumpte agressor de 61 anys, traslladant-lo a un centre mèdic i, posteriorment, a dependències policies.
 

Últimes notícies

El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes

El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.

Castelló mostra el privilegi que va permetre traslladar la ciutat a la Plana fa 775 anys

Castelló celebra el 775 aniversari amb l’exposició 'El privilegi d’existir 1251-2026', que exhibix el document amb què Jaume I va autoritzar el trasllat de la vila al pla. La mostra es convertix en l’acte central d’un programa commemoratiu que mira alhora al passat i al futur de la ciutat.

Quatre detinguts per retenir i agredir un home en un local d’Orihuela-Costa

Quatre hòmens han sigut detinguts a Orihuela-Costa acusats de retindre i agredir un home en un local, en un operatiu conjunt de la Policia Local i la Guàrdia Civil. La víctima va ser alliberada amb lesions i els agents van intervindre armes de foc i diverses drogues.

Pla urgent per a regenerar la Devesa de El Saler després de l’incendi d’agost

L’Ajuntament de València i la Generalitat han pactat un pla de regeneració i defensa contra incendis a la Devesa de El Saler després del foc d’agost, que va arrasar 37 hectàrees. Les administracions volen agilitzar tràmits, adaptar la normativa de L’Albufera i desplegar el sistema defensiu Sideinfo.

Els consellers d’Educació i Emergències donaran explicacions en Les Corts pels incendis i el robatori del tresor de Villena

Els consellers d’Educació i Cultura i d’Emergències compareixeran en Les Corts quan s’òbriga el període de sessions per explicar el robatori del tresor de Villena i els incendis de l’estiu. L’oposició critica la falta d’activitat parlamentària i el retard en fixar el calendari i el Debat de política general.

El PSPV demanarà a Antifrau l’expedient sobre la contractació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE sol·licitarà a l’Agència Valenciana Antifrau l’expedient sobre la investigació de la contractació de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la Diputació de València i reclama al PP que faça públics possibles dosiers interns.

Setembre tancarà amb un 82 % d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a setembre una ocupació mitjana del 82,1 % en hotels, del 75,3 % en apartaments turístics i del 70 % en càmpings, amb Alicante al capdavant i Benidorm fregant el 90 % d’ocupació.

Un incendi forestal complica la faena dels bombers a Polop de la Marina

Set mitjans terrestres, deu dotacions del Consorci de Bombers d'Alacant i cinc unitats forestals lluiten contra un incendi a Polop de la Marina, on s'ha decretat la situació 1 del PEIF per risc sobre la massa forestal.