Quatre anys i tres mesos de presó per a l’agressor que va colpejar i va robar a una anciana en València

 

El passat mes d’agost, les imàtgens d’un violent atracament a una anciana en un portal del centre de València van commocionar a tota Espanya. En elles es podia vore clarament com el lladre, després d’intentar apoderar-se de la bossa de mà de la dona, li va propinar una forta colzada en el rostre i la dona va caure desplomada i commocionada a terra.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, este divendres, 5 de març, l’Audiència Provincial de València ha condemnat a l’agressor a quatre anys i tres mesos de presó per un delicte de robatori amb violència amb les circumstàncies agreujants d’abús de superioritat i reincidència, en tindre una condemna prèvia per un robatori amb força en Alcalá de Henares.

 

A demés, l’ara condemnat haurà de pagar una multa de 180 euros per un delicte lleu de lesions. Així mateix, l’agressor haurà d’indemnitzar a la víctima amb 980 euros per les lesions i els diners furtats, en concepte de responsabilitat civil.

 

Les conseqüències del brutal atac a la dona

Durant el judici celebrat per conformitat, l’acusat, de 35 anys i nacionalitat romanesa, va reconèixer els fets i va acceptar una rebaixa en la pena que inicialment demanava el Ministeri Fiscal, de sis anys de presó, i la sol·licitada per l’acusació particular, que demanava un altre any i nou mesos pel delicte de lesions a demés dels sis pel robatori amb violència.

 

Donat l’acord aconseguit no va ser necessari que la seua víctima haguera d’entrar a declarar i reviure la brutal agressió patida. La dona, que es va mostrar satisfeta per la ràpida condemna al seu agressor, va patir a conseqüència de l’atac una ferida en els ossos del nas, hematoma en un ull i un traumatisme cranial pel que va haver de rebre assistència facultativa.

 

 

Últimes notícies

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.

El centre de salut Sant Vicent 1 sumarà Fisioteràpia i més espai per a embarassades

La Conselleria de Sanitat està ampliant el Centre de Salut Sant Vicent del Raspeig 1 amb més de 280 metres quadrats nous, per incorporar Fisioteràpia i millorar l’atenció a les dones embarassades.

Castielfabib aconseguix la distinció de Municipi Turístic de Singularitat

Castielfabib ha sigut reconegut com a Municipi Turístic de Singularitat de la Comunitat Valenciana, la qual cosa li obri l’accés a finançament extraordinari de Turisme. Amb esta incorporació, la Comunitat suma 40 municipis en esta categoria i un total de 85 destinacions amb distintiu turístic oficial.

Les Arts anuncia quatre grans estrenes d’òpera per a la temporada 2026-2027

El Palau de les Arts Reina Sofía incorporarà a la temporada 2026-2027 quatre noves produccions d’òpera a la Sala Principal: ‘Carmen’, ‘Lohengrin’, ‘La clemenza di Tito’ i ‘Simon Boccanegra’. Els muntatges comptaran amb direcció escènica de Ted Huffman, Damiano Michieletto, Rafael R. Villalobos i Àlex Ollé.

Quasi 3.000 consultes en els Punts Violeta dels festivals este estiu

Els Punts Violeta impulsats per la Generalitat en festivals de música de les tres províncies han atés 2.746 consultes, sobretot d’informació i assessorament per a prevenir agressions sexuals. La secretaria autonòmica d’Igualtat destaca el paper dissuasiu i de coordinació d’estos espais segurs en grans esdeveniments.

Setze atesos per inhalació de fum en un incendi en una vivenda de Silla

Setze persones, entre elles dos menors i una major de 70 anys, han sigut ateses per inhalació de fum i ansietat després d’un incendi esta matinada en una vivenda de Silla. Dos hòmens han sigut traslladats a l’Hospital La Fe de València.

València renova 24.000 m² de voreres i elimina barreres per als vianants

València ha destinat més de 5 milions d’euros entre 2023 i 2026 a millorar l’accessibilitat per als vianants, renovant 24.000 m² de voreres i executant 247 guals adaptats.