Ajuden a un conductor en patir un greu accident en l’A-70 a l’altura d’Alacant

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha intervingut esta matinada de divendres en un aparatós accident de trànsit, que ha tingut lloc en l’A-70, a on s’ha vist implicat un cotxe. Els agents desplaçats han hagut d’auxiliar al conductor que, per motius que s’investiguen, ha xocat contra la mitjana i la muralleta, però ha resultat il·lés.

 

Segons fonts policials, cap a les 01.00 hores de la matinada, tres unitats de Policia Local d’Alacant, pertanyents al Servici Nocturn han intervingut en l’A-70 a conseqüència de l’accident de trànsit d’un cotxe que circulava sentit València i ha perdut el control, pel que ha xocat contra la mitjana i ha ocupat un carril de circulació.

 

La Policia Local ha fet el tall i les faenes de regulació del trànsit durant més d’una hora a fi de garantir la seguretat de la zona. A demés ha sigut necessària la intervenció d’una dotació de bombers en les tasques de desconnexió de la bateria. Posteriorment, la Guàrdia Civil de Trànsit s’ha fet càrrec de la investigació de l’accident.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.