El coma d’una menor de Montroi revela l’ús d’un aerosol com a droga entre els jóvens

Aerosol

Consistix en la inhalació d’una substància a través d’un aerosol en la pell | Bardahl

 

El passat cap de setmana un xica de 16 anys va patir una intoxicació que la va deixar pràcticament inconscient en Montroi, en la comarca de la Ribera Alta (València). 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, en esta localitat s’esta implantant una perillosa pràctica entre els jóvens que consistix en la inhalació d’una substància a través d’un aerosol en la pell que s’esnifa després d’aplicar-ho sobre una tela, com és la mànega d’una samarreta. 

 

Encara que la víctima, que es recupera en un hospital de València després d’eixir de la UCI, nega haver consumit esta droga durant la nit dels fets, admet que ho havia provat en altres ocasions. De la mateixa manera, l’entorn de la xica també coneixia esta substància coneguda com ‘cloretilo’. 

 

D’esta forma, la Policia Local del municipi ha alertat als pares de jóvens per a que controlen el que consumixen els seus fills, ja que esta droga es pot adquirir en les farmàcies per no més de quatre euros.

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.