Una conductora detinguda per triplicar la taxa d’alcohol en Onda

 

Esta matinada de diumenge, cap a les 04.30 hores, la Policia Local de la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), ha detingut a una xica que circulava amb el cotxe amb el triple de la taxa d’alcohol permesa.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, els agents han vist com hi havia un cotxe parat enmig de l’avinguda del País Valencià de la localitat, pel que han anat fins a ell i li han demanat a la conductora que llevara el vehicle de la zona, perquè dificultava el pas.

 

Davant d’esta petició, la conductora ha llevat el cotxe ràpidament, però els agents han vist com intentava llevar-lo de la zona per a estacionar-lo en el carrer de Ramón i Cajal fent diferents maniobres. En eixe moment, la policia s’ha donat compte de què la conductora mostrava evidents signes d’anar borratxa, pel que li han fet la prova d’alcoholèmia. Esta va eixir 0,82 mg/ l, és a dir, el triple del màxim permés. Ara, la conductora està a l’espera de ser citada en els jutjats.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.