Un cotxe atropella mortalment un vianant a l’A-3 a l’altura de Quart de Poblet

Esta matinada s'ha produït un atropellament mortal a l'A-3, a l'altura de Quart de Poblet, a l'Horta Oest. Segons ha informat el Centre de Gestió de Trànsit, la víctima és un home de 55 anys que ha sigut arrossegat per un vehicle mentre creuava a peu la via. El sinistre s'ha produït sobre la una i mitja de la matinada d'este dissabte en el quilòmetre 349 de l'autovia que connecta València amb Madrid. En concret entre el terme municipal de Quart de Poblet i Xirivella. L'impacte s'ha produït quan l'home ha creuat i el cotxe a gran velocitat no ha pogut frenar a temps. Fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat un equip de sanitaris del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) que no han pogut fer res per salvar-li la vida a la víctima.

Últimes notícies

Crida de la UPV per a ajudar dos germanes gazatines que han arribat a València fugint de la guerra

La UPV ha obert una campanya per a arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per a continuar estudiant després de fugir de Gaza.

Campanya de la UPV per a ajudar dues germanes refugiades de Gaza que ja estudien a València

La Universitat Politècnica de València ha posat en marxa una campanya per a arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per a continuar els seus estudis.

Nous teixos als Jardins del Real per a recuperar este arbre mil·lenari a València

La Generalitat i l'Ajuntament de València han incorporat dos nous teixos i plantes associades als Jardins del Real per a reforçar la presència d'esta espècie mil·lenària i acostar-la a la ciutadania.

La UPV impulsa una campanya solidària per a sostindre dues germanes gazatines refugiades a València

La Universitat Politècnica de València ha obert una campanya per arreplegar 12.000 euros i garantir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València després de fugir de Gaza.

Més mitjans dels bombers d’Alacant este estiu per a arribar més prompte a les emergències

El Consorci de Bombers de la Diputació d’Alacant ha reforçat el dispositiu especial d’estiu, amb més retenes, un segon helicòpter i drons per a reduir els temps d’intervenció davant incendis i grans emergències a la província.

Arresten a Alacant un fugitit buscat per Algèria per blanqueig de capitals

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 46 anys reclamat per Algèria per blanqueig de capitals, relacionat amb una xarxa de contraban i exportació il·legal de petroli.

Alliberen 9 persones trans víctimes d’una xarxa de prostitució a València

La Policia Nacional ha desarticulat a València una organització que explotava sexualment persones trans sud-americanes, amb 5 detinguts i 9 víctimes alliberades.

Dubljevic penja les botes i el València Basket retira el dorsal 14 per sempre

Bojan Dubljevic ha anunciat la seua retirada com a jugador professional i el València Basket ha decidit retirar el dorsal 14 de la primera plantilla masculina i dedicar-li una pista a L'Alqueria del Basket.