Quatre anys i tres mesos de presó per a l’agressor que va colpejar i va robar a una anciana en València

 

El passat mes d’agost, les imàtgens d’un violent atracament a una anciana en un portal del centre de València van commocionar a tota Espanya. En elles es podia vore clarament com el lladre, després d’intentar apoderar-se de la bossa de mà de la dona, li va propinar una forta colzada en el rostre i la dona va caure desplomada i commocionada a terra.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, este divendres, 5 de març, l’Audiència Provincial de València ha condemnat a l’agressor a quatre anys i tres mesos de presó per un delicte de robatori amb violència amb les circumstàncies agreujants d’abús de superioritat i reincidència, en tindre una condemna prèvia per un robatori amb força en Alcalá de Henares.

 

A demés, l’ara condemnat haurà de pagar una multa de 180 euros per un delicte lleu de lesions. Així mateix, l’agressor haurà d’indemnitzar a la víctima amb 980 euros per les lesions i els diners furtats, en concepte de responsabilitat civil.

 

Les conseqüències del brutal atac a la dona

Durant el judici celebrat per conformitat, l’acusat, de 35 anys i nacionalitat romanesa, va reconèixer els fets i va acceptar una rebaixa en la pena que inicialment demanava el Ministeri Fiscal, de sis anys de presó, i la sol·licitada per l’acusació particular, que demanava un altre any i nou mesos pel delicte de lesions a demés dels sis pel robatori amb violència.

 

Donat l’acord aconseguit no va ser necessari que la seua víctima haguera d’entrar a declarar i reviure la brutal agressió patida. La dona, que es va mostrar satisfeta per la ràpida condemna al seu agressor, va patir a conseqüència de l’atac una ferida en els ossos del nas, hematoma en un ull i un traumatisme cranial pel que va haver de rebre assistència facultativa.

 

 

Últimes notícies

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.