Esta matinada s'ha produït un atropellament mortal a l'A-3, a l'altura de Quart de Poblet, a l'Horta Oest. Segons ha informat el Centre de Gestió de Trànsit, la víctima és un home de 55 anys que ha sigut arrossegat per un vehicle mentre creuava a peu la via. El sinistre s'ha produït sobre la una i mitja de la matinada d'este dissabte en el quilòmetre 349 de l'autovia que connecta València amb Madrid. En concret entre el terme municipal de Quart de Poblet i Xirivella. L'impacte s'ha produït quan l'home ha creuat i el cotxe a gran velocitat no ha pogut frenar a temps. Fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat un equip de sanitaris del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) que no han pogut fer res per salvar-li la vida a la víctima.
Menys d'1 minutde lectura
Un cotxe atropella mortalment un vianant a l’A-3 a l’altura de Quart de Poblet
Per València Diari
Últimes notícies
Successos
Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó de Castelló II
La Guàrdia Civil ha detingut a una dona de 41 anys durant un control d'accés a visitants a la presó de Castelló II. Se li van intervindre 78 g de presumpte haixix i 2,20 g de suposada cocaïna ocults a l'interior del cos.
Successos
Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó Castelló II
Una dona de 41 anys va ser arrestada en intentar introduir haixixs i suposada cocaïna a Castelló II. L'alerta d'un gos detector va permetre intervindre els embolcalls ocults.
Economia
Startup València, Alicantec i Xarxatec acorden constituir la federació Comunitat Startup amb més de 550 empreses
Les tres associacions de l'ecosistema emprenedor han pactat crear una federació regional que representarà a més de 550 empreses tecnològiques. La iniciativa busca una veu única i interlocució més eficaç amb institucions, amb suport empresarial i de la Generalitat.
Social
Aerte xifra l’ocupació de les residències de majors en la Comunitat en el 95,5% i alerta de dèficit de places
Aerte corregix el 61,3% difós i situa l'ocupació mitjana en el 95,5% després d'analitzar més de 10.000 places. Reclama una resposta sostinguda davant la demanda.
Successos
Presó provisional per a quatre detinguts per l’assalt a una vivenda a Alacant
Un jutge ha decretat presó provisional per a quatre hòmens vinculats a un assalt violent a Alacant. La Policia va trobar armes i material per a immobilitzar a la víctima.
Successos
Detinguts pare i fill i desarticulat un punt de venda de droga a València
La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda de droga en una vivenda de València i ha detingut a un pare i al seu fill. En el registre s'han intervingut cocaïna, marihuana, substància de tall, balances de precisió i més de 4.600 euros.
Economia
Sindicats denuncien 11 acomiadaments en Grup Segura i ús de ETT a València
CCOO i UGT han denunciat l'acomiadament d'11 treballadors en Grup Segura a València i l'ús de ETT. L'empresa ho vincula a la fi del tercer torn i defén el seu compromís laboral.
Cultura
Compte arrere per al Benidorm Fest: Dani J trenca estereotips amb una bachata de fusió
Dani J arriba al Benidorm Fest amb una proposta de bachata que mescla estils i busca derrocar clixés. Promet un espectacle amb ball i menys pressió sense Eurovisió 2026.




