Confisquen 800 quilograms de peix en condicions irregulars de comerços i bars en Torrevieja

Confisquen 800 quilograms de peix en mal estat en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant)

Han confiscat 800 quilograms de peix en mal estat | Guàrdia Civil Alacant

 

La Guàrdia Civil ha confiscat 800 quilograms de peix que presentaven característiques irregulars en quatre establiments de la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), en una investigació que va començar en el mes de gener. 

 

Durant esta operació, els agents han comprovat diverses infraccions en relació a productes procedents de la pesca destinats per al consum humà com, per exemple, l’existència de peix procedent de la pesca submarina quan esta és una modalitat en la que no es pot comercialitzar el que s’obté.

 

A demés, també han vist que alguns dels productes no tenien la grandària o el pes legal i que d’altres no es coneix el seu origen, el que vol dir que podrien ser captures il·legals i que no haurien passat ninguna classe de control sanitari. Estes dos infraccions s’han vist en dos restaurants, dels que s’han confiscat 500 quilograms de peix valorat en 10.000 euros. 

confisquen 800 quilograms de peix en Torrevieja, el Baix Segura (Alacant)

La Guàrdia Civil portava un mes en esta investigació | Guàrdia Civil d’Alacant

 

La investigació que va començar en gener 

El passat 30 de gener es va produir una segona inspecció en la que es va trobar una espècie de polp del que no es coneixia la seua procedència ni tampoc les dades de consum i congelació. A demés, estaven guardats en borses de plàstic sense rebre fred, a pesar de què els venien com a producte fresc. En total s’han confiscat un total de 300 quilograms d’esta classe de polp a una pescateria i una tenda

 

Esta operació entrava dins marc de les actuacions del Pla Anual de Control del Comerç de Productes Pesquers (PACIAP), en el que els agents del Servici de Protecció de la Naturalesa (SEPROMA) de la Guàrdia Civil d’Alacant treballen en col·laboració amb agents d’Inspecció de Pesca Marítima de la Generalitat Valenciana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.

València acomiada El Último de la Fila amb dotze nits de felicitat i un últim concert inesborrable

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn, després de quasi trenta anys, amb un concert d’homenatge als seus fans valencians i d’altres territoris. Manolo García i Quim Portet han agraït dotze nits de música, emoció i records compartits.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els mitjans valencians després de l’incendi mortal d’Almeria

El president Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li suport pel greu incendi d’Almeria, amb onze morts, i ha oferit tots els recursos valencians que calguen.

El Último de la Fila s’acomiada a València amb un últim concert ple d’emoció

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn després de quasi trenta anys, amb un concert emotiu, records als fans i un missatge final d’agraïment.

García carrega contra les autonomies per “fer l’estruç” davant el malestar sanitari

La ministra de Sanitat acusa diverses comunitats d’eludir responsabilitats davant la precarietat del personal mèdic i defensa el nou estatut marc com la reforma laboral sanitària més ambiciosa en 23 anys.

Desmantellada una trama que ha estafat més d’un milió amb mòbils de gamma alta

Dotze persones han sigut detingudes en una operació policial a Barcelona, València, Saragossa i Madrid per una estafa massiva de mòbils de gamma alta que ha afectat centenars de clients d’una operadora.

Catalá reclama que es demanen també els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi

L’alcaldessa de València, María José Catalá, lamenta la publicació íntegra dels seus WhatsApp sobre la DANA, es declara indefensa i demana que es requerisquen igualment els missatges dels membres del Govern que estaven en el Cecopi.

Catalá reclama els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi pel cas de la DANA

L'alcaldessa de València, María José Catalá, ha denunciat indefensió per la publicació íntegra dels seus WhatsApp sobre la DANA i reclama que també s'arrepleguen els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi.