30 C
València
Dijous, 17 juliol, 2025

Un cotxe xoca contra un arbre a Orihuela i deixa un ferit greu

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha actuat en un accident de trànsit en la CV-95, km 5. Un vehicle ha col·lidit contra un arbre en la carretera Orihuela-Almoradí, a l’altura de Sant Bartolomé.

- Advertisement -Telegram València Diari

L’accident ha deixat al conductor en estat greu, sent necessària l’actuació dels bombers amb maniobres d’excarceració per a alliberar-ho. El ferit ha estat traslladat a l’hospital amb una unitat SAMU.

Fins al lloc s’han desplaçat una unitat mano prefectura, una bomba roal pesada, un furgó de salvament, un sergent, un cap i cinc bombers del parc d’Orihuela.

Últimes notícies

El Roig Arena revoluciona València amb 1.700 metres quadrats de pantalles LED i tecnologia d’última generació

El Roig Arena a València destaca pel seu innovador desplegament tecnològic amb 1.700 m² de pantalles LED, incloent-hi un videomarcador de 250 m² i una pantalla per a concerts de 520 m² que prometen una experiència audiovisual única.

Investiguen a un home per maltractament animal després de trobar a un gos mort en un cep a Torreblanca

El SEPRONA de la Guàrdia Civil investiga a una persona per maltractament animal després de trobar a Torreblanca un gos mort atrapat en un cep de caça il·legal.

El vestuari emblemàtic de Rocío Jurado arriba per primera vegada a Cullera en una exposició exclusiva

El Castell de Cullera acull fins a este diumenge una mostra exclusiva del vestuari original de Rocío Jurado, que per primera vegada s'exhibix fora del Centre d'Interpretació a Chipiona.

El València Basket inaugura el Roig Arena davant Virtus Bolonya en l’Eurolliga el 3 d’octubre

El València Basket disputarà el seu primer partit oficial en el nou Roig Arena enfront del Virtus Bolonya el 3 d'octubre, en la segona jornada de l'Eurolliga masculina 2025.

Avís taronja per onada de calor a l’interior de València este divendres amb màximes de fins a 40 graus

L'Agència Estatal de Meteorologia ha emés un avís taronja per a l'interior de València este divendres a causa de temperatures màximes que aconseguiran els 40 graus, amb avisos addicionals a Alacant i el litoral valencià.

El Govern critica el rebuig de comunitats del PP a acollir menors migrants de Canàries

El ministre de Política Territorial denúncia que les comunitats del PP impedixen la reubicació de menors migrants, afectant a Canàries i posant en risc l'acolliment legal.

Vicent Mompó declara davant la jutgessa per la gestió de la DANA mentres Bombers de València protesten per falta de recursos

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, declara com a testimoni en la causa penal sobre la gestió de la DANA mentres bombers del Consorci Provincial protesten per falta de recursos i plans.

Elx i Hèrcules s’enfronten en dos amistosos claus de la pretemporada 2025

L'Elx, acabat d'ascendir a Primera Divisió, i l'Hèrcules de Primera RFEF disputaran dos amistosos en la pretemporada de 2025 a Alacant i Elx.