21.7 C
València
Dijous, 16 octubre, 2025

Cooperatives valencianes impulsen un llogaret en Anantapur juntament amb la Fundació Vicente Ferrer

 

Un total de 22 entitats cooperatives valencianes han impulsat la creació d’un llogaret cooperatiu en Mydugolam Village, pertanyent al districte indi de Anantapur, en la qual 24 famílies han passat a ser propietàries dels habitatges construïts gràcies a un projecte col·lectiu de solidaritat en el qual ha col·laborat la Fundació Vicente Ferrer. Segons ha informat la Confederació de Cooperatives de la Comunitat Valenciana, la construcció dels habitatges per a un total de 101 persones (entre elles 34 xiquets) “va a canviar radicalment la vida d’este llogaret, on les noves cases s’han registrat a nom de les dones, amb l’objectiu de dignificar el seu paper en una societat masclista i classista com l’índia”.

Últimes notícies

Presó per a un home per disparar en el muscle a la seua germana a Santa Pola

Un home de 45 anys ha ingressat a la presó provisional per disparar en el muscle a la seua germana en una vivenda de Santa Pola. La investigació li atribuïx lesions amb arma de foc, tinença il·lícita, desobediència i un delicte contra la salut pública després d'intervindre droga i diners en diversos registres.

Víctimes de la DANA a València agraïxen l’ajuda i redoblen la seua lluita per memòria i justícia

A punt de complir-se un any de la DANA que va deixar 229 morts a València, les associacions agraïxen la solidaritat i reclamen memòria, justícia i responsabilitats.

Avís groc el divendres a l’interior de València i el sud de Castelló per pluges i tempestes

Aemet activa l'avís groc el divendres a l'interior sud de Castelló i l'interior de València per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i tempestes amb graníssol. L'avís estarà vigent de 14 a 22 h i podria estendre's a zones del prelitoral.

El València jugarà la Copa del Rei en Maracena davant 8.000 aficionats

L'RFEF autoritza que la UD Maracena reba al València a la seua Ciutat Esportiva amb aforament ampliat a 8.000. El partit serà el dimarts 28 d'octubre a les 20.00.

El PP portarà a les Corts una felicitació a María Corina Machado i Mazón repta al PSPV

El PP registrarà una moció perquè Les Corts feliciten a María Corina Machado pel Nobel de la Pau. Mazón interroga al PSPV sobre el seu vot i Vox s'alinea.

Ike Iroegbu finalitza la seua etapa a València Basket després d’un mes de contracte temporal

Ike Iroegbu no seguirà a València Basket després d'expirar l'acord d'un mes firmat al setembre. Va arribar per a cobrir lesions i va disputar cinc partits.

Llibertat per a les tres dones detingudes per danys vandàlics en protestes contra Israel a València

Tres dones d'entre 24 i 26 anys, arrestades per danys vandàlics en el centre de València durant protestes contra Israel i a favor de Palestina, han quedat en llibertat després de declarar. Els desperfectes van afectar comerços, façanes i mobiliari urbà.

Mazón es recolza en les enquestes i rebutja dimitir davant les crítiques per la DANA

Mazón invoca les enquestes per a assegurar que el PP guanyaria i descarta dimitir per la seua gestió de la DANA, a dies del primer aniversari. L'oposició li exigix responsabilitats i que declare davant la jutgessa.