15.4 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

Un cotxe aparcat s’incendia i causa el pànic a Cocentaina

Efectius de bombers van sufocar ahir diumenge a Cocentaina, el Comtat, l'incendi d'un cotxe que ha començat a cremar mentre estava estacionat al costat d'un habitatge, després del que ha baixat una costa en flames fins que un policia l'ha parat amb una tanca.

  

  

El curiós incident es va produir al voltant de les nou del matí en la zona Mes de Moltó de Cocentaina. Allí, una conductora de vora 60 anys va estacionar el cotxe al costat d'una casa situada en un pendent, en vore que s'encenia el pilot d'avís, segons ha relatat el Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

  

  

Una vegada aparcat, el turisme ha començat a cremar per causes que es desconeixen i el foc s'ha propagat a la tanca de l'habitatge, atés que estava acabat amb canyes de fusta. A causa d'una possible fallada del sistema del fre de mà, el cotxe ha arrancat sense ningú dins i ha baixat la costera en flames –com "una bola de foc", destaquen des de l'organisme provincial– fins que un agent de la Policia Local de Cocentaina ha pogut frenar-ho amb l'ajuda d'una tanca.

Últimes notícies

Del Moral apel·la a l’empenyiment del Ciutat i confia a tallar la ratxa davant el Vila-real

Álvaro del Moral dirigirà el seu segon partit en Lliga davant el Vila-real i va subratllar que han eixit de situacions pitjors. El Llevant busca frenar cinc derrotes.

L’alcalde d’Almussafes demana la suspensió de militància en el PSOE i seguirà com a regidor

Toni González ha anunciat que dimitix de tots els seus càrrecs orgànics en el PSPV-PSOE i sol·licita la suspensió de militància. Continuarà com a regidor en el grup mixt després de les acusacions d'assetjament sexual i laboral.

Alerta taronja per pluges a València este diumenge, fins a 60 l/m² en una hora

València manté el nivell taronja per pluges intenses i tempestes, amb registres de fins a 60 l/m² en una hora en el litoral. Alacant i Castelló, en groc.

València tanca demà parcs, jardins i cementeris per alerta taronja de pluges

L'Ajuntament de València tancarà des de les 08.00 del diumenge parcs, jardins i cementeris davant l'alerta taronja per pluges i suspén les activitats esportives a l'aire lliure.

Desmantellen una plantació de marihuana en una nau industrial de Massanassa (València)

La Policia Nacional ha desmantellat una plantació de marihuana en una nau de Massanassa (València) i ha detingut a tres hòmens d'entre 20 i 62 anys. Es van intervindre 1.550 plantes i un sistema complet de cultiu interior amb enganxament il·legal a la xarxa elèctrica.

Detinguda a Elx per vendre temporades completes pirates de telenovel·les en Milanuncios

Una dona de 52 anys ha sigut detinguda a Elx per vendre còpies pirates de telenovel·les a través de Milanuncios. S'han intervingut 1.300 Dvds, set discos durs i un ordinador.

Casa 47 tira a caminar: així operarà la nova empresa pública de vivenda i sòl

Casa 47 ha arrancat després de la transformació de Sepes i preveu invertir 13.000 milions en deu anys. Hi haurà un pilot de 171 vivendes i un portal de sol·licituds l'any vinent.

Naturgy posa en marxa a Sagunt un centre de control remot per als seus 17 cicles combinats

Naturgy ha posat en marxa a Sagunt un centre de control remot que opera en temps real els seus 17 cicles combinats després d'invertir uns 8 milions. La instal·lació centralitza maniobres crítiques, reforça la seguretat del subministrament i gestiona una potència de 7,4 GW.