19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Condemnat a presó per maltractar a la seua dona i els seus dos fills menors en Castelló

 

Condemnat a 8 anys de presó. Esta és la sentència que ha establit l’Audiència de Castelló a un home acusat d’un delicte de violència de gènere, dos delictes de violència domèstica i dos delictes d’amenaces. L’home ja havia sigut jutjat per un delicte de violència de gènere durant el 2014 en Càceres.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, el condemnat, durant el maig del 2017, va començar a insultar i a pegar a la seua dona i als seus dos fills, menors d’edat. A ells dos els va colpejar durament amb un cinturó i els va amenaçar amb un ganivet.

 

En la sentència també es recull que l’agressor va humiliar a les víctimes en diferents ocasions amb insults i en més d’una ocasió va utilitzar la violència física, amb espentons i galtades, per a clavar-los por en el cos. Davant esta situació, la dona li va dir que se n’anava de casa amb els dos fils, al que l’home la va amenaçar amb que si eixien per la porta de casa, els mataria. A conseqüència de tota esta classe d’amenaces i agressions, tant la dona com els dos fills tenen ara ansietat i seqüeles psicològiques.

Últimes notícies

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.

Gonzalo Villar torna a l’Elx: més madur i millor futbolista

El migcampista torna cedit pel Dinamo de Zagreb amb opció de compra i es declara llest per a debutar a les ordes de Eder Sarabia. Rehúye comparacions i confia a quedar-se.