Quatre anys i tres mesos de presó per a l’agressor que va colpejar i va robar a una anciana en València

 

El passat mes d’agost, les imàtgens d’un violent atracament a una anciana en un portal del centre de València van commocionar a tota Espanya. En elles es podia vore clarament com el lladre, després d’intentar apoderar-se de la bossa de mà de la dona, li va propinar una forta colzada en el rostre i la dona va caure desplomada i commocionada a terra.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, este divendres, 5 de març, l’Audiència Provincial de València ha condemnat a l’agressor a quatre anys i tres mesos de presó per un delicte de robatori amb violència amb les circumstàncies agreujants d’abús de superioritat i reincidència, en tindre una condemna prèvia per un robatori amb força en Alcalá de Henares.

 

A demés, l’ara condemnat haurà de pagar una multa de 180 euros per un delicte lleu de lesions. Així mateix, l’agressor haurà d’indemnitzar a la víctima amb 980 euros per les lesions i els diners furtats, en concepte de responsabilitat civil.

 

Les conseqüències del brutal atac a la dona

Durant el judici celebrat per conformitat, l’acusat, de 35 anys i nacionalitat romanesa, va reconèixer els fets i va acceptar una rebaixa en la pena que inicialment demanava el Ministeri Fiscal, de sis anys de presó, i la sol·licitada per l’acusació particular, que demanava un altre any i nou mesos pel delicte de lesions a demés dels sis pel robatori amb violència.

 

Donat l’acord aconseguit no va ser necessari que la seua víctima haguera d’entrar a declarar i reviure la brutal agressió patida. La dona, que es va mostrar satisfeta per la ràpida condemna al seu agressor, va patir a conseqüència de l’atac una ferida en els ossos del nas, hematoma en un ull i un traumatisme cranial pel que va haver de rebre assistència facultativa.

 

 

Últimes notícies

11 anys de presó per violar una menor i amenaçar-la amb difondre fotos íntimes

La Secció Segona de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a 11 anys de presó un home que va agredir sexualment una menor de 15 anys i la va coaccionar amb fotos íntimes. La sentència, fruit de la conformitat entre les parts, també inclou llibertat vigilada, inhabilitació i indemnització.

Tres homes de Paterna intenten robar un banc a Benifaió amb el mètode del butró

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens de Paterna quan presumptament intentaven atracar una sucursal bancària a Benifaió amb el mètode del butró. Un dels sospitosos ha resultat ferit en intentar fugir i ha hagut de rebre atenció mèdica.

Pirotècnia Vulcano lamenta l’incident del Castell de l’Olla i col·labora per aclarir-lo

Pirotècnia Vulcano ha expressat el seu pesar per l’incident al Castell de l’Olla d’Altea, amb diversos ferits, i ha obert una investigació interna mentre col·labora amb les autoritats.

L’Elx encadena dotze estrenes sense guanyar en Primera Divisió

L’Elx debutarà dilluns a Abanca-Riazor davant el Deportivo després d’encadenar dotze jornades inaugurals sense victòria en Primera. L’últim triomf en un estrena a la màxima categoria es remunta a fa 53 anys.

A presó tres membres d’una xarxa que ha saquejat vivendes al nord d’Alacant

Tres persones han ingressat a presó per integrar suposadament una xarxa especialitzada en robatoris de joies, or i rellotges en vivendes del nord de la província d’Alacant. La Guàrdia Civil ha aclarit 40 robatoris i ha intervingut centenars de peces de gran valor.

La Policia investiga la mort d’un home en l’estany del parc Ribalta de Castelló

La Policia Nacional investiga la mort d’un home trobat este diumenge al matí en l’estany del parc Ribalta de Castelló, després de procedir al llançament del cadàver a les 9 hores. La UDEV porta el cas i encara es desconeixen les causes del decés.

L’incendi de Tírig es conté amb 21 mitjans aeris i 810 hectàrees cremades

L'incendi forestal de Tírig ha calcinat 810 hectàrees però evoluciona de forma favorable, amb el perímetre sense flames i 21 mitjans aeris treballant. El foc manté dos flancs actius i ha obligat a desallotjar Catí, amb 47 persones encara allotjades en un alberg.

Controlat l’incendi forestal d’Aras de los Olmos després d’una nit de treball

L’incendi forestal declarat diumenge a la nit a Aras de los Olmos (València) ha quedat controlat este dilluns de bon matí després d’una nit d’intens treball dels serveis d’emergència.