Condemnat un home que va segrestar als germans de la seua exparella a Castelló

Un home ha sigut condemnat a catorze anys i mig de presó per segrestar als germans de la seua exparella per a que tornara amb ell. Així ho ha confirmat la Sala del Civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana. D'esta manera, segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo' la sentència queda confirmat que l'home, de 35 anys es va traslladar amb un altre implicat, de 61 anys en la furgoneta d'este fins a la ciutat de Castelló. Els fets es remunten a maig del 2016 quan l'home es va traslladar fins allí per a convéncer a la seua exparella sentimental per a reprendre la relació, però ella no estava disposada. La insistència de l'agressor venia d'abans perquè unes setmanes abans ell havia intentat contactar de nou amb ella sense èxit i va manar diversos missatges de telèfon en els quals l'amenaçava de mort a ela i a altres familiars seus.

Els germans a canvi de que ella tornara amb ell

Quan aquell dia de maig van arribar els dos homes a la localitat de Castelló on es trobava la dona, es van apropar als carrers adjacents on ella vivia, on van trobar-se amb els seus dos germans, un d'ells menor d'edat. El més jove va amenaçar al menor posant-li u ganivet en el coll i va obligar als dos a entrar en la part de darrere de la furgoneta. L'agressor va cridar a l'altra germana de la seua exparella i li va comunicar que tenia presos els dos germans «a punta de ganivet» i que els entregaria sols baix la condició que ella tornara amb ell. La dona es trobava en València en eixe moment junt a la seua germana i li va dir a l'agressor que accediria a les seues condicions.

  

 

 

 

Els dos homes anaren doncs, a València en la furgoneta amb els dos germans en la part de darrere. L'home les havia avisat que no avisaren la Policia, ja que en cas contrari mataria als dos germans. Una vegada en la capital del Túria van arribar fins a l'estació del Cabanyal, que era el punt concretat per a l'intercanvi, on finalment va intervindre la Policia, que havia sigut avisada per elles dos. El processat va ser condemnat segons la Secció Segona de l'Audiència Provincial de Castelló a catorze anys i mig de presó per delictes de detenció il·legal, un d'ells agreujat per tractar-se d'un menor d'edat, i amenaces.

Últimes notícies

Jesús Lancis pren el relleu al Rectorat de la UJI després de formalitzar la transició amb Eva Alcón

Jesús Lancis ha assumit el Rectorat de la Universitat Jaume I després de formalitzar el traspàs institucional amb la rectora eixint, Eva Alcón, culminant així el procés obert amb les eleccions del 14 de maig i la publicació del seu nomenament en el DOGV.

Compromís demana en Les Corts reprovar Pérez Llorca i Ortí pel conflicte docent

Compromís ha registrat en Les Corts una proposta per a reprovar el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i la consellera d'Educació, Carmen Ortí, per la seua gestió de la vaga indefinida del professorat i per la seua manca de diàleg amb la comunitat educativa. La iniciativa reclama també la dimissió d'Ortí i que Pérez Llorca convoque eleccions.

Baldoví anirà a l’acte de Mónica Oltra i Gabriel Rufián per escoltar la seua proposta de confluència

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, confirma que assistirà el 19 de juny a València a l’acte conjunt de Mónica Oltra i Gabriel Rufián per escoltar la seua visió sobre possibles confluències electorals.

El Villarreal estrena una primera equipació groga amb més presència del blau

El Villarreal ha presentat la nova primera equipació per a la pròxima temporada, que manté el groc habitual però incorpora més detalls en blau i un nou disseny inspirat en el moviment de l’aigua.

Els taxistes autònoms acusen el decret de transport de permetre que els VTC facen de taxi

La Confederación de Taxistas Autónomos de Valencia critica que el nou decret de transport públic del Consell elimina el temps mínim de precontractació i permet als VTC operar quasi com a taxis per tota la Comunitat Valenciana. L’entitat acusa el conseller Vicente Martínez Mus de protegir les plataformes i multinacionals i d’haver actuat d’una forma deshonesta.

A la presó un jove per robar i amenaçar comerciants a Torrevieja a canvi de diners

Un jove de 21 anys ha sigut enviat a la presó provisional acusat de diversos robatoris amb violència i d’extorsionar comerciants de Torrevieja i voltants, exigint-los diners a canvi d’oferta de seguretat en els seus locals.

Presó preventiva per a dos hòmens acusats d’una vintena de robatoris a Moncada

Dos hòmens de 46 anys han ingressat en presó preventiva acusats de quasi una vintena de robatoris amb força a vivendes i comerços de Moncada, després de ser sorprésos quan assaltaven un domicili d’una urbanització del municipi.

Onzena reunió clau entre Educació i els sindicats en plena vaga indefinida del professorat

La Conselleria d'Educació i els cinc sindicats docents afronten este dilluns a València l'onzena reunió de la mesa sectorial, en la cinquena setmana de vaga indefinida a l'ensenyament públic no universitari. Les organitzacions arriben amb dubtes sobre l'última proposta del Consell, que preveu una inversió de 3.388 milions en quatre anys.