Ajuden a un conductor en patir un greu accident en l’A-70 a l’altura d’Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha intervingut esta matinada de divendres en un aparatós accident de trànsit, que ha tingut lloc en l’A-70, a on s’ha vist implicat un cotxe. Els agents desplaçats han hagut d’auxiliar al conductor que, per motius que s’investiguen, ha xocat contra la mitjana i la muralleta, però ha resultat il·lés.

 

Segons fonts policials, cap a les 01.00 hores de la matinada, tres unitats de Policia Local d’Alacant, pertanyents al Servici Nocturn han intervingut en l’A-70 a conseqüència de l’accident de trànsit d’un cotxe que circulava sentit València i ha perdut el control, pel que ha xocat contra la mitjana i ha ocupat un carril de circulació.

 

La Policia Local ha fet el tall i les faenes de regulació del trànsit durant més d’una hora a fi de garantir la seguretat de la zona. A demés ha sigut necessària la intervenció d’una dotació de bombers en les tasques de desconnexió de la bateria. Posteriorment, la Guàrdia Civil de Trànsit s’ha fet càrrec de la investigació de l’accident.

Últimes notícies

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.

Pérez Llorca espera que la nova proposta siga solvent per a posar fi a la vaga docent

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que el nou oferiment que el Consell farà este divendres als sindicats de professorat valencià siga tècnicament solvent i suficient per a desconvocar la vaga indefinida que ja porta dinou dies. La proposta arribarà sense detalls avançats i enmig de la divisió sindical, especialment pel bloqueig en matèria retributiva.

La criminalitat puja un 4,7 % en el primer trimestre a la Comunitat Valenciana

La criminalitat creix un 4,7 % a la Comunitat Valenciana entre gener i març respecte a 2025, per damunt de la mitjana estatal de l’1 %, amb augments especials en homicidis, segrests i delictes sexuals.

Presó provisional per a l’home detingut pel crim masclista de Callosa de Segura

La Secció de Violència sobre la Dona del Tribunal d’Instància d’Orihuela decreta presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home que va matar presumptament la seua parella Patricia en el seu domicili de Callosa de Segura.