Una dona pega a fugir en Onda després de causar un accident amb una xiqueta de 4 anys dins del cotxe

 

Este dijous, 18 de febrer, s’ha produït un accident de trànsit en el carrer Concepción de la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), que afortunadament no ha causat greus danys personals.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, un cotxeocupat per tres persones ha provocat un accident en Onda en estampar-se contra un senyal i, posteriorment ha pegat a fugir

 

Immediatament, la Policia Local d’Onda ha identificat a la conductora del vehicle, una dona de 38 anys, que ha donat positiu en alcohol i drogues. Per este motiu, els agents han procedit a interposar les corresponents multes, a l’espera que la Justícia actue davant la gravetat dels fets.

 

La dona portava droga dins del cotxe

Cal destacar que dins del cotxe causant del citat accident es trobava una xiqueta de tan sols quatre anys, la filla de la conductora. Els agents han posat els fets en coneixement de Fiscalia de Menors davant possibles conseqüències, donada la gravetat de les infraccions comeses.

 

A demés, la conductora que ha donat positiu en la prova d’alcoholèmia i drogues, té antecedents per consum d’estupefaents, i portava droga dins del cotxe.

 

La Policia Local d’Onda ha pogut interceptar el vehicle després de comprovar el rastre que han deixat després de conduir de manera anòmala a una velocitat elevada pels carrers de la localitat i estampar-se contra un senyal.

 

 

 

Últimes notícies

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca que Juanfran Pérez Llorca està fent un bon treball i mereix suport, però remarca que la candidatura a la Generalitat la decidirà la direcció del PP.

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.