13.1 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Condemnat a cadena perpètua a un adolescent per matar a una xiqueta de 12

Ava White estava en un esdeveniment nadalenc a Liverpool en 2021 quan un jove amb el qual discutia per un vídeo pujat a xarxes socials, la va apunyalar mortalment en el coll. L’adolescent va negar els fets inicialment, finalment els va admetre i va portar a la policia fins a l’arma del crim.

Ava White, de 12 anys, estava jugant amb un amic del seu assassí en l’encesa nadalenca de Liverpool en 2021. El seu assassí va gravar l’escena i el va pujar a Snapchat. És per això que tots dos van començar a discutir. La baralla entre tots dos va acabar quan l’adolescent li va apunyalar en el coll.

L’agressor va negar els fets davant la policia quan el van detindre. No obstant això, la família White va presentar vídeos de les càmeres de seguretat, on s’apreciava que el xic estava implicat en la mort. A més, es va trobar sang de la xiqueta en la seua jaqueta.

Des d’ací, la defensa del jove va informar que aquest col·laboraria amb la investigació i portaria als investigadors fins al lloc on estava l’arma del crim.

Els problemes de l’agressor de 14 anys

L’adolescent de 14 anys ja era conflictiu, segons informacions de les quals es fa ressò ‘El Comercio’. Anava a un centre d’educació especial i havia protagonitzat altres fets violents amb anterioritat.

El xic va explicar que va mentir inicialment perquè no volia anar a presó i perquè “no volia fer-ho”.

Finalment, i encara que té 14 anys, va ser condemnat a cadena perpètua amb l’obligatorietat de complir com a mínim 15 anys entre reixes.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.