11.1 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Una dona pega a fugir en Onda després de causar un accident amb una xiqueta de 4 anys dins del cotxe

 

Este dijous, 18 de febrer, s’ha produït un accident de trànsit en el carrer Concepción de la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), que afortunadament no ha causat greus danys personals.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, un cotxeocupat per tres persones ha provocat un accident en Onda en estampar-se contra un senyal i, posteriorment ha pegat a fugir

 

Immediatament, la Policia Local d’Onda ha identificat a la conductora del vehicle, una dona de 38 anys, que ha donat positiu en alcohol i drogues. Per este motiu, els agents han procedit a interposar les corresponents multes, a l’espera que la Justícia actue davant la gravetat dels fets.

 

La dona portava droga dins del cotxe

Cal destacar que dins del cotxe causant del citat accident es trobava una xiqueta de tan sols quatre anys, la filla de la conductora. Els agents han posat els fets en coneixement de Fiscalia de Menors davant possibles conseqüències, donada la gravetat de les infraccions comeses.

 

A demés, la conductora que ha donat positiu en la prova d’alcoholèmia i drogues, té antecedents per consum d’estupefaents, i portava droga dins del cotxe.

 

La Policia Local d’Onda ha pogut interceptar el vehicle després de comprovar el rastre que han deixat després de conduir de manera anòmala a una velocitat elevada pels carrers de la localitat i estampar-se contra un senyal.

 

 

 

Últimes notícies

2025 tanca amb 94 morts en les carreteres de la Comunitat Valenciana, 16 menys que en 2024

La Comunitat Valenciana va registrar 94 morts en carretera en 2025, 16 menys que en 2024. El descens coincidix amb més desplaçaments i amb una taxa de sinistres més baixa.

Sadiq passa revisió per a fitxar pel València i diu estar ‘perfecte’ per a jugar

Umar Sadiq es va sotmetre a la revisió mèdica per a tancar el seu traspàs de la Reial Societat al València i va assegurar que està 'perfecte' per a jugar davant l'Elx si es confirma l'operació.

La Va unir ha sol·licitat una ajuda extra per a tots els viticultors per la baixada de producció

La Va unir ha sol·licitat a Agricultura una ajuda directa, extraordinària i immediata per a totes les explotacions de raïm de vinificació registrades en la Comunitat Valenciana. També ha demanat compatibilitat amb la PEPAC i activar la verema en verd amb una sol·licitud abans del 15 de gener per a la campanya 2026.

Felipe Orts i Lucía González busquen ampliar la seua llegenda a Tarancón

Tarancón acull del 9 a l'11 de gener el Campionat d'Espanya de ciclocrós amb més de 700 ciclistes. Felipe Orts i Lucía González partixen com a grans favorits en un circuit de 3.000 metres amb obstacles.

10K València busca els rècords femenins d’Espanya i Europa en la seua 18a edició

La 10K València afronta la seua dihuitena edició amb l'objectiu de batre els rècords femenins d'Europa i Espanya. Amb 16.000 dorsals esgotats, creix l'estirada internacional i s'introduïxen ajustos lleus en el circuit.

Una altra jornada sense resultats en la busca del xiquet valencià desaparegut a Indonèsia

El dia 14 de l'operatiu va acabar sense avanços pel mal temps. La busca es reprendrà a l'alba i seguirà fins al migdia del divendres.

La vacunació contra la grip creix un 14% en la Comunitat Valenciana, segons Sanitat

Sanitat ha confirmat un augment del 14% en la campanya de la grip en la Comunitat Valenciana. El conseller ha reivindicat la prevenció i ha detallat reforços.

Posa’t, exembajadora de Veneçuela, sosté que comença l’alliberament d’un país perseguit

Mary Posa't ha afirmat que s'ha obert el procés de llibertat a Veneçuela i ha advertit que la transició serà difícil. El president ha mostrat suport al teixit associatiu veneçolà en la Comunitat Valenciana.