Este matí, al voltant de les 9.45 hores s'ha produït un accident en l'A-31 l'altura del pont de l'AVE, en el sentit Salines-Sax, a l'Alt Vinalopó. Segons sembla, el cotxe ha donat un gran gir amb el volant cap a la dreta i s'ha clavat en la cuneta de formigó on ha quedat totalment bolcat cap a baix. El conductor, un jove de 20 anys ha resultat ferit de gravetat degut a l'impacte. Es desconeixen les causes que el poder portat a fer eixa maniobra. Fins el lloc de l'accident han acudit dos dotacions de bombers de l'Àrea Operativa del Vinalopó desplaçats des d'Elda, que s'han encarregat d'excarcerar el conductor que havia quedat atrapat dins del cotxe. També ha acudit una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que l'ha traslladat fins a l'Hospital General Universitari d'Elda, al voltant de les 10.50 hores. La Policia Local de Sax i la Guàrdia Civil de Trànsit han regulat la circulació en la zona, donant pas alternatiu per un sol carril fins que la víctima ha sigut traslladada a l'hospital, i el turisme ha sigut retirat per la grua.
Últimes notícies
Oratge
Ruixats i tempestes en el terç nord i vent molt fort a l’interior de Castelló
La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cels poc nuvolosos però amb ruixats i tempestes en el terç nord i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a l'interior de Castelló.
Esports
Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga
Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.
Esports
El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga
El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.
Esports
El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos
El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.
Esports
El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real
El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.
Successos
Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l
L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.
Economia
Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat
La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.
Cultura
Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026
La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.







