Condemnat un cuiner per trencar-li un plat en el cap a un cambrer en la Vila Joiosa

El cuiner va agredir al company «amb ànim d’atemptar» contra la seua integritat física i moral | València Diari

Un cuiner d’un restaurant de la Vila Joiosa, capital de la comarca de la Marina Baixa (Alacant), ha sigut condemnat a dos anys de presó per trencar-li un plat en el cap a un cambrer que treballava en el mateix establiment després d’una discussió.

 

El tribunal de la Secció Segona de l’Audiència d’Alacant considera provat que l’acusat, de 52 anys i origen xilé, li pegà diferents colps al seu company de treball «amb ànim d’atemptar» contra la seua integritat física i moral, segons la sentència.

 

Els fets es van produir en la mitjanit del 18 d’agost de 2014 en el citat local, situat en la Partida de Torres, en el transcurs d’una discussió originada per motius que es desconeixen.

 

A conseqüència del colp, el cambrer va patir un traumatisme cranioencefàlic i diferents ferides en el front i en el nas, per les que va requerir punts de sutura.

 

L’ara condemnat, que estava en Espanya en situació irregular quan es va produir el succés, va admetre els fets que va relatar l’acusació durant el judici.

 

D’esta manera, la sentència estima la petició de la Fiscalia i, a més d’imposar a l’acusat una pena de dos anys de presó, li condemna a indemnitzar al cambrer agredit amb una suma de 12.000 euros, declarant al propietari del restaurant com a responsable civil subsidiari i a l’asseguradora del local com a responsable civil directa. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.