Confisquen 800 quilograms de peix en condicions irregulars de comerços i bars en Torrevieja

Confisquen 800 quilograms de peix en mal estat en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant)

Han confiscat 800 quilograms de peix en mal estat | Guàrdia Civil Alacant

 

La Guàrdia Civil ha confiscat 800 quilograms de peix que presentaven característiques irregulars en quatre establiments de la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), en una investigació que va començar en el mes de gener. 

 

Durant esta operació, els agents han comprovat diverses infraccions en relació a productes procedents de la pesca destinats per al consum humà com, per exemple, l’existència de peix procedent de la pesca submarina quan esta és una modalitat en la que no es pot comercialitzar el que s’obté.

 

A demés, també han vist que alguns dels productes no tenien la grandària o el pes legal i que d’altres no es coneix el seu origen, el que vol dir que podrien ser captures il·legals i que no haurien passat ninguna classe de control sanitari. Estes dos infraccions s’han vist en dos restaurants, dels que s’han confiscat 500 quilograms de peix valorat en 10.000 euros. 

confisquen 800 quilograms de peix en Torrevieja, el Baix Segura (Alacant)

La Guàrdia Civil portava un mes en esta investigació | Guàrdia Civil d’Alacant

 

La investigació que va començar en gener 

El passat 30 de gener es va produir una segona inspecció en la que es va trobar una espècie de polp del que no es coneixia la seua procedència ni tampoc les dades de consum i congelació. A demés, estaven guardats en borses de plàstic sense rebre fred, a pesar de què els venien com a producte fresc. En total s’han confiscat un total de 300 quilograms d’esta classe de polp a una pescateria i una tenda

 

Esta operació entrava dins marc de les actuacions del Pla Anual de Control del Comerç de Productes Pesquers (PACIAP), en el que els agents del Servici de Protecció de la Naturalesa (SEPROMA) de la Guàrdia Civil d’Alacant treballen en col·laboració amb agents d’Inspecció de Pesca Marítima de la Generalitat Valenciana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.