El coma d’una menor de Montroi revela l’ús d’un aerosol com a droga entre els jóvens

Aerosol

Consistix en la inhalació d’una substància a través d’un aerosol en la pell | Bardahl

 

El passat cap de setmana un xica de 16 anys va patir una intoxicació que la va deixar pràcticament inconscient en Montroi, en la comarca de la Ribera Alta (València). 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, en esta localitat s’esta implantant una perillosa pràctica entre els jóvens que consistix en la inhalació d’una substància a través d’un aerosol en la pell que s’esnifa després d’aplicar-ho sobre una tela, com és la mànega d’una samarreta. 

 

Encara que la víctima, que es recupera en un hospital de València després d’eixir de la UCI, nega haver consumit esta droga durant la nit dels fets, admet que ho havia provat en altres ocasions. De la mateixa manera, l’entorn de la xica també coneixia esta substància coneguda com ‘cloretilo’. 

 

D’esta forma, la Policia Local del municipi ha alertat als pares de jóvens per a que controlen el que consumixen els seus fills, ja que esta droga es pot adquirir en les farmàcies per no més de quatre euros.

Anuncios

Últimes notícies

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Este dimecres descendixen les temperatures en la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles, puntualment moderats amb tempesta a l'interior del terç nord, a més de canvis en el vent i l'estat de la mar.

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards als trens de rodalia i mitjana distància

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió està provocant retards de fins a 18 minuts en trens de rodalia i mitjana distància, que només poden circular per una via en este tram.

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.