Condemnat a cadena perpètua a un adolescent per matar a una xiqueta de 12

Ava White estava en un esdeveniment nadalenc a Liverpool en 2021 quan un jove amb el qual discutia per un vídeo pujat a xarxes socials, la va apunyalar mortalment en el coll. L’adolescent va negar els fets inicialment, finalment els va admetre i va portar a la policia fins a l’arma del crim.

Ava White, de 12 anys, estava jugant amb un amic del seu assassí en l’encesa nadalenca de Liverpool en 2021. El seu assassí va gravar l’escena i el va pujar a Snapchat. És per això que tots dos van començar a discutir. La baralla entre tots dos va acabar quan l’adolescent li va apunyalar en el coll.

L’agressor va negar els fets davant la policia quan el van detindre. No obstant això, la família White va presentar vídeos de les càmeres de seguretat, on s’apreciava que el xic estava implicat en la mort. A més, es va trobar sang de la xiqueta en la seua jaqueta.

Des d’ací, la defensa del jove va informar que aquest col·laboraria amb la investigació i portaria als investigadors fins al lloc on estava l’arma del crim.

Els problemes de l’agressor de 14 anys

L’adolescent de 14 anys ja era conflictiu, segons informacions de les quals es fa ressò ‘El Comercio’. Anava a un centre d’educació especial i havia protagonitzat altres fets violents amb anterioritat.

El xic va explicar que va mentir inicialment perquè no volia anar a presó i perquè “no volia fer-ho”.

Finalment, i encara que té 14 anys, va ser condemnat a cadena perpètua amb l’obligatorietat de complir com a mínim 15 anys entre reixes.

Últimes notícies

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.