Condemnen a tres mesos de presó a un brigada per dir-li a una altra guàrdia civil si «portava bragues» a Ourense

 

El Suprem ha condemnat a tres mesos de presó per un delicte d’abús degradant d’autoritat a un brigada de la Guàrdia Civil que, en desembre de 2012, va assetjar en la Comandància d’Ourense a una guàrdia, a la qual va arribar a preguntar si portava bragues. Encara que la pena queda reduïda en aplicar el tribunal la circumstància atenuant de dilacions indegudes, la conducta del brigada condemnat li mereix al tribunal un exprés retret.

La sentència explica que el condemnat va produir en la seua víctima «un tracte degradant i humiliant»

«La conducta del recurrent reunix els caràcters de gravetat precisos per a considerar que va produir en la seua víctima un tracte degradant i humiliant (…) que indubtablement va suposar un atemptat contra la seua integritat moral», diu l’alt tribunal.

  

  

Els fets relaten com, en desembre de 2012, el brigada li deia a la guàrdia coses com que «un home de cinquanta anys és com una dona de trenta», que havia tingut una nóvia model i que havia eixit amb una dona «de la teua edat», sempre mirant cap a ella. Així mateix li deia que feia l’amor tots els dies i que havia estat amb dones de guàrdies que, estant a les seues ordres, anaven de servei de nit. També li deia que «els teus pits em tornen boig» o li va preguntar: «Portes bragues? És que et mire sempre i no veig que portes res, no se’t nota res».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.