Una conductora detinguda per triplicar la taxa d’alcohol en Onda

 

Esta matinada de diumenge, cap a les 04.30 hores, la Policia Local de la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), ha detingut a una xica que circulava amb el cotxe amb el triple de la taxa d’alcohol permesa.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, els agents han vist com hi havia un cotxe parat enmig de l’avinguda del País Valencià de la localitat, pel que han anat fins a ell i li han demanat a la conductora que llevara el vehicle de la zona, perquè dificultava el pas.

 

Davant d’esta petició, la conductora ha llevat el cotxe ràpidament, però els agents han vist com intentava llevar-lo de la zona per a estacionar-lo en el carrer de Ramón i Cajal fent diferents maniobres. En eixe moment, la policia s’ha donat compte de què la conductora mostrava evidents signes d’anar borratxa, pel que li han fet la prova d’alcoholèmia. Esta va eixir 0,82 mg/ l, és a dir, el triple del màxim permés. Ara, la conductora està a l’espera de ser citada en els jutjats.

Últimes notícies

Cauen uns estafadors amb dades bancàries de mig milió de persones: registres a la província de València

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que suposadament enviava SMS suplantant bancs per robar credencials i estafar clients. Hi ha 13 detinguts, registres en la província de València i una base de dades amb informació de 500.000 persones.

Pérez Llorca afirma que es va pagar de la seua butxaca el viatge a la final del Mundial

Juanfran Pérez Llorca assegura que s’ha pagat de la seua butxaca el viatge i l’hotel per vore la final del Mundial 2026 als Estats Units, després de les crítiques de l’oposició en Les Corts.

Avis per calor i tempestes en dotze comunitats: la Comunitat Valenciana, en risc per altes temperatures

La primera ona de calor de la setmana ha activat avisos per altes temperatures i tempestes en dotze comunitats i Ceuta. La Comunitat Valenciana està en nivell groc per calor i tronades, amb risc especial a l’interior de Castelló i València.

Ingressa a presó per disparar contra un cotxe després d’una discussió de trànsit a Sagunt

Un home ha ingressat a presó a Sagunt acusat d’intent d’homicidi i tinença il·lícita d’armes després de disparar contra la porta d’un vehicle en una discussió de trànsit.

Quasi un 40 % més de pressupost del Consell per a la pesca valenciana

El Consell ha incrementat quasi un 40 % el pressupost destinat al sector pesquer valencià, amb més de 30 milions per a modernitzar flota i instal·lacions i noves ajudes del FEMPA fins a 2029.

Investigation oberta per la mort d’un menor en una vivenda de Benicarló

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un jove menor d’edat, de 17 anys i jugador d’handbol, trobat sense vida a sa casa de Benicarló.

Les Falles descarten ampliar a tres dies l’Ofrena i mantindran el model tradicional en 2027

L’Assemblea de presidents i presidentes de falla ha rebutjat allargar l’Ofrena de 2027 a tres dies, malgrat l’augment de cens faller i els problemes logístics. El model continuarà concentrant el multitudinari acte devot en les vesprades i nits del 16 i 17 de març.

Un cotxe espatlat col·lapsa la CV-500 a l’altura d’El Saler amb cues de fins a 9 km

Un cotxe espatlat en el punt quilomètric 5 de la CV-500, a l’altura d’El Saler, ha causat este dilluns de matí fins a 9 quilòmetres de retencions, encara que el vehicle ja s’ha retirat i el trànsit es normalitza.