Un cotxe bolca en la CV-83 i deixa un jove ferit de gravetat a l’altura de Sax

Este matí, al voltant de les 9.45 hores s'ha produït un accident en l'A-31  l'altura del pont de l'AVE, en el sentit Salines-Sax, a l'Alt Vinalopó. Segons sembla, el cotxe ha donat un gran gir amb el volant cap a la dreta i s'ha clavat en la cuneta de formigó on ha quedat totalment bolcat cap a baix. El conductor, un jove de 20 anys ha resultat ferit de gravetat degut a l'impacte. Es desconeixen les causes que el poder portat a fer eixa maniobra. Fins el lloc de l'accident han acudit dos dotacions de bombers de l'Àrea Operativa del Vinalopó desplaçats des d'Elda, que s'han encarregat d'excarcerar el conductor que havia quedat atrapat dins del cotxe. També ha acudit una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que l'ha traslladat fins a l'Hospital General Universitari d'Elda, al voltant de les 10.50 hores. La Policia Local de Sax i la Guàrdia Civil de Trànsit han regulat la circulació en la zona, donant pas alternatiu per un sol carril fins que la víctima ha sigut traslladada a l'hospital, i el turisme ha sigut retirat per la grua.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Catalá reivindica el dret de tots a dirigir-se als tribunals com consideren oportú

L'alcaldessa de València evita pronunciar-se sobre els processos judicials oberts i subratlla que totes les persones tenen dret a relacionar-se amb els tribunals per a defendre els seus interessos com estimen oportú.

Educació proposa als sindicats un calendari de negociació que arranca amb les retribucions

Educació planteja als sindicats un calendari de quatre reunions entre abril i juliol que comença per les retribucions, mentres STEPV manté la preparació d'una vaga indefinida al maig.

Bernabé acusa a Mazón de bloquejar a la justícia i exigix al PP que deixe de protegir-li

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la investigació sobre la gestió de la dana i reclama al PP que li retire l'acta de diputat per a recuperar la confiança política.

El TSJCV confirma 9 anys de presó a un educador per violar a una jove tutelada

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ratifica la condemna de nou anys de presó a un educador per agredir sexualment a una jove tutelada per la Generalitat, i només modifica el repartiment de les costes processals.

Luís Castro reivindica al Llevant abans de visitar a una Reial Societat en ratxa

Luís Castro afirma que, encara que la Reial Societat travessa un gran moment i és molt fort a Anoeta, el Llevant arriba preparat, en bona dinàmica i amb competència interna a l'alça.

Pedro Martínez demana ambició i cautela abans del dol d’Eurolliga davant la Virtus

Pedro Martínez reclama al València Basket màxima ambició per a barallar pel top 4 de l'Eurolliga, però avisa que la igualtat pot deixar-los fins i tot fora del play in.

El PSPV exigix una comissió per a aclarir el contracte en la Diputació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV reclama una comissió d'investigació en la Diputació de València per a esclarir la contractació en comissió de servicis de la parella de Juanfran Pérez Llorca, que consideren un possible cas de enchufismo.

Catalá insistix que els festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències han d’acatar la sentència de soroll

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que la continuïtat dels festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències no és objecte de negociació política, sinó el compliment immediat d'una sentència judicial sobre soroll i dret al descans.