Condemnat un home que va segrestar als germans de la seua exparella a Castelló

Un home ha sigut condemnat a catorze anys i mig de presó per segrestar als germans de la seua exparella per a que tornara amb ell. Així ho ha confirmat la Sala del Civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana. D'esta manera, segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo' la sentència queda confirmat que l'home, de 35 anys es va traslladar amb un altre implicat, de 61 anys en la furgoneta d'este fins a la ciutat de Castelló. Els fets es remunten a maig del 2016 quan l'home es va traslladar fins allí per a convéncer a la seua exparella sentimental per a reprendre la relació, però ella no estava disposada. La insistència de l'agressor venia d'abans perquè unes setmanes abans ell havia intentat contactar de nou amb ella sense èxit i va manar diversos missatges de telèfon en els quals l'amenaçava de mort a ela i a altres familiars seus.

Els germans a canvi de que ella tornara amb ell

Quan aquell dia de maig van arribar els dos homes a la localitat de Castelló on es trobava la dona, es van apropar als carrers adjacents on ella vivia, on van trobar-se amb els seus dos germans, un d'ells menor d'edat. El més jove va amenaçar al menor posant-li u ganivet en el coll i va obligar als dos a entrar en la part de darrere de la furgoneta. L'agressor va cridar a l'altra germana de la seua exparella i li va comunicar que tenia presos els dos germans «a punta de ganivet» i que els entregaria sols baix la condició que ella tornara amb ell. La dona es trobava en València en eixe moment junt a la seua germana i li va dir a l'agressor que accediria a les seues condicions.

  

 

 

 

Els dos homes anaren doncs, a València en la furgoneta amb els dos germans en la part de darrere. L'home les havia avisat que no avisaren la Policia, ja que en cas contrari mataria als dos germans. Una vegada en la capital del Túria van arribar fins a l'estació del Cabanyal, que era el punt concretat per a l'intercanvi, on finalment va intervindre la Policia, que havia sigut avisada per elles dos. El processat va ser condemnat segons la Secció Segona de l'Audiència Provincial de Castelló a catorze anys i mig de presó per delictes de detenció il·legal, un d'ells agreujat per tractar-se d'un menor d'edat, i amenaces.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.