Els acusats de ‘La Manada’ de Callosa d’en Sarrià s’enfronten a dos segles de presó

 

Els quatre membres de la ‘manada de Callosa d’en Sarrià, localitat de la comarca de la Marina Baixa (Alacant), que es troben en presó des de gener de 2019 per la violació grupal d’una xica de 19 anys, s’enfronten a una petició de presó molt superior a la imposada als condemnats per la coneguda agressió sexual múltiple duta a terme en Pamplona en 2016.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información, la Fiscalia i l’acusació particular han sol·licitat que els acusats siguen condemnats a penes que sumen dos segles de presó -201 anys- com a autors de delictes d’agressió sexual i descobriment i revelació de secrets pels vídeos gravats durant la violació grupal.

 

Els presumptes autors de l’agressió sexual continuen a la presó preventiva després de la seua detenció per la Guàrdia Civil i una volta que els advocats presenten els seus escrits de defensa s’assenyalarà la celebració del judici.

 

La condemna a la que s’enfronten els acusats

Les penes de presó demanades per als acusats per la Fiscalia i per l’advocat que exercix l’acusació particular en nom de la víctima, oscil·len entre els 48 anys i mig, en el cas del jove del que la família va alertar a la Policia Local de la violació grupal, i 52 anys de presó. El considerat líder de la manada de Callosa d’en Sarrià, Joffre G.T.B., s’enfronta a una petició de 49 anys de presó.

 

Les acusacions consideren que els quatre reclusos són autors de quatre delictes d’agressió sexual, un com a autor i la resta com a cooperadors necessaris. A demés, els dos implicats que van gravar vídeos durant l‘agressió també estan acusats dels delictes de descobriment i revelació de secrets que afecten a la víctima

 

A demés, la Fiscalia ha sol·licitat que els quatre detinguts no puguen estar prop de l’afectada durant 20 anys. En este sentit, la Justícia demana que indemnitzen a la xica amb 1.820 euros per les seqüeles i 80.000 euros pel mal moral. L’acusació particular ha demanat la mateixa indemnització per les seqüeles d’ansietat i eleva a 160.000 euros la compensació pel mal moral fet a la jove agredida el dia d’Any Nou de 2019 en Callosa d’en Sarrià.

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.
FILMOTECA D'ESTIU