L'Audiència Provincial ha condemnat a huit anys de presó a un home per intentar matar a colps amb una barra metàl·lica al nóvio de la seua exparella en una cafeteria d'Ibi, segons publica 'Diario Información'. La sentència contempla també en una segona pena de huit anys mesos de presó per un delicte de trencament de condemna en incomplir l'ordre d'allunyament de la seua exparella. El processat haurà d'indemnitzar a la víctima amb 3.000 euros més interessos per les lesions i no podrà apropar-se ni comunicar-se amb l'agredit durant un període de 8 anys.
Últimes notícies
Comunitat Valenciana
La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027
La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.
Oratge
La Comunitat Valenciana es prepara per a un cap de setmana preestiuenc amb cel buidat i calor
La Comunitat Valenciana encara un tram final de setmana amb ambient clarament preestiuenc, temperatures en ascens fins a fregar els 30 graus, cels buidats i vent fluix, tant a l'interior com en la costa.
Successos
Detingut a Ontinyent el responsable d’una finca amb 1.200 plantes de marihuana
La Guàrdia Civil desmantella una plantació de cànnabis amb 1.232 plantes en una finca rústica d'Ontinyent, equipada amb videovigilància 24 hores i material per a cultiu indoor.
Salut
Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals
Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.
Economia
Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions
La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.
Cultura
Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical
El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.
Successos
Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual
L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.
Local
El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills
L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.








