Condemnat un home que va segrestar als germans de la seua exparella a Castelló

Un home ha sigut condemnat a catorze anys i mig de presó per segrestar als germans de la seua exparella per a que tornara amb ell. Així ho ha confirmat la Sala del Civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana. D'esta manera, segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo' la sentència queda confirmat que l'home, de 35 anys es va traslladar amb un altre implicat, de 61 anys en la furgoneta d'este fins a la ciutat de Castelló. Els fets es remunten a maig del 2016 quan l'home es va traslladar fins allí per a convéncer a la seua exparella sentimental per a reprendre la relació, però ella no estava disposada. La insistència de l'agressor venia d'abans perquè unes setmanes abans ell havia intentat contactar de nou amb ella sense èxit i va manar diversos missatges de telèfon en els quals l'amenaçava de mort a ela i a altres familiars seus.

Els germans a canvi de que ella tornara amb ell

Quan aquell dia de maig van arribar els dos homes a la localitat de Castelló on es trobava la dona, es van apropar als carrers adjacents on ella vivia, on van trobar-se amb els seus dos germans, un d'ells menor d'edat. El més jove va amenaçar al menor posant-li u ganivet en el coll i va obligar als dos a entrar en la part de darrere de la furgoneta. L'agressor va cridar a l'altra germana de la seua exparella i li va comunicar que tenia presos els dos germans «a punta de ganivet» i que els entregaria sols baix la condició que ella tornara amb ell. La dona es trobava en València en eixe moment junt a la seua germana i li va dir a l'agressor que accediria a les seues condicions.

  

 

 

 

Els dos homes anaren doncs, a València en la furgoneta amb els dos germans en la part de darrere. L'home les havia avisat que no avisaren la Policia, ja que en cas contrari mataria als dos germans. Una vegada en la capital del Túria van arribar fins a l'estació del Cabanyal, que era el punt concretat per a l'intercanvi, on finalment va intervindre la Policia, que havia sigut avisada per elles dos. El processat va ser condemnat segons la Secció Segona de l'Audiència Provincial de Castelló a catorze anys i mig de presó per delictes de detenció il·legal, un d'ells agreujat per tractar-se d'un menor d'edat, i amenaces.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València i Celta es juguen Europa en un dol decisiu a Mestalla

València i Celta s'enfronten a Mestalla en un xoc directe pels llocs europeus, amb els locals a l'alça i els gallecs obligats a reaccionar després de tres jornades sense guanyar.

Corberán avisa d’un dol exigent davant un Celta en gran moment

Carlos Corberán destaca el gran nivell del Cèltic, en quarts de l'Europa League i en zona europea, i anticipa un partit molt exigent a Mestalla, on el València busca sumar tres punts clau.

El València Basket busca afermar la segona plaça davant un Riu Breogán a l’alça

El València Basket rep al Riu Breogán en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en joc i un calendari exigent que a penes li deixa descans.

Rescatat un home de 74 anys després de clavar-se una falç en una caiguda a Sot de Chera

Un home de 74 anys va resultar ferit en caure's i clavar-se una falç en l'abdomen en una zona rural de difícil accés a Sot de Chera, la qual cosa va obligar a un complex rescat per part dels bombers. L'operatiu va haver de superar un riu per a evacuar al ferit fins al punt on esperava l'ambulància.

Rescatat un home de 74 anys després de clavar-se una falç en caure en una zona aïllada de Sot de Chera

Un home de 74 anys va resultar ferit en caure i clavar-se una falç en l'abdomen en una zona aïllada de Sot de Chera, la qual cosa va obligar a un complex rescat per part dels bombers.

Nate Reuvers, MVP de la jornada 35 de l’Eurolliga després d’una exhibició històrica

Nate Reuvers, pivot del València Basket, és triat MVP de la jornada 35 de l'Eurolliga després de firmar a Bolonya 33 punts, 10 rebots i 44 de valoració, el rècord de la temporada.

Mor el capità d’un vaixell després d’una parada cardiorespiratòria enfront de la costa de Castelló

El capità d'un vaixell, un home de 59 anys que navegava a 54 milles de la costa de Castelló, mor després de patir una parada cardiorespiratòria malgrat els intents de reanimació.

Detinguda a Sant Vicent del Raspeig per arrancar les arracades d’or a una anciana

La Guàrdia Civil ha detingut a Sant Vicent del Raspeig a una dona de 43 anys acusada d'arrancar les arracades d'or a una anciana de 88 anys, causant-li esquinçaments en els lòbuls de les orelles. La investigació seguix oberta davant la sospita de més víctimes vinculades al seu treball sanitari.