Quatre anys i tres mesos de presó per a l’agressor que va colpejar i va robar a una anciana en València

 

El passat mes d’agost, les imàtgens d’un violent atracament a una anciana en un portal del centre de València van commocionar a tota Espanya. En elles es podia vore clarament com el lladre, després d’intentar apoderar-se de la bossa de mà de la dona, li va propinar una forta colzada en el rostre i la dona va caure desplomada i commocionada a terra.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, este divendres, 5 de març, l’Audiència Provincial de València ha condemnat a l’agressor a quatre anys i tres mesos de presó per un delicte de robatori amb violència amb les circumstàncies agreujants d’abús de superioritat i reincidència, en tindre una condemna prèvia per un robatori amb força en Alcalá de Henares.

 

A demés, l’ara condemnat haurà de pagar una multa de 180 euros per un delicte lleu de lesions. Així mateix, l’agressor haurà d’indemnitzar a la víctima amb 980 euros per les lesions i els diners furtats, en concepte de responsabilitat civil.

 

Les conseqüències del brutal atac a la dona

Durant el judici celebrat per conformitat, l’acusat, de 35 anys i nacionalitat romanesa, va reconèixer els fets i va acceptar una rebaixa en la pena que inicialment demanava el Ministeri Fiscal, de sis anys de presó, i la sol·licitada per l’acusació particular, que demanava un altre any i nou mesos pel delicte de lesions a demés dels sis pel robatori amb violència.

 

Donat l’acord aconseguit no va ser necessari que la seua víctima haguera d’entrar a declarar i reviure la brutal agressió patida. La dona, que es va mostrar satisfeta per la ràpida condemna al seu agressor, va patir a conseqüència de l’atac una ferida en els ossos del nas, hematoma en un ull i un traumatisme cranial pel que va haver de rebre assistència facultativa.

 

 

Últimes notícies

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.