Condemnat un cuiner per trencar-li un plat en el cap a un cambrer en la Vila Joiosa

El cuiner va agredir al company «amb ànim d’atemptar» contra la seua integritat física i moral | València Diari

Un cuiner d’un restaurant de la Vila Joiosa, capital de la comarca de la Marina Baixa (Alacant), ha sigut condemnat a dos anys de presó per trencar-li un plat en el cap a un cambrer que treballava en el mateix establiment després d’una discussió.

 

El tribunal de la Secció Segona de l’Audiència d’Alacant considera provat que l’acusat, de 52 anys i origen xilé, li pegà diferents colps al seu company de treball «amb ànim d’atemptar» contra la seua integritat física i moral, segons la sentència.

 

Els fets es van produir en la mitjanit del 18 d’agost de 2014 en el citat local, situat en la Partida de Torres, en el transcurs d’una discussió originada per motius que es desconeixen.

 

A conseqüència del colp, el cambrer va patir un traumatisme cranioencefàlic i diferents ferides en el front i en el nas, per les que va requerir punts de sutura.

 

L’ara condemnat, que estava en Espanya en situació irregular quan es va produir el succés, va admetre els fets que va relatar l’acusació durant el judici.

 

D’esta manera, la sentència estima la petició de la Fiscalia i, a més d’imposar a l’acusat una pena de dos anys de presó, li condemna a indemnitzar al cambrer agredit amb una suma de 12.000 euros, declarant al propietari del restaurant com a responsable civil subsidiari i a l’asseguradora del local com a responsable civil directa. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.

Dansa València reforça la seua projecció internacional amb un centenar d’agents culturals

Dansa València convertirà la ciutat en un punt de trobada clau per a la dansa entre el 15 i el 19 d'abril, amb un centenar de professionals, aliances europees i un ampli programa formatiu i divulgatiu.