Condemnat a cadena perpètua a un adolescent per matar a una xiqueta de 12

Ava White estava en un esdeveniment nadalenc a Liverpool en 2021 quan un jove amb el qual discutia per un vídeo pujat a xarxes socials, la va apunyalar mortalment en el coll. L’adolescent va negar els fets inicialment, finalment els va admetre i va portar a la policia fins a l’arma del crim.

Ava White, de 12 anys, estava jugant amb un amic del seu assassí en l’encesa nadalenca de Liverpool en 2021. El seu assassí va gravar l’escena i el va pujar a Snapchat. És per això que tots dos van començar a discutir. La baralla entre tots dos va acabar quan l’adolescent li va apunyalar en el coll.

L’agressor va negar els fets davant la policia quan el van detindre. No obstant això, la família White va presentar vídeos de les càmeres de seguretat, on s’apreciava que el xic estava implicat en la mort. A més, es va trobar sang de la xiqueta en la seua jaqueta.

Des d’ací, la defensa del jove va informar que aquest col·laboraria amb la investigació i portaria als investigadors fins al lloc on estava l’arma del crim.

Els problemes de l’agressor de 14 anys

L’adolescent de 14 anys ja era conflictiu, segons informacions de les quals es fa ressò ‘El Comercio’. Anava a un centre d’educació especial i havia protagonitzat altres fets violents amb anterioritat.

El xic va explicar que va mentir inicialment perquè no volia anar a presó i perquè “no volia fer-ho”.

Finalment, i encara que té 14 anys, va ser condemnat a cadena perpètua amb l’obligatorietat de complir com a mínim 15 anys entre reixes.

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.