Condemnat a presó per maltractar a la seua dona i els seus dos fills menors en Castelló

 

Condemnat a 8 anys de presó. Esta és la sentència que ha establit l’Audiència de Castelló a un home acusat d’un delicte de violència de gènere, dos delictes de violència domèstica i dos delictes d’amenaces. L’home ja havia sigut jutjat per un delicte de violència de gènere durant el 2014 en Càceres.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, el condemnat, durant el maig del 2017, va començar a insultar i a pegar a la seua dona i als seus dos fills, menors d’edat. A ells dos els va colpejar durament amb un cinturó i els va amenaçar amb un ganivet.

 

En la sentència també es recull que l’agressor va humiliar a les víctimes en diferents ocasions amb insults i en més d’una ocasió va utilitzar la violència física, amb espentons i galtades, per a clavar-los por en el cos. Davant esta situació, la dona li va dir que se n’anava de casa amb els dos fils, al que l’home la va amenaçar amb que si eixien per la porta de casa, els mataria. A conseqüència de tota esta classe d’amenaces i agressions, tant la dona com els dos fills tenen ara ansietat i seqüeles psicològiques.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.

Munilla equipara avortament i guerra i acusa la política de calcigar l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament i de la guerra i critica que es pretenga blindar l'avortament en la Constitució en un context que definix com de politica que calciga l'ètica.