Detingut per colpejar un home amb un bat de beisbol a Elx

 

La Policia Local d’Elx va detenir un home per agredir-ne un altre amb un bat de beisbol a la partida de Daimés, concretament a la intersecció del Camí de la Regalícia amb la CV-851. La Sala d’Operacions (092) va mobilitzar una patrulla pels avisos rebuts d’una baralla entre dos persones a esta ubicació.

Els agents, quan van arribar al lloc, després d’entrevistar-se amb un dels implicats, esta els va revelar que estava esperant al seu vehicle quan va observar una dona llançar pells de mandarina a terra, per la qual cosa li va recriminar esta conducta. Tot seguit, la parella de la mateixa es va acostar al cotxe i van començar a sacsejar-ho amb la intenció que isquera, cosa que va fer.

Per la seua banda, la víctima va explicar que estava discutint amb l’altre implicat pels fets relatats i, de sobte, el va colpejar amb un casc de moto per, a continuació, tornar al cotxe i treure un bat de beisbol, amb què va continuar l’atac.

La patrulla va sol·licitar assistència sanitària per traslladar el ferit amb el bat a l’Hospital General d’Elx. Després d’una primera assistència sanitària on li van practicar 15 punts de sutura, li van fer més proves mèdiques per avaluar l’abast de les ferides.

Donada la gravetat de les lesions, els policies van procedir a la detenció del presumpte agressor de 61 anys, traslladant-lo a un centre mèdic i, posteriorment, a dependències policies.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.