Una dona pega a fugir en Onda després de causar un accident amb una xiqueta de 4 anys dins del cotxe

 

Este dijous, 18 de febrer, s’ha produït un accident de trànsit en el carrer Concepción de la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), que afortunadament no ha causat greus danys personals.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, un cotxeocupat per tres persones ha provocat un accident en Onda en estampar-se contra un senyal i, posteriorment ha pegat a fugir

 

Immediatament, la Policia Local d’Onda ha identificat a la conductora del vehicle, una dona de 38 anys, que ha donat positiu en alcohol i drogues. Per este motiu, els agents han procedit a interposar les corresponents multes, a l’espera que la Justícia actue davant la gravetat dels fets.

 

La dona portava droga dins del cotxe

Cal destacar que dins del cotxe causant del citat accident es trobava una xiqueta de tan sols quatre anys, la filla de la conductora. Els agents han posat els fets en coneixement de Fiscalia de Menors davant possibles conseqüències, donada la gravetat de les infraccions comeses.

 

A demés, la conductora que ha donat positiu en la prova d’alcoholèmia i drogues, té antecedents per consum d’estupefaents, i portava droga dins del cotxe.

 

La Policia Local d’Onda ha pogut interceptar el vehicle després de comprovar el rastre que han deixat després de conduir de manera anòmala a una velocitat elevada pels carrers de la localitat i estampar-se contra un senyal.

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder