Un cotxe aparcat s’incendia i causa el pànic a Cocentaina

Efectius de bombers van sufocar ahir diumenge a Cocentaina, el Comtat, l'incendi d'un cotxe que ha començat a cremar mentre estava estacionat al costat d'un habitatge, després del que ha baixat una costa en flames fins que un policia l'ha parat amb una tanca.

  

  

El curiós incident es va produir al voltant de les nou del matí en la zona Mes de Moltó de Cocentaina. Allí, una conductora de vora 60 anys va estacionar el cotxe al costat d'una casa situada en un pendent, en vore que s'encenia el pilot d'avís, segons ha relatat el Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

  

  

Una vegada aparcat, el turisme ha començat a cremar per causes que es desconeixen i el foc s'ha propagat a la tanca de l'habitatge, atés que estava acabat amb canyes de fusta. A causa d'una possible fallada del sistema del fre de mà, el cotxe ha arrancat sense ningú dins i ha baixat la costera en flames –com "una bola de foc", destaquen des de l'organisme provincial– fins que un agent de la Policia Local de Cocentaina ha pogut frenar-ho amb l'ajuda d'una tanca.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.