Condemnat un home que va segrestar als germans de la seua exparella a Castelló

Un home ha sigut condemnat a catorze anys i mig de presó per segrestar als germans de la seua exparella per a que tornara amb ell. Així ho ha confirmat la Sala del Civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana. D'esta manera, segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo' la sentència queda confirmat que l'home, de 35 anys es va traslladar amb un altre implicat, de 61 anys en la furgoneta d'este fins a la ciutat de Castelló. Els fets es remunten a maig del 2016 quan l'home es va traslladar fins allí per a convéncer a la seua exparella sentimental per a reprendre la relació, però ella no estava disposada. La insistència de l'agressor venia d'abans perquè unes setmanes abans ell havia intentat contactar de nou amb ella sense èxit i va manar diversos missatges de telèfon en els quals l'amenaçava de mort a ela i a altres familiars seus.

Els germans a canvi de que ella tornara amb ell

Quan aquell dia de maig van arribar els dos homes a la localitat de Castelló on es trobava la dona, es van apropar als carrers adjacents on ella vivia, on van trobar-se amb els seus dos germans, un d'ells menor d'edat. El més jove va amenaçar al menor posant-li u ganivet en el coll i va obligar als dos a entrar en la part de darrere de la furgoneta. L'agressor va cridar a l'altra germana de la seua exparella i li va comunicar que tenia presos els dos germans «a punta de ganivet» i que els entregaria sols baix la condició que ella tornara amb ell. La dona es trobava en València en eixe moment junt a la seua germana i li va dir a l'agressor que accediria a les seues condicions.

  

 

 

 

Els dos homes anaren doncs, a València en la furgoneta amb els dos germans en la part de darrere. L'home les havia avisat que no avisaren la Policia, ja que en cas contrari mataria als dos germans. Una vegada en la capital del Túria van arribar fins a l'estació del Cabanyal, que era el punt concretat per a l'intercanvi, on finalment va intervindre la Policia, que havia sigut avisada per elles dos. El processat va ser condemnat segons la Secció Segona de l'Audiència Provincial de Castelló a catorze anys i mig de presó per delictes de detenció il·legal, un d'ells agreujat per tractar-se d'un menor d'edat, i amenaces.

Últimes notícies

Alicante concentra un de cada sis ucraïnesos amb residència a Espanya

Espanya compta amb 353.009 ciutadans ucraïnesos amb permís de residència, un 8,2 % més que fa un any, i la província d’Alacant en concentra 62.831, més d’un de cada sis.

Les matriculacions de turismes cauen un 10,9 % en juliol a la Comunitat Valenciana

La venda de turismes nous ha baixat un 10,9 % en juliol a la Comunitat Valenciana, fins als 8.573 vehicles, mentre que a Espanya ha pujat un 3,7 % i ha arribat a 101.949 unitats.

El PSPV exigix al Consell que accepte la nova financiació i la quita del deute

El PSPV-PSOE reclama al Consell que accepte la proposta estatal de nou model de finançament i la condonació de 11.200 milions de deute, després d’incrementar-se fins a 75.795 milions els compromisos de gasto futurs.

AVA eleva fins a 40 milions els danys agraris per l’incendi de la Vall d’Uixó

L’Associació Valenciana d’Agricultors calcula entre 35 i 40 milions en pèrdues per l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha afectat 2.000 hectàrees de cultius i ramaderia. L’entitat reclama més ajudes estatals i un canvi profund en les polítiques agràries i de prevenció d’incendis.

Busquen a Benidorm la família d’una urna amb cendres oblidada en un supermercat

La Policia Local de Benidorm busca la família d’una urna funerària amb cendres trobada en una taquilla d’un supermercat del municipi i demana col·laboració ciutadana per a identificar-ne els propietaris.

La Policia Local de Benidorm busca la família d’una urna amb cendres oblidada en un supermercat

La Policia Local de Benidorm ha demanat col·laboració ciutadana per a localitzar els familiars d’una urna funerària amb cendres trobada en una taquilla d’un supermercat. Si no apareix cap responsable, l’urna es traslladarà al cementeri municipal.

La investigació de l’incendi de la Vall d’Uixó apunta a un origen intencionat

Les perquisicions del Seprona sobre l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que va arrasar 9.568 hectàrees, assenyalen causes no naturals i possiblement intencionades, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Preveuen controlar l’incendi de la Vall d’Uixó entre dilluns i dimarts

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó, estabilitzat des de divendres, podria quedar sota control entre dilluns i dimarts, segons Emergències.
FILMOTECA D'ESTIU