Condemnen a tres mesos de presó a un brigada per dir-li a una altra guàrdia civil si «portava bragues» a Ourense

 

El Suprem ha condemnat a tres mesos de presó per un delicte d’abús degradant d’autoritat a un brigada de la Guàrdia Civil que, en desembre de 2012, va assetjar en la Comandància d’Ourense a una guàrdia, a la qual va arribar a preguntar si portava bragues. Encara que la pena queda reduïda en aplicar el tribunal la circumstància atenuant de dilacions indegudes, la conducta del brigada condemnat li mereix al tribunal un exprés retret.

La sentència explica que el condemnat va produir en la seua víctima «un tracte degradant i humiliant»

«La conducta del recurrent reunix els caràcters de gravetat precisos per a considerar que va produir en la seua víctima un tracte degradant i humiliant (…) que indubtablement va suposar un atemptat contra la seua integritat moral», diu l’alt tribunal.

  

  

Els fets relaten com, en desembre de 2012, el brigada li deia a la guàrdia coses com que «un home de cinquanta anys és com una dona de trenta», que havia tingut una nóvia model i que havia eixit amb una dona «de la teua edat», sempre mirant cap a ella. Així mateix li deia que feia l’amor tots els dies i que havia estat amb dones de guàrdies que, estant a les seues ordres, anaven de servei de nit. També li deia que «els teus pits em tornen boig» o li va preguntar: «Portes bragues? És que et mire sempre i no veig que portes res, no se’t nota res».

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.