Una conductora detinguda per triplicar la taxa d’alcohol en Onda

 

Esta matinada de diumenge, cap a les 04.30 hores, la Policia Local de la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), ha detingut a una xica que circulava amb el cotxe amb el triple de la taxa d’alcohol permesa.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, els agents han vist com hi havia un cotxe parat enmig de l’avinguda del País Valencià de la localitat, pel que han anat fins a ell i li han demanat a la conductora que llevara el vehicle de la zona, perquè dificultava el pas.

 

Davant d’esta petició, la conductora ha llevat el cotxe ràpidament, però els agents han vist com intentava llevar-lo de la zona per a estacionar-lo en el carrer de Ramón i Cajal fent diferents maniobres. En eixe moment, la policia s’ha donat compte de què la conductora mostrava evidents signes d’anar borratxa, pel que li han fet la prova d’alcoholèmia. Esta va eixir 0,82 mg/ l, és a dir, el triple del màxim permés. Ara, la conductora està a l’espera de ser citada en els jutjats.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.