Condemnat un cuiner per trencar-li un plat en el cap a un cambrer en la Vila Joiosa

El cuiner va agredir al company «amb ànim d’atemptar» contra la seua integritat física i moral | València Diari

Un cuiner d’un restaurant de la Vila Joiosa, capital de la comarca de la Marina Baixa (Alacant), ha sigut condemnat a dos anys de presó per trencar-li un plat en el cap a un cambrer que treballava en el mateix establiment després d’una discussió.

 

El tribunal de la Secció Segona de l’Audiència d’Alacant considera provat que l’acusat, de 52 anys i origen xilé, li pegà diferents colps al seu company de treball «amb ànim d’atemptar» contra la seua integritat física i moral, segons la sentència.

 

Els fets es van produir en la mitjanit del 18 d’agost de 2014 en el citat local, situat en la Partida de Torres, en el transcurs d’una discussió originada per motius que es desconeixen.

 

A conseqüència del colp, el cambrer va patir un traumatisme cranioencefàlic i diferents ferides en el front i en el nas, per les que va requerir punts de sutura.

 

L’ara condemnat, que estava en Espanya en situació irregular quan es va produir el succés, va admetre els fets que va relatar l’acusació durant el judici.

 

D’esta manera, la sentència estima la petició de la Fiscalia i, a més d’imposar a l’acusat una pena de dos anys de presó, li condemna a indemnitzar al cambrer agredit amb una suma de 12.000 euros, declarant al propietari del restaurant com a responsable civil subsidiari i a l’asseguradora del local com a responsable civil directa. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un jove de 22 anys mata presumptament son tio amb un ganivet a Massanassa

La Guàrdia Civil ha detingut a Massanassa un jove de 22 anys, de nacionalitat colombiana, acusat de matar son tio de 43 anys amb un arma blanca després d’una discussió al carrer. El detingut es troba en dependències policials mentre continuen les investigacions.

Una nit d’infern tèrmic bateix rècords a la meteorologia valenciana

La nit de dimecres a dijous ha deixat temperatures entre 35 i 39 graus en prop de cent localitats valencianes, amb ponent molt càlid i rècords nocturns com els 37,3 graus de Nules.

Dijous amb ruixats, tronades fortes i granís a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dijous ruixats i tronades localment fortes, amb granís i ratxes molt intenses de vent, després d’un dimecres de calor rècord. Les mínimes pujaran en el litoral, mentres que les màximes baixaran en la major part del territori.

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.