21.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Una dona pega a fugir en Onda després de causar un accident amb una xiqueta de 4 anys dins del cotxe

 

Este dijous, 18 de febrer, s’ha produït un accident de trànsit en el carrer Concepción de la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), que afortunadament no ha causat greus danys personals.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, un cotxeocupat per tres persones ha provocat un accident en Onda en estampar-se contra un senyal i, posteriorment ha pegat a fugir

 

Immediatament, la Policia Local d’Onda ha identificat a la conductora del vehicle, una dona de 38 anys, que ha donat positiu en alcohol i drogues. Per este motiu, els agents han procedit a interposar les corresponents multes, a l’espera que la Justícia actue davant la gravetat dels fets.

 

La dona portava droga dins del cotxe

Cal destacar que dins del cotxe causant del citat accident es trobava una xiqueta de tan sols quatre anys, la filla de la conductora. Els agents han posat els fets en coneixement de Fiscalia de Menors davant possibles conseqüències, donada la gravetat de les infraccions comeses.

 

A demés, la conductora que ha donat positiu en la prova d’alcoholèmia i drogues, té antecedents per consum d’estupefaents, i portava droga dins del cotxe.

 

La Policia Local d’Onda ha pogut interceptar el vehicle després de comprovar el rastre que han deixat després de conduir de manera anòmala a una velocitat elevada pels carrers de la localitat i estampar-se contra un senyal.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Puente xifra en 1.470 milions les obres mobilitzades per a millorar la Rodalia valenciana

Transports ha xifrat en 1.470 milions les actuacions ja mobilitzades per a modernitzar la Rodalia valenciana i ha reafirmat el Pla de Rodalia, que frega 1.900 milions. Adif i Renfe han detallat obres, compres de trens i millores en estacions, amb incidències temporals pels treballs en marxa.

Presó provisional per al detingut per assassinar a la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per l'assassinat de la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim. Igualtat va confirmar que es tracta d'un crim masclista i no constaven denúncies prèvies.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana arranca amb consens i col·laboració

La nova Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana del 29 d'octubre de 2024 naix amb voluntat de coordinació entre administracions i un pla de treball definit.

Detingut l’exmarit com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble assassinat a Xilxes. La investigació revisa cambres i s'analitza si és violència masclista.

La jutgessa demana a Ajuntament i Generalitat dades sobre les vivendes públiques d’Alacant

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat expedients a l'Ajuntament, la Generalitat i la cooperativa Els Naus. El jutjat ha acumulat quatre denúncies i el cas ja ha provocat dimissions i renúncies d'adjudicataris.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens i quatre grups de treball

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA en la Comunitat Valenciana naix amb un full de ruta compartit per a accelerar la recuperació i reunions trimestrals.

La jutgessa del cas VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació que reclama Anticorrupció

La jutgessa que instruïx el cas per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació reclamada per Anticorrupció. El requeriment ha quedat plasmat en una providència de la titular de la plaça número 5 de la Secció d'Instrucció del Tribunal d'Instància d'Alacant.

Presó provisional per al detingut per l’assassinat de la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat especialitzat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, del detingut per la mort de la seua exparella en el Centre de Salut de Benicàssim. El Tribunal Superior de Justícia valencià indica que queda investigat per un delicte d'assassinat.