Condemnat a cadena perpètua a un adolescent per matar a una xiqueta de 12

Ava White estava en un esdeveniment nadalenc a Liverpool en 2021 quan un jove amb el qual discutia per un vídeo pujat a xarxes socials, la va apunyalar mortalment en el coll. L’adolescent va negar els fets inicialment, finalment els va admetre i va portar a la policia fins a l’arma del crim.

Ava White, de 12 anys, estava jugant amb un amic del seu assassí en l’encesa nadalenca de Liverpool en 2021. El seu assassí va gravar l’escena i el va pujar a Snapchat. És per això que tots dos van començar a discutir. La baralla entre tots dos va acabar quan l’adolescent li va apunyalar en el coll.

L’agressor va negar els fets davant la policia quan el van detindre. No obstant això, la família White va presentar vídeos de les càmeres de seguretat, on s’apreciava que el xic estava implicat en la mort. A més, es va trobar sang de la xiqueta en la seua jaqueta.

Des d’ací, la defensa del jove va informar que aquest col·laboraria amb la investigació i portaria als investigadors fins al lloc on estava l’arma del crim.

Els problemes de l’agressor de 14 anys

L’adolescent de 14 anys ja era conflictiu, segons informacions de les quals es fa ressò ‘El Comercio’. Anava a un centre d’educació especial i havia protagonitzat altres fets violents amb anterioritat.

El xic va explicar que va mentir inicialment perquè no volia anar a presó i perquè “no volia fer-ho”.

Finalment, i encara que té 14 anys, va ser condemnat a cadena perpètua amb l’obligatorietat de complir com a mínim 15 anys entre reixes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Agricultura ha invertit 26,4 milions a Chiva pels danys de la dana

El Ministeri d'Agricultura ha destinat 26,4 milions a Chiva entre ajudes directes i obres per a recuperar vivers, regadius, parcel·les i camins danyats per la dana. Les actuacions continuen en marxa i la xifra final d'inversió pot augmentar.

El Monnegre serà el corredor verd més llarg d’Alacant amb zones per a frenar inundacions

La Generalitat destinarà 3,5 milions per a transformar el riu Monnegre en un corredor verd de 20 quilòmetres amb zones de laminació, senderes i reforestació.

Mor un home de 59 anys després d’un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys, de nacionalitat colombiana, ha mort en la nit d'este dimecres després de rebre un tret mentres era al balcó de la seua vivenda a Alacant. El succés va ocórrer sobre les 22.00 a Carolines Altes; la Policia investiga i no hi ha detencions.

El Monnegre serà el corredor verd més llarg d’Alacant amb 20 km i zones inundables

La Generalitat destinarà 3,5 milions per a transformar el riu Monnegre en un corredor verd de 20 km amb zones de laminació i àrees inundables per a mitigar riuades.

Condemnat a 11 anys de presó per set robatoris en vivendes d’Alacant i El Campello

L'Audiència Provincial d'Alacant ha confirmat 11 anys de presó per a un home que va assaltar set vivendes entre gener i febrer de 2025. El tribunal manté els atenuants de reparació del mal i alteració mental i l'agreujant de reincidència.

Tres detinguts a Paterna per vendre cocaïna i amenaçar amb armes a clients deutors

La Policia ha arrestat a dos hòmens i una dona per presumpte narcotràfic i amenaces a clients morosos a Paterna. Es van confiscar cocaïna, una arma simulada i diners.

Kambwala entrarà en la convocatòria per a Vitòria i Pau Navarro és dubte

Willy Kambwala torna després de set mesos i entrarà en la llista del Vila-real per a visitar a l'Alabés a Vitòria. Pau Navarro és dubte a costa de l'entrenament de hui.

Desmantellada una plantació interior de marihuana en una vivenda de la falda del Montgó a Dénia

Dos hòmens de 38 i 47 anys, amb antecedents, han sigut detinguts després de desmantellar una plantació interior en una vivenda del Montgó, a Dénia. La Policia va intervindre 46,77 quilos de fulla, 13,07 de picada i 10.500 euros.