Condemnat a cadena perpètua a un adolescent per matar a una xiqueta de 12

Ava White estava en un esdeveniment nadalenc a Liverpool en 2021 quan un jove amb el qual discutia per un vídeo pujat a xarxes socials, la va apunyalar mortalment en el coll. L’adolescent va negar els fets inicialment, finalment els va admetre i va portar a la policia fins a l’arma del crim.

Ava White, de 12 anys, estava jugant amb un amic del seu assassí en l’encesa nadalenca de Liverpool en 2021. El seu assassí va gravar l’escena i el va pujar a Snapchat. És per això que tots dos van començar a discutir. La baralla entre tots dos va acabar quan l’adolescent li va apunyalar en el coll.

L’agressor va negar els fets davant la policia quan el van detindre. No obstant això, la família White va presentar vídeos de les càmeres de seguretat, on s’apreciava que el xic estava implicat en la mort. A més, es va trobar sang de la xiqueta en la seua jaqueta.

Des d’ací, la defensa del jove va informar que aquest col·laboraria amb la investigació i portaria als investigadors fins al lloc on estava l’arma del crim.

Els problemes de l’agressor de 14 anys

L’adolescent de 14 anys ja era conflictiu, segons informacions de les quals es fa ressò ‘El Comercio’. Anava a un centre d’educació especial i havia protagonitzat altres fets violents amb anterioritat.

El xic va explicar que va mentir inicialment perquè no volia anar a presó i perquè “no volia fer-ho”.

Finalment, i encara que té 14 anys, va ser condemnat a cadena perpètua amb l’obligatorietat de complir com a mínim 15 anys entre reixes.

Últimes notícies

Castielfabib aconseguix la distinció de Municipi Turístic de Singularitat

Castielfabib ha sigut reconegut com a Municipi Turístic de Singularitat de la Comunitat Valenciana, la qual cosa li obri l’accés a finançament extraordinari de Turisme. Amb esta incorporació, la Comunitat suma 40 municipis en esta categoria i un total de 85 destinacions amb distintiu turístic oficial.

Les Arts anuncia quatre grans estrenes d’òpera per a la temporada 2026-2027

El Palau de les Arts Reina Sofía incorporarà a la temporada 2026-2027 quatre noves produccions d’òpera a la Sala Principal: ‘Carmen’, ‘Lohengrin’, ‘La clemenza di Tito’ i ‘Simon Boccanegra’. Els muntatges comptaran amb direcció escènica de Ted Huffman, Damiano Michieletto, Rafael R. Villalobos i Àlex Ollé.

Quasi 3.000 consultes en els Punts Violeta dels festivals este estiu

Els Punts Violeta impulsats per la Generalitat en festivals de música de les tres províncies han atés 2.746 consultes, sobretot d’informació i assessorament per a prevenir agressions sexuals. La secretaria autonòmica d’Igualtat destaca el paper dissuasiu i de coordinació d’estos espais segurs en grans esdeveniments.

Setze atesos per inhalació de fum en un incendi en una vivenda de Silla

Setze persones, entre elles dos menors i una major de 70 anys, han sigut ateses per inhalació de fum i ansietat després d’un incendi esta matinada en una vivenda de Silla. Dos hòmens han sigut traslladats a l’Hospital La Fe de València.

València renova 24.000 m² de voreres i elimina barreres per als vianants

València ha destinat més de 5 milions d’euros entre 2023 i 2026 a millorar l’accessibilitat per als vianants, renovant 24.000 m² de voreres i executant 247 guals adaptats.

Detingudes quatre persones d’un clan familiar per un tiroteig a Paterna

La Policia Nacional ha detingut a Paterna quatre membres d’un mateix clan familiar, tres hòmens i una dona, per un tiroteig al barri de la Coma el passat mes de març.

La Fe lidera un gran projecte europeu per a aplicar la intel·ligència artificial al càncer

L’IIS La Fe de València coordinarà científicament SCOPE-AI, un dels principals projectes europeus per a validar i aplicar la intel·ligència artificial en oncologia. El programa testarà 15 solucions d’IA en huit hospitals del continent amb un pressupost de 20,6 milions d’euros.

València blinda el Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 obres de Sorolla

L’Ajuntament de València ha destinat quasi 292.000 euros a reforçar vigilància, càmeres i detecció d’incendis al Palau del Marqués de Campo, seu del Museu de la Ciutat, davant l’arribada de més de 200 obres de Joaquín Sorolla procedents de la Hispanic Society of America.