Condemnen a l’exdona i l’exsogra per agredir-lo a ell i a la seua parella en ple carrer de Gandia

Ejemplo de shortcode con estilo
Carrer de Benicanena de Gandia | Google Maps   La secció segona de l’Audiència de València ha confirmat la sentència del jutjat d’Instrucció núm. 2 de Gandia i ha condemnat a una mare i la seua filla per un delicte lleu de lesions. Els fets es produïren en desembre de 2018 en esta localitat de la Safor […]
Carrer de Benicanena de Gandia

Carrer de Benicanena de Gandia | Google Maps

 

La secció segona de l’Audiència de València ha confirmat la sentència del jutjat d’Instrucció núm. 2 de Gandia i ha condemnat a una mare i la seua filla per un delicte lleu de lesions. Els fets es produïren en desembre de 2018 en esta localitat de la Safor (València). 

 

Segons informacions d»Onda Naranja’, un home i la seua actual parella caminaven pel carrer de Benicanena d’este municipi. En eixe moment, les dos condemnades, l’exdona d’ell i la seua exsogra, es van dirigir cap a ells per a insultar-los i agredir-los. De fet, estes agressions van causar diferents lesions a les víctimes. L’home va ser ferit després de què la seua exparella li pegara en la cara, mentres que l’exsogra, en eixe moment, va agredir a l’actual parella del seu exgendre amb un pal de la neteja.

 

Per estos motius, el Jutjat d’Instrucció núm. 2 de Gandia va celebrar el juí el passat 3 d’abril i va dictar sentència condemnatòria per a l’exparella i exsogra, com a autores d’un delicte lleu de lesions. L’ordre judicial va dictaminar una pena de 40 dies de multa a raó de 5 euros diaris, és a dir, 200 euros. En el cas de l’exsogra, el jutge li va afegir 50 dies més, a raó de 7 euros diaris, amb un total de 350 euros. Esta última sentència amb la reponsabilitat personal, en cas d’impagament, d’un dia de presó per cada dos quotes diàries impagades. També ha condemnat a les acusades al pagament dels costos judicials.

 

El jutjat també ha condemnat en via de responsabilitat civil a l’exdona per a que indemnitze a la seua exparella amb 540 euros. A més, també a l’exsogra a la nova parella de l’home amb 80 euros. Les dos hauran d’indemnitzar els gastos farmacològics per valor de 19,40 euros. Les condemnades van recórrer a l’Audiència Provincial de València, però fa poques setmanes ha tornat a ratificar la sentència del mes d’abril.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos policies de Calp reanimen una bebé de deu mesos

Dos agents han reanimat una bebé de deu mesos que estava inconscient i sense respirar al carrer Llibertat de Calp. La xiqueta ha sigut traslladada a l’Hospital Comarcal de Dénia.

Les ONG valencianes reclamen mesures per a prevenir noves danes

Les ONG valencianes demanen polítiques eficaces de prevenció i mitigació, dos anys després de la dana de 2024 i amb nous episodis d’inundacions.

44 agents nous reforcen la vigilància de les carreteres valencianes

La Guàrdia Civil ha incorporat 44 agents al Sector de Trànsit de la Comunitat Valenciana. Vigilaran carreteres i investigaran sinistres viaris.

Sis de cada deu docents es mobilitzarien un dia per setmana al novembre

El 60 % dels 3.841 docents enquestats està disposat a mobilitzar-se un dia per setmana al novembre. La consulta també avalua una proposta de vagues i manifestacions.

14 candidatures al Congrés i 6 al Senat per València el 29-N

Els electors de la província de València podran triar entre 14 candidatures al Congrés i 6 al Senat el 29 de novembre. Les llistes definitives es publicaran en el BOE el 3 de novembre.

Les màximes baixen amb força a València i hi pot haver tempestes al sud

Les màximes baixaran este dimecres, especialment a València, mentre que poden caure ruixats amb tempesta al litoral sud. Dijous hi haurà pocs canvis i boires a l’interior.

Valencia Basket remunta davant del Fenerbahçe en una victòria clau

Valencia Basket ha guanyat el Fenerbahçe després de deixar escapar 16 punts d’avantatge. Xavi Albert ha destacat el valor del triomf i la capacitat de l’equip per a reaccionar.

El Villarreal goleja el Manacor i avança en la Copa del Rei

El Villarreal ha guanyat 0-5 el CE Manacor a Na Capellera i s’ha classificat per a la següent ronda de la Copa del Rei Mapfre.