Els acusats de ‘La Manada’ de Callosa d’en Sarrià s’enfronten a dos segles de presó

 

Els quatre membres de la ‘manada de Callosa d’en Sarrià, localitat de la comarca de la Marina Baixa (Alacant), que es troben en presó des de gener de 2019 per la violació grupal d’una xica de 19 anys, s’enfronten a una petició de presó molt superior a la imposada als condemnats per la coneguda agressió sexual múltiple duta a terme en Pamplona en 2016.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información, la Fiscalia i l’acusació particular han sol·licitat que els acusats siguen condemnats a penes que sumen dos segles de presó -201 anys- com a autors de delictes d’agressió sexual i descobriment i revelació de secrets pels vídeos gravats durant la violació grupal.

 

Els presumptes autors de l’agressió sexual continuen a la presó preventiva després de la seua detenció per la Guàrdia Civil i una volta que els advocats presenten els seus escrits de defensa s’assenyalarà la celebració del judici.

 

La condemna a la que s’enfronten els acusats

Les penes de presó demanades per als acusats per la Fiscalia i per l’advocat que exercix l’acusació particular en nom de la víctima, oscil·len entre els 48 anys i mig, en el cas del jove del que la família va alertar a la Policia Local de la violació grupal, i 52 anys de presó. El considerat líder de la manada de Callosa d’en Sarrià, Joffre G.T.B., s’enfronta a una petició de 49 anys de presó.

 

Les acusacions consideren que els quatre reclusos són autors de quatre delictes d’agressió sexual, un com a autor i la resta com a cooperadors necessaris. A demés, els dos implicats que van gravar vídeos durant l‘agressió també estan acusats dels delictes de descobriment i revelació de secrets que afecten a la víctima

 

A demés, la Fiscalia ha sol·licitat que els quatre detinguts no puguen estar prop de l’afectada durant 20 anys. En este sentit, la Justícia demana que indemnitzen a la xica amb 1.820 euros per les seqüeles i 80.000 euros pel mal moral. L’acusació particular ha demanat la mateixa indemnització per les seqüeles d’ansietat i eleva a 160.000 euros la compensació pel mal moral fet a la jove agredida el dia d’Any Nou de 2019 en Callosa d’en Sarrià.

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.