Condemnat un cuiner per trencar-li un plat en el cap a un cambrer en la Vila Joiosa

El cuiner va agredir al company «amb ànim d’atemptar» contra la seua integritat física i moral | València Diari

Un cuiner d’un restaurant de la Vila Joiosa, capital de la comarca de la Marina Baixa (Alacant), ha sigut condemnat a dos anys de presó per trencar-li un plat en el cap a un cambrer que treballava en el mateix establiment després d’una discussió.

 

El tribunal de la Secció Segona de l’Audiència d’Alacant considera provat que l’acusat, de 52 anys i origen xilé, li pegà diferents colps al seu company de treball «amb ànim d’atemptar» contra la seua integritat física i moral, segons la sentència.

 

Els fets es van produir en la mitjanit del 18 d’agost de 2014 en el citat local, situat en la Partida de Torres, en el transcurs d’una discussió originada per motius que es desconeixen.

 

A conseqüència del colp, el cambrer va patir un traumatisme cranioencefàlic i diferents ferides en el front i en el nas, per les que va requerir punts de sutura.

 

L’ara condemnat, que estava en Espanya en situació irregular quan es va produir el succés, va admetre els fets que va relatar l’acusació durant el judici.

 

D’esta manera, la sentència estima la petició de la Fiscalia i, a més d’imposar a l’acusat una pena de dos anys de presó, li condemna a indemnitzar al cambrer agredit amb una suma de 12.000 euros, declarant al propietari del restaurant com a responsable civil subsidiari i a l’asseguradora del local com a responsable civil directa. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.