Condemnen dos homes per muntar un laboratori de cocaïna a Castelló

L'Audiència Provincial de Castelló va condemnar ahir a sis i quatre anys de presó respectivament a dos homes d'origen dominicà per haver comés dos presumptes delictes contra la salut pública a l'haver muntat un laboratori de cocaïna clandestí. Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo' els dos homes, que es trobaven en presó provisional, van reconéixer haver-se dedicat a la preparació distribució de cocaïna. Els dos condemnats per la Secció Segona, van arribar a un pacte amb la Fiscalia, que els va imposar a més de les penes de presó un pagament entre els dos que ascendix a un milió d'euros. Segons consta en la sentència els fets van ocórrer el 28 de novembre de 2016 quan un dels homes, va tindre coneixement que havia sigut denunciat per un presumpte delicte de violència de gènere per la qual cosa, tement que els agents es presentaren en sa casa, va desmuntar el laboratori de drogues que tenia en sa casa.

En la vivenda hi havia estupefaents i substàncies de tall, objectes i útils per a pesar la droga i elaborar les dosis. Una vegada desmuntat, es va posar en contacte amb el seu company per a guardar tot el material en un vehicle, estacionat en un garatge del carrer Cardenal Costa. Els agents de la Unitat de Droga i Crim Organitzat (Udico) de la Policia Nacional de Castelló van localitzar el cotxe poc després i van observar a través d'una finestra, unes caixes sospitoses, on hi havia tuppers transparents. Al registrar el vehicle van trobar 2,7 quilograms de cocaïna en diversos embolcalls amb pureses que oscil·laven entre el 48% i el 80%.

  

 

 

La Policia Nacional va incautar a més diversos útils per al tractament de la droga com tres botelles d'aigua destil·lada, una premsa hidràulica, una balança de cuina, una bàscula de precisió, aram verd i film transparent, medicaments, coladors i diverses substàncies per a depurar la cocaïna. En el mercat, esta quantitat de droga hauria arribat segons les estimacions fins als 246.434 euros. Els advocats dels acusats, per altra banda, han advertit al tribunal que els processats no poden fer front a la multa d'un milió d'euros que se'ls demana.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.