16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Un cotxe bolca en la CV-83 i deixa un jove ferit de gravetat a l’altura de Sax

Este matí, al voltant de les 9.45 hores s'ha produït un accident en l'A-31  l'altura del pont de l'AVE, en el sentit Salines-Sax, a l'Alt Vinalopó. Segons sembla, el cotxe ha donat un gran gir amb el volant cap a la dreta i s'ha clavat en la cuneta de formigó on ha quedat totalment bolcat cap a baix. El conductor, un jove de 20 anys ha resultat ferit de gravetat degut a l'impacte. Es desconeixen les causes que el poder portat a fer eixa maniobra. Fins el lloc de l'accident han acudit dos dotacions de bombers de l'Àrea Operativa del Vinalopó desplaçats des d'Elda, que s'han encarregat d'excarcerar el conductor que havia quedat atrapat dins del cotxe. També ha acudit una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que l'ha traslladat fins a l'Hospital General Universitari d'Elda, al voltant de les 10.50 hores. La Policia Local de Sax i la Guàrdia Civil de Trànsit han regulat la circulació en la zona, donant pas alternatiu per un sol carril fins que la víctima ha sigut traslladada a l'hospital, i el turisme ha sigut retirat per la grua.

Últimes notícies

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.