El coma d’una menor de Montroi revela l’ús d’un aerosol com a droga entre els jóvens

Aerosol

Consistix en la inhalació d’una substància a través d’un aerosol en la pell | Bardahl

 

El passat cap de setmana un xica de 16 anys va patir una intoxicació que la va deixar pràcticament inconscient en Montroi, en la comarca de la Ribera Alta (València). 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, en esta localitat s’esta implantant una perillosa pràctica entre els jóvens que consistix en la inhalació d’una substància a través d’un aerosol en la pell que s’esnifa després d’aplicar-ho sobre una tela, com és la mànega d’una samarreta. 

 

Encara que la víctima, que es recupera en un hospital de València després d’eixir de la UCI, nega haver consumit esta droga durant la nit dels fets, admet que ho havia provat en altres ocasions. De la mateixa manera, l’entorn de la xica també coneixia esta substància coneguda com ‘cloretilo’. 

 

D’esta forma, la Policia Local del municipi ha alertat als pares de jóvens per a que controlen el que consumixen els seus fills, ja que esta droga es pot adquirir en les farmàcies per no més de quatre euros.

Últimes notícies

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.