Quatre anys i tres mesos de presó per a l’agressor que va colpejar i va robar a una anciana en València

 

El passat mes d’agost, les imàtgens d’un violent atracament a una anciana en un portal del centre de València van commocionar a tota Espanya. En elles es podia vore clarament com el lladre, després d’intentar apoderar-se de la bossa de mà de la dona, li va propinar una forta colzada en el rostre i la dona va caure desplomada i commocionada a terra.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, este divendres, 5 de març, l’Audiència Provincial de València ha condemnat a l’agressor a quatre anys i tres mesos de presó per un delicte de robatori amb violència amb les circumstàncies agreujants d’abús de superioritat i reincidència, en tindre una condemna prèvia per un robatori amb força en Alcalá de Henares.

 

A demés, l’ara condemnat haurà de pagar una multa de 180 euros per un delicte lleu de lesions. Així mateix, l’agressor haurà d’indemnitzar a la víctima amb 980 euros per les lesions i els diners furtats, en concepte de responsabilitat civil.

 

Les conseqüències del brutal atac a la dona

Durant el judici celebrat per conformitat, l’acusat, de 35 anys i nacionalitat romanesa, va reconèixer els fets i va acceptar una rebaixa en la pena que inicialment demanava el Ministeri Fiscal, de sis anys de presó, i la sol·licitada per l’acusació particular, que demanava un altre any i nou mesos pel delicte de lesions a demés dels sis pel robatori amb violència.

 

Donat l’acord aconseguit no va ser necessari que la seua víctima haguera d’entrar a declarar i reviure la brutal agressió patida. La dona, que es va mostrar satisfeta per la ràpida condemna al seu agressor, va patir a conseqüència de l’atac una ferida en els ossos del nas, hematoma en un ull i un traumatisme cranial pel que va haver de rebre assistència facultativa.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.