Anuncios

Una dona pega a fugir en Onda després de causar un accident amb una xiqueta de 4 anys dins del cotxe

 

Este dijous, 18 de febrer, s’ha produït un accident de trànsit en el carrer Concepción de la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), que afortunadament no ha causat greus danys personals.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, un cotxeocupat per tres persones ha provocat un accident en Onda en estampar-se contra un senyal i, posteriorment ha pegat a fugir

Anuncios

 

Immediatament, la Policia Local d’Onda ha identificat a la conductora del vehicle, una dona de 38 anys, que ha donat positiu en alcohol i drogues. Per este motiu, els agents han procedit a interposar les corresponents multes, a l’espera que la Justícia actue davant la gravetat dels fets.

 

La dona portava droga dins del cotxe

Cal destacar que dins del cotxe causant del citat accident es trobava una xiqueta de tan sols quatre anys, la filla de la conductora. Els agents han posat els fets en coneixement de Fiscalia de Menors davant possibles conseqüències, donada la gravetat de les infraccions comeses.

 

A demés, la conductora que ha donat positiu en la prova d’alcoholèmia i drogues, té antecedents per consum d’estupefaents, i portava droga dins del cotxe.

 

La Policia Local d’Onda ha pogut interceptar el vehicle després de comprovar el rastre que han deixat després de conduir de manera anòmala a una velocitat elevada pels carrers de la localitat i estampar-se contra un senyal.

 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El jutge manté l’arxivament del cas per l’incendi de Campanar al no veure indicis nous

El jutge d'Instrucció manté l'arxivament provisional de la causa per l'incendi de Campanar en considerar que l'informe pericial dels afectats no aporta dades noves ni rellevants.

El excomisionado de la dana refusa comparéixer en la comissió de Les Corts

El excomisionado del Govern per a la dana, José María Ángel, rebutja acudir a la comissió d'investigació de Les Corts en considerar que només les Corts Generals poden controlar-li, la qual cosa el PP interpreta com un boicot de l'Executiu.

L’Elx vol assegurar la permanència davant un Alabés al límit

Elx i Esportiu Alabés es juguen bona part del seu futur en Primera en un dol directe en el Martínez Valero, amb els locals prop de la salvació i els vitorians a la vora del descens.

Mazón condiciona el lliurament de les seues crides i missatges a la fallada sobre si és testimoni o investigat

La defensa de Carlos Mazón comunica al jutjat de Catarroja que només aportarà voluntàriament les seues crides i missatges quan l'Audiència de València aclarisca si declara com a testimoni o com investigat en la causa sobre la gestió de la DANA.

Detingut a Santa Pola després d’atropellar a un policia local i fugir amb cotxe

Un conductor va ser detingut a Santa Pola després d'atropellar a un agent de la Policia Local quan este li va donar l'alt per conducció temerària i fugir del lloc. El policia va patir una fractura de cama i va haver de ser hospitalitzat i intervingut quirúrgicament.

Aïllada en un hospital d’Alacant una persona per possible cas de hantavirus vinculat a un creuer

Una persona amb símptomes compatibles amb hantavirus ha sigut ingressada i aïllada en un hospital d'Alacant després d'haver tingut contacte amb la dona morta a Johannesburg. Sanitat seguix també la situació d'una altra persona que va estar en contacte amb la morta i que roman a Sud-àfrica.

Quarantena obligatòria en el Gómez Ulla per als espanyols del creuer amb brot de hantavirus

Els passatgers espanyols del creuer amb brot de hantavirus hauran de guardar quarantena obligatòria a l'Hospital Gómez Ulla de Madrid, amb proves PCR i vigilància activa de símptomes.

El Consell amplia en 7 milions les ajudes al lloguer per a afectats per la dana

El Consell reforça amb 7 milions d'euros les ajudes al lloguer per a les persones les vivendes de les quals van quedar inutilitzades per la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini de sol·licitud.
Anuncios