El coma d’una menor de Montroi revela l’ús d’un aerosol com a droga entre els jóvens

Aerosol

Consistix en la inhalació d’una substància a través d’un aerosol en la pell | Bardahl

 

El passat cap de setmana un xica de 16 anys va patir una intoxicació que la va deixar pràcticament inconscient en Montroi, en la comarca de la Ribera Alta (València). 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, en esta localitat s’esta implantant una perillosa pràctica entre els jóvens que consistix en la inhalació d’una substància a través d’un aerosol en la pell que s’esnifa després d’aplicar-ho sobre una tela, com és la mànega d’una samarreta. 

 

Encara que la víctima, que es recupera en un hospital de València després d’eixir de la UCI, nega haver consumit esta droga durant la nit dels fets, admet que ho havia provat en altres ocasions. De la mateixa manera, l’entorn de la xica també coneixia esta substància coneguda com ‘cloretilo’. 

 

D’esta forma, la Policia Local del municipi ha alertat als pares de jóvens per a que controlen el que consumixen els seus fills, ja que esta droga es pot adquirir en les farmàcies per no més de quatre euros.

Últimes notícies

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.