Condemnat un cuiner per trencar-li un plat en el cap a un cambrer en la Vila Joiosa

El cuiner va agredir al company «amb ànim d’atemptar» contra la seua integritat física i moral | València Diari

Un cuiner d’un restaurant de la Vila Joiosa, capital de la comarca de la Marina Baixa (Alacant), ha sigut condemnat a dos anys de presó per trencar-li un plat en el cap a un cambrer que treballava en el mateix establiment després d’una discussió.

 

El tribunal de la Secció Segona de l’Audiència d’Alacant considera provat que l’acusat, de 52 anys i origen xilé, li pegà diferents colps al seu company de treball «amb ànim d’atemptar» contra la seua integritat física i moral, segons la sentència.

 

Els fets es van produir en la mitjanit del 18 d’agost de 2014 en el citat local, situat en la Partida de Torres, en el transcurs d’una discussió originada per motius que es desconeixen.

 

A conseqüència del colp, el cambrer va patir un traumatisme cranioencefàlic i diferents ferides en el front i en el nas, per les que va requerir punts de sutura.

 

L’ara condemnat, que estava en Espanya en situació irregular quan es va produir el succés, va admetre els fets que va relatar l’acusació durant el judici.

 

D’esta manera, la sentència estima la petició de la Fiscalia i, a més d’imposar a l’acusat una pena de dos anys de presó, li condemna a indemnitzar al cambrer agredit amb una suma de 12.000 euros, declarant al propietari del restaurant com a responsable civil subsidiari i a l’asseguradora del local com a responsable civil directa. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.

Canvi en l’alcaldia de Manises: Jesús Borràs substituïx Javier Mansilla segons el pacte de govern

Jesús Borràs, regidor d’APM-Compromís, ha assumit l’alcaldia de Manises en substitució del socialista Javier Mansilla, tal com preveia el pacte de govern signat a l’inici de la legislatura entre PSPV-PSOE, APM-Compromís i Podem.

CSIF exigix saber amb quin personal es reforçaran els centres de salut este estiu

El sindicat CSIF ha reclamat a la Conselleria de Sanitat que detalle ja amb quin personal reforçarà cada departament de salut este estiu per a cobrir vacacions i l’augment de població, mentre la Conselleria recorda que ja ha remés el Pla de Vacacions de 2026 als sindicats.

Els llauradors tindran cobert el 100 % del cost de replantar fruiters i cítrics danyats per la dana

La Generalitat ha llançat una ordre d’ajudes de 26,7 milions per a cobrir fins al 100 % del cost de replantar vinya, cítrics i altres cultius llenyosos arrasats per la dana, amb un màxim de 6.000 euros per hectàrea i 50.000 euros per beneficiari en tres anys.

Este sera l’estiu amb mes mitjans contra els incendis forestals a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana compta este estiu amb el major dispositiu de prevencio i extincio d’incendis forestals de la seua historia, amb 4.401 professionals i quasi 300 milions d’euros de pressupost.

Algemesí acollirà divendres la segona reunió per a coordinar la reconstrucció després de la dana

La segona reunió de la Comissió Mixta entre la Generalitat i el Govern d'Espanya per a coordinar la reconstrucció després de la dana de 2024 se celebrarà este divendres a l'Ajuntament d'Algemesí, amb Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres al capdavant.

Un jutjat de Paterna declara injust el fusellament d’un regidor republicà en 1939

El Jutjat d’Instrucció número 5 de Paterna ha reconegut en un auto que José Manuel Murcia Martínez, regidor d’Ayora afusellat en 1939, va ser condemnat sense proves ni garanties. La resolució arxiva la causa per falta d’imputats vius però obri vies de reparació per a la família.