Condemnat un home per abusar de la seua néta menor d’edat i gravar-ho en vídeo a Castelló

Un home ha sigut condemnat a sis anys de presó per abusar sexualment de la seua néta de tan sols set anys i posteriorment gravar-li vídeos de contingut sexual, segons ha dictat la Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló. El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha donat a conéixer la sentència, la qual considera provat que l'acusat es quedava assoles amb la menor quan es feia càrrec d'ella i dels seus germans menors d'edat, ja que els pares de tots ells els deixaven en casa d'ell per a, segons ha dit, baixar a banyar-se durant l'estiu. Els fets es remunten a l'estiu de 2010, quan l'home, en diferents ocasions i de manera repetida es clavava amb la menuda en una de les habitacions de la casa i segons la sentència «amb ànim libidinós procedia a acariciar-li el seu cos despullat». De la mateixa manera, la feia adoptar diferents postures perquè s'obrira de cames per poder-li tocar les parts íntimes millor, «inclús obrint-li els llavis vulvars amb la seua pròpia mà mentre la gravava procedint a emmagatzemar totes eixes imatges en un format mini DVD que guardava en el seu domicili i el qual després visionava».

La causa va ser incoada en octubre de 2012 i va estar paralitzada sense avançar en diferents períodes fins a octubre de 2015. La menor va explicar en el judici que era víctima dels abusos, i va assegurar, segons la sentència que accedia als propòsits del seu iaio perquè li oferia diners. Va explicar que aleshores es duia millor amb el seu iaio que amb la seua iaia i que en un determinat moment, ella es va assabentar i ho va contar als seus pares que no la van creure. La menor va contar que va negar els fets en la seua primera declaració davant el jutjat perquè era menuda i tenia por de contar-ho. Els fets són constitutius, per tant d'un delicte d'abusos sexuals i de corrupció de menors, a més de contemplar dilacions indegudes, per la qual cosa la condemna ascén a sis anys i un dia de presó i a una indemnització a la menor de 8.000 euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.

El Consell es desmarca del debat sobre la prioritat nacional i reivindica la seua gestió diària

El Consell evita pronunciar-se sobre la proposta de Vox per a implantar la prioritat nacional en ajudes i vivenda i recalca que el seu focus està en la gestió diària.

El València Basket busca recuperar sensacions davant Jairis abans del play off

El València Basket visita a Hozono Global Jairis en l'última jornada de la Lliga Femenina Endesa amb el tercer lloc assegurat però amb la urgència de millorar el seu joc i arribar en la millor forma possible al play off pel títol.

La Diputació ajorna al 13 de maig la declaració de Carlos Baño sobre els bons consum

La Diputació d'Alacant retarda al 13 de maig la compareixença de Carlos Baño en la comissió que investiga els bons consum de 2022 i 2023, després d'atendre una petició interna de canvi de data.

Detinguda en l’aeroport d’Alacant una fugitiva buscada per tràfic de drogues i blanqueig a Suècia

Una dona de 28 anys amb una Orde Europea de Detenció per tràfic de drogues i blanqueig va ser arrestada en l'aeroport Alacant-Elx després d'un dispositiu policial activat per un avís.