Un cotxe aparcat s’incendia i causa el pànic a Cocentaina

Efectius de bombers van sufocar ahir diumenge a Cocentaina, el Comtat, l'incendi d'un cotxe que ha començat a cremar mentre estava estacionat al costat d'un habitatge, després del que ha baixat una costa en flames fins que un policia l'ha parat amb una tanca.

  

  

El curiós incident es va produir al voltant de les nou del matí en la zona Mes de Moltó de Cocentaina. Allí, una conductora de vora 60 anys va estacionar el cotxe al costat d'una casa situada en un pendent, en vore que s'encenia el pilot d'avís, segons ha relatat el Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

  

  

Una vegada aparcat, el turisme ha començat a cremar per causes que es desconeixen i el foc s'ha propagat a la tanca de l'habitatge, atés que estava acabat amb canyes de fusta. A causa d'una possible fallada del sistema del fre de mà, el cotxe ha arrancat sense ningú dins i ha baixat la costera en flames –com "una bola de foc", destaquen des de l'organisme provincial– fins que un agent de la Policia Local de Cocentaina ha pogut frenar-ho amb l'ajuda d'una tanca.

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.