11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Condemnat a presó per maltractar a la seua dona i els seus dos fills menors en Castelló

 

Condemnat a 8 anys de presó. Esta és la sentència que ha establit l’Audiència de Castelló a un home acusat d’un delicte de violència de gènere, dos delictes de violència domèstica i dos delictes d’amenaces. L’home ja havia sigut jutjat per un delicte de violència de gènere durant el 2014 en Càceres.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, el condemnat, durant el maig del 2017, va començar a insultar i a pegar a la seua dona i als seus dos fills, menors d’edat. A ells dos els va colpejar durament amb un cinturó i els va amenaçar amb un ganivet.

 

En la sentència també es recull que l’agressor va humiliar a les víctimes en diferents ocasions amb insults i en més d’una ocasió va utilitzar la violència física, amb espentons i galtades, per a clavar-los por en el cos. Davant esta situació, la dona li va dir que se n’anava de casa amb els dos fils, al que l’home la va amenaçar amb que si eixien per la porta de casa, els mataria. A conseqüència de tota esta classe d’amenaces i agressions, tant la dona com els dos fills tenen ara ansietat i seqüeles psicològiques.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.