Condemnat un home que va segrestar als germans de la seua exparella a Castelló

Un home ha sigut condemnat a catorze anys i mig de presó per segrestar als germans de la seua exparella per a que tornara amb ell. Així ho ha confirmat la Sala del Civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana. D'esta manera, segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo' la sentència queda confirmat que l'home, de 35 anys es va traslladar amb un altre implicat, de 61 anys en la furgoneta d'este fins a la ciutat de Castelló. Els fets es remunten a maig del 2016 quan l'home es va traslladar fins allí per a convéncer a la seua exparella sentimental per a reprendre la relació, però ella no estava disposada. La insistència de l'agressor venia d'abans perquè unes setmanes abans ell havia intentat contactar de nou amb ella sense èxit i va manar diversos missatges de telèfon en els quals l'amenaçava de mort a ela i a altres familiars seus.

Els germans a canvi de que ella tornara amb ell

Quan aquell dia de maig van arribar els dos homes a la localitat de Castelló on es trobava la dona, es van apropar als carrers adjacents on ella vivia, on van trobar-se amb els seus dos germans, un d'ells menor d'edat. El més jove va amenaçar al menor posant-li u ganivet en el coll i va obligar als dos a entrar en la part de darrere de la furgoneta. L'agressor va cridar a l'altra germana de la seua exparella i li va comunicar que tenia presos els dos germans «a punta de ganivet» i que els entregaria sols baix la condició que ella tornara amb ell. La dona es trobava en València en eixe moment junt a la seua germana i li va dir a l'agressor que accediria a les seues condicions.

  

 

 

 

Els dos homes anaren doncs, a València en la furgoneta amb els dos germans en la part de darrere. L'home les havia avisat que no avisaren la Policia, ja que en cas contrari mataria als dos germans. Una vegada en la capital del Túria van arribar fins a l'estació del Cabanyal, que era el punt concretat per a l'intercanvi, on finalment va intervindre la Policia, que havia sigut avisada per elles dos. El processat va ser condemnat segons la Secció Segona de l'Audiència Provincial de Castelló a catorze anys i mig de presó per delictes de detenció il·legal, un d'ells agreujat per tractar-se d'un menor d'edat, i amenaces.

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.