18.4 C
València
Dimarts, 4 novembre, 2025

Detingut per colpejar un home amb un bat de beisbol a Elx

 

La Policia Local d’Elx va detenir un home per agredir-ne un altre amb un bat de beisbol a la partida de Daimés, concretament a la intersecció del Camí de la Regalícia amb la CV-851. La Sala d’Operacions (092) va mobilitzar una patrulla pels avisos rebuts d’una baralla entre dos persones a esta ubicació.

Els agents, quan van arribar al lloc, després d’entrevistar-se amb un dels implicats, esta els va revelar que estava esperant al seu vehicle quan va observar una dona llançar pells de mandarina a terra, per la qual cosa li va recriminar esta conducta. Tot seguit, la parella de la mateixa es va acostar al cotxe i van començar a sacsejar-ho amb la intenció que isquera, cosa que va fer.

Per la seua banda, la víctima va explicar que estava discutint amb l’altre implicat pels fets relatats i, de sobte, el va colpejar amb un casc de moto per, a continuació, tornar al cotxe i treure un bat de beisbol, amb què va continuar l’atac.

La patrulla va sol·licitar assistència sanitària per traslladar el ferit amb el bat a l’Hospital General d’Elx. Després d’una primera assistència sanitària on li van practicar 15 punts de sutura, li van fer més proves mèdiques per avaluar l’abast de les ferides.

Donada la gravetat de les lesions, els policies van procedir a la detenció del presumpte agressor de 61 anys, traslladant-lo a un centre mèdic i, posteriorment, a dependències policies.
 

Últimes notícies

Martínez Mus assumix funcions de Gan Pampols després de la seua eixida del Consell

Vicente Martínez Mus assumix des d'este dimarts les competències de la Vicepresidència Segona i la Conselleria per a la Recuperació Econòmica i Social després de l'eixida de Gan Pampols del Consell. La reassignació busca garantir la continuïtat de la gestió i evitar aturades en projectes en marxa.

Sumar confia que Mazón acudisca a la comissió de la DANA i no s’empare en una baixa

Sumar ha defés que la comissió d'investigació que arranca en el Congrés és l'ocasió perquè el Consell demane perdó a les víctimes de la DANA. El grup confia que Carlos Mazón comparega el 17 i no s'escude en una baixa mèdica.

Sanitat requerix a les comunitats del PP les dades de cribratges dels últims cinc anys

Sanitat ha enviat un requeriment formal a les comunitats del PP per a rebre de manera immediata les dades dels cribratges de mama, còlon i cèrvix dels últims cinc anys. El moviment arriba després de les fallades detectades a Andalusia i davant la negativa d'eixos governs a facilitar la informació.

Igualtat ha confirmat com a violència masclista l’assassinat d’una dona de 37 anys a Alacant

Igualtat ha confirmat l'assassinat masclista d'una dona de 37 anys a Alacant, presumptament a les mans de la seua parella. El cas eleva a 35 les víctimes en 2025 i suma 1.330 des de 2003; hi ha dos detinguts.

Mompó defén que la successió de Mazón la decidix el PP i no Vox

Mompó ha reiterat que el PP marcarà els temps i el nom del relleu de Mazón en la Generalitat. Ha admés que la investidura requerirà suports, però no dona per fet que depenguen de Vox.

Catalá demana respecte i prudència i evita pronunciar-se sobre el relleu de Mazón

María José Catalá ha anomenat a la prudència i ha evitat confirmar si serà candidata per a rellevar a Carlos Mazón. Ha promés una resolució àgil i continuïtat en la gestió.

Mazón presidix a Alacant el primer ple del Consell després de la seua dimissió

El president en funcions ha acudit a la Ciutat de la Llum per a encapçalar la primera sessió del Consell després de la seua renúncia. Es preveu formalitzar l'eixida del vicepresident segon Gan Pampols i la portaveu Susana Camarero informarà a les 13.00.

L’associació de víctimes de la DANA veu la comissió com a avanç i reclama presó per a Mazón

La presidenta de l'Associació Víctimes Mortals de la Dana 29-O ha considerat la comissió del Congrés un pas avant però insuficient i ha demanat responsabilitats penals per a Carlos Mazón. Denúncia dolenta gestió i reivindica la independència de les famílies.