Anuncios

Ajuden a un conductor en patir un greu accident en l’A-70 a l’altura d’Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha intervingut esta matinada de divendres en un aparatós accident de trànsit, que ha tingut lloc en l’A-70, a on s’ha vist implicat un cotxe. Els agents desplaçats han hagut d’auxiliar al conductor que, per motius que s’investiguen, ha xocat contra la mitjana i la muralleta, però ha resultat il·lés.

 

Segons fonts policials, cap a les 01.00 hores de la matinada, tres unitats de Policia Local d’Alacant, pertanyents al Servici Nocturn han intervingut en l’A-70 a conseqüència de l’accident de trànsit d’un cotxe que circulava sentit València i ha perdut el control, pel que ha xocat contra la mitjana i ha ocupat un carril de circulació.

Anuncios

 

La Policia Local ha fet el tall i les faenes de regulació del trànsit durant més d’una hora a fi de garantir la seguretat de la zona. A demés ha sigut necessària la intervenció d’una dotació de bombers en les tasques de desconnexió de la bateria. Posteriorment, la Guàrdia Civil de Trànsit s’ha fet càrrec de la investigació de l’accident.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Carla, la jove que va perdre mans i peus per una sèpsia i ara diu que gaudix i valora més la vida

Carla Maronda, que va patir una sèpsia després d'una operació rutinària i va perdre mans i peus, relata com ha reconstruït la seua vida amb pròtesi, un llibre i una associació de suport.

La Diputació d’Alacant eleva a 6 milions la inversió contra els incendis forestals

La Diputació d'Alacant repartirà més de sis milions d'euros entre els 141 municipis de la província per a reforçar la prevenció d'incendis forestals i la gestió de les seues muntanyes.

Els Moros i Cristians d’Elda aconseguixen la distinció de Festa d’Interés Turístic Internacional

El Ministeri d'Indústria i Turisme ha reconegut als Moros i Cristians d'Elda com a Festa d'Interés Turístic Internacional pel seu valor cultural, la seua tradició i la seua capacitat d'atraure visitants.

El PSPV acusa el Consell de boicotejar la regularització de migrants i anuncia accions davant la Fiscalia

El PSPV acusa el Consell d'ordenar a centres de salut que no emeten certificats per a la regularització de persones migrants i avança que el denunciarà davant la Fiscalia, mentres el president nega qualsevol instrucció en eixe sentit.

Pérez Llorca condiciona el diàleg sobre la vaga educativa a no usar la PAU com a pressió

Juanfran Pérez Llorca rebutja negociar la vaga indefinida del professorat si els sindicats utilitzen els exàmens d'accés a la universitat com a mecanisme de pressió i defén compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Alliberats al Marroc tretze macacos de Berbería rehabilitats a Villena

Tretze macacos de Berbería rescatats del tràfic il·legal han sigut alliberats al parc natural de Tazekka, al Marroc, després de la seua rehabilitació en el centre de recuperació de primats de Villena.

A la presó dos detinguts per dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló

Dos de les tres persones detingudes per la Guàrdia Civil ingressen a la presó després de desmantellar dos plantacions de marihuana indoor a Almassora i Castelló amb més de 700 plantes i material per al seu cultiu intensiu.

L’avió que va evacuar a dos pacients del creuer Hondius reposta a València abans de volar a Rotterdam

L'avió medicalitzat que va traslladar des de Cap Verd a Gran Canària a dos pacients del creuer MV Hondius amb símptomes compatibles amb hantavirus reposta a València i continua viatge a Rotterdam, mentres els malalts seguixen cap a Països Baixos en una altra aeronau.
Anuncios