Condemnat a presó per maltractar a la seua dona i els seus dos fills menors en Castelló

 

Condemnat a 8 anys de presó. Esta és la sentència que ha establit l’Audiència de Castelló a un home acusat d’un delicte de violència de gènere, dos delictes de violència domèstica i dos delictes d’amenaces. L’home ja havia sigut jutjat per un delicte de violència de gènere durant el 2014 en Càceres.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, el condemnat, durant el maig del 2017, va començar a insultar i a pegar a la seua dona i als seus dos fills, menors d’edat. A ells dos els va colpejar durament amb un cinturó i els va amenaçar amb un ganivet.

 

En la sentència també es recull que l’agressor va humiliar a les víctimes en diferents ocasions amb insults i en més d’una ocasió va utilitzar la violència física, amb espentons i galtades, per a clavar-los por en el cos. Davant esta situació, la dona li va dir que se n’anava de casa amb els dos fils, al que l’home la va amenaçar amb que si eixien per la porta de casa, els mataria. A conseqüència de tota esta classe d’amenaces i agressions, tant la dona com els dos fills tenen ara ansietat i seqüeles psicològiques.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.