Detingut per colpejar un home amb un bat de beisbol a Elx

 

La Policia Local d’Elx va detenir un home per agredir-ne un altre amb un bat de beisbol a la partida de Daimés, concretament a la intersecció del Camí de la Regalícia amb la CV-851. La Sala d’Operacions (092) va mobilitzar una patrulla pels avisos rebuts d’una baralla entre dos persones a esta ubicació.

Els agents, quan van arribar al lloc, després d’entrevistar-se amb un dels implicats, esta els va revelar que estava esperant al seu vehicle quan va observar una dona llançar pells de mandarina a terra, per la qual cosa li va recriminar esta conducta. Tot seguit, la parella de la mateixa es va acostar al cotxe i van començar a sacsejar-ho amb la intenció que isquera, cosa que va fer.

Per la seua banda, la víctima va explicar que estava discutint amb l’altre implicat pels fets relatats i, de sobte, el va colpejar amb un casc de moto per, a continuació, tornar al cotxe i treure un bat de beisbol, amb què va continuar l’atac.

La patrulla va sol·licitar assistència sanitària per traslladar el ferit amb el bat a l’Hospital General d’Elx. Després d’una primera assistència sanitària on li van practicar 15 punts de sutura, li van fer més proves mèdiques per avaluar l’abast de les ferides.

Donada la gravetat de les lesions, els policies van procedir a la detenció del presumpte agressor de 61 anys, traslladant-lo a un centre mèdic i, posteriorment, a dependències policies.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.