10.9 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Correus intervé una carta amb dos projectils dirigida a Ayuso a Barcelona

Continuen les amenaces. Esta vegada, anaven dirigides a la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso. Una sucursal de Correus a Sant Cugat del Vallés (Barcelona) ha intervingut este dimarts una carta per a ella amb dos projectils en el seu interior, segons fonts policials.

El servei de missatgeria ha avisat als Mossos d’Esquadra, que es fan càrrec de la investigació de la missiva. Són més de cinc les cartes amb amenaces que han transcendit l’última setmana. Afecten líders del PSOE, de Podemos i ara del PP. De moment, ni els Mossos i Correus donen més detalls de l’ocorregut.

Segons la presidenta madrilenya, que ja havia patit amenaces anteriors, ha comentat que, “som un país segur i per això no cal donar-li més importància”. “Sí, cal traslladar-ho a jutges i policies perquè facen el seu treball. Això no és representatiu”, ha emfatitzat.

 

Una altra carta per a la directora de la Guàrdia Civil

 

Fonts de la Moncloa han confirmat que s’ha interceptat esta carta a Ayuso, així com una altra en el Centre de Tractament Automatitzat (CTA) de Vallecas dirigida de nou a la Direcció General de la Guàrdia Civil que contenia quatre projectils. “Les Forces i Cossos de Seguretat es troben ja investigant els fets”, han dit des del Govern, condemnant també amb rotunditat els fets i traslladant la seua “solidaritat” tant a Ayuso com a la directora de la Guàrdia Civil.

Les tres primeres cartes amb amenaces i bales van ser públiques el passat 22 d’abril i estaven dirigides al ministre de l’Interior, Fernando Grande Marlaska, el líder de Podemos, Pablo Iglesias i la directora de la Guàrdia Civil, María Gámez.

Este dilluns, va ser la ministra d’Indústria Reyes Maroto qui va rebre una carta amb una navalla ensangonada, però en este cas, la policia ha trobat a l’autor. Es tracta d’un home de 65 anys “inofensiu” amb problemes de salut mental.

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha volgut condemnar les amenaces a Isabel Díaz Ayuso i, de nou, a María Gámez. “Són amenaces a tots nosaltres i nosaltres. Ni tolerants ni còmplices amb la violència i la propagació de l’odi. Els demòcrates no ho consentirem. La nostra condemna sense pal·liatius i la major repulsa contra estos actes”, ha dit.

No ha sigut l’únic. Pablo Iglesias, Mónica García, Ángel Gabilondo, Edmundo Bal, Inés Arrimadas,  Isa Serra, Íñigo Errejón, Yolanda Díaz i altres dirigents de diferent tint polític també han volgut solidaritzar-se amb la presidenta madrilenya.

 

 

 

Últimes notícies

4-0: L’Elx polvoritza al Raig i s’acosta a la permanència

L'Elx va firmar un 4-0 incontestable davant el Rayo Vallecano per a continuar invicte en el Martínez Valero. Va saber castigar els espais i va tancar el partit en dos minuts.

4-0: l’Elx arrasa al Raig i accelera cap a la permanència

L'Elx va véncer 4-0 al Rayo Vallecano després d'un primer temps competit i una segona part demolidora. L'equip il·licità, invicte a casa, va castigar els espais del rival i s'aferma en la lluita per la permanència.

L’Elx es dona un homenatge amb un 4-0 davant el Rayo Vallecano

L'Elx va firmar un 4-0 davant el Raig amb un segon temps irresistible. La pegada en transició i la solidesa arrere van decantar un dol igualat a l'inici.

UCAM Murcia s’exhibix davant el València Basket: 92-80 amb un Forrest decisiu

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest, domini del rebot i un tram final autoritari. El triomf li va donar la segona plaça i és la novena victòria en onze jornades.

92-80: UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest imparable

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts de Michael Forrest en 24 minuts i li arrabassa la segona plaça de la Lliga Endesa. El rebot i un tancament ferm van marcar la diferència.

Marcelino reclama un altre resultat després del 0-2: partidazo del Vila-real amb onze i amb deu

Marcelino va sostindre que el Vila-real va meréixer més davant el Barcelona malgrat jugar en inferioritat per la roja a Renato Veiga. Va lamentar la falta d'encert i va destacar que el seu equip va competir de tu a tu.

El UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest deslligat: 92-80

El UCAM Murcia va véncer 92-80 a València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest i li va arrabassar la segona plaça de la Lliga Endesa.

Parell: ‘Sembla que tot ens ve en contra’ després de la derrota davant el Barcelona

Dani Parejo va lamentar que 'tot ens ve en contra' després de caure davant el Barcelona i va dir estar 'dolgut' per la primera derrota del curs a casa. Va rescatar l'esforç amb deu per l'expulsió de Renato Veiga i va assenyalar la falta de gol com a clau.