Els acusats de ‘La Manada’ de Callosa d’en Sarrià s’enfronten a dos segles de presó

 

Els quatre membres de la ‘manada de Callosa d’en Sarrià, localitat de la comarca de la Marina Baixa (Alacant), que es troben en presó des de gener de 2019 per la violació grupal d’una xica de 19 anys, s’enfronten a una petició de presó molt superior a la imposada als condemnats per la coneguda agressió sexual múltiple duta a terme en Pamplona en 2016.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información, la Fiscalia i l’acusació particular han sol·licitat que els acusats siguen condemnats a penes que sumen dos segles de presó -201 anys- com a autors de delictes d’agressió sexual i descobriment i revelació de secrets pels vídeos gravats durant la violació grupal.

 

Els presumptes autors de l’agressió sexual continuen a la presó preventiva després de la seua detenció per la Guàrdia Civil i una volta que els advocats presenten els seus escrits de defensa s’assenyalarà la celebració del judici.

 

La condemna a la que s’enfronten els acusats

Les penes de presó demanades per als acusats per la Fiscalia i per l’advocat que exercix l’acusació particular en nom de la víctima, oscil·len entre els 48 anys i mig, en el cas del jove del que la família va alertar a la Policia Local de la violació grupal, i 52 anys de presó. El considerat líder de la manada de Callosa d’en Sarrià, Joffre G.T.B., s’enfronta a una petició de 49 anys de presó.

 

Les acusacions consideren que els quatre reclusos són autors de quatre delictes d’agressió sexual, un com a autor i la resta com a cooperadors necessaris. A demés, els dos implicats que van gravar vídeos durant l‘agressió també estan acusats dels delictes de descobriment i revelació de secrets que afecten a la víctima

 

A demés, la Fiscalia ha sol·licitat que els quatre detinguts no puguen estar prop de l’afectada durant 20 anys. En este sentit, la Justícia demana que indemnitzen a la xica amb 1.820 euros per les seqüeles i 80.000 euros pel mal moral. L’acusació particular ha demanat la mateixa indemnització per les seqüeles d’ansietat i eleva a 160.000 euros la compensació pel mal moral fet a la jove agredida el dia d’Any Nou de 2019 en Callosa d’en Sarrià.

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.