Els concursants d”Operación Triunfo’ aniran este dissabte a Barcelona, Madrid i València per a firmar discos

La Gala 6 d'Operación Triunfo' ahir en TVE va deixar dos grates sorpreses per als concursants d'esta edició 2017. Una d'eixes sorpreses de la nit va ser una notícia que molts sospitaven: el representant del Festival d'Eurovisió 2018 eixirà d'este programa. Per altra banda l'altre moment àlgid va ser quan Roberto Leal va donar a conéixer la notícia que els concursants anirien a firmar discos este dissabte 9 de desembre per les tres principals ciutats d'Espanya; Barcelona, Madrid I València. Van aclarir que posteriorment se sabria quins concursants anirien a quines ciutats, ja que no podrien fer el viatge tots als tres llocs en un mateix dia. L'acadèmia ha repartit als triunfitos i en el cas de València vindran a firmar discos Aitana, Ana Guerra i Míriam. La firma dels discos dels temes cantats fins ara en l'Acadèmia es farà aleshores este dissabte a les 12.00 hores en l'esplanada de Nuevo Centro fins a les 14.00 hores. D'esta manera els espectadors del programa podran conéixer personalment a estes tres concursants, entre elles una de les favorites d'esta edició, i probablement sols els més matiners podran obtindre la firma, ja que s'espera una gran afluència de persones.

 

Últimes notícies

Metrovalencia fa treballs nocturns de manteniment en les línies 4 i 6 del tramvia sense tallar el servici

Metrovalencia executa fins a mitjan juny treballs nocturns de amolado en les línies 4 i 6 del tramvia per a reduir sorolls i vibracions, mantenint la circulació habitual.

L’incendi en la planta de processament d’ametla de Vall d’Alba seguix actiu després de tota la nit de treball

L'incendi declarat en una empresa de processament d'ametla en un polígon de Vall d'Alba continua actiu, malgrat que els bombers han treballat durant tota la nit en la seua extinció.

Cau una plantació de marihuana amb més de mil plantes a L’Olleria i quatre detinguts

La Guàrdia Civil desmantella a L'Olleria una plantació amb més de mil plantes de marihuana i deté a quatre persones, dos d'elles ja a la presó provisional.

Els sindicats docents accepten negociar amb Educació però mantenen la vaga i les protestes

Els sindicats docents acudiran a la taula de negociació amb la Conselleria d'Educació, però sostenen la vaga indefinida i les concentracions al carrer.

València impulsa la reintroducció de pollets d’òbila comuna en zones periurbanes

La Fundació Bioparc i la Generalitat han iniciat la reintroducció d'una vintena de pollets d'òbila comuna en zones periurbanes de València, una espècie vulnerable clau en el control natural de plagues de rosegadors.

Educació cita als sindicats a una nova reunió per a intentar frenar la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats del professorat a una nova reunió negociadora per a este dijous amb l'objectiu d'acostar postures i buscar un acord.

Ruixats amb tempestes en el nord de Castelló i lleuger descens de les màximes

La Comunitat Valenciana tindrà hui cels poc nuvolosos al matí i ruixats amb tempesta probables a la vesprada en el nord de Castelló, amb temperatures sense canvis importants.

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.