Els concursants d»Operación Triunfo’ aniran este dissabte a Barcelona, Madrid i València per a firmar discos

La Gala 6 d'Operación Triunfo' ahir en TVE va deixar dos grates sorpreses per als concursants d'esta edició 2017. Una d'eixes sorpreses de la nit va ser una notícia que molts sospitaven: el representant del Festival d'Eurovisió 2018 eixirà d'este programa. Per altra banda l'altre moment àlgid va ser quan Roberto Leal va donar a conéixer la notícia que els concursants anirien a firmar discos este dissabte 9 de desembre per les tres principals ciutats d'Espanya; Barcelona, Madrid I València. Van aclarir que posteriorment se sabria quins concursants anirien a quines ciutats, ja que no podrien fer el viatge tots als tres llocs en un mateix dia. L'acadèmia ha repartit als triunfitos i en el cas de València vindran a firmar discos Aitana, Ana Guerra i Míriam. La firma dels discos dels temes cantats fins ara en l'Acadèmia es farà aleshores este dissabte a les 12.00 hores en l'esplanada de Nuevo Centro fins a les 14.00 hores. D'esta manera els espectadors del programa podran conéixer personalment a estes tres concursants, entre elles una de les favorites d'esta edició, i probablement sols els més matiners podran obtindre la firma, ja que s'espera una gran afluència de persones.

 

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.