Cremen amb gasolina a un home per un deute i la víctima roba una moto per a saldar-la en Alacant

 

La Policia Nacional ha detingut a tres persones acusades del robatori d’una moto en Alacant. A demés, la investigació ha esclarit un cas de lesions greus, ja que un dels arrestats presentava cremades de segon grau a l’esquena i, encara que no volia formular denúncia, va acabar confessant que un altre dels detinguts li havia cremat amb gasolina l’esquena per un deute.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, per por de més represàlies, l’arrestat va confessar als agents que va participar en el robatori de la moto per a satisfer el deute amb el seu agressor.

 

Les autoritats van dur a terme les investigacions i detencions després de la denúncia presentada per un home al que van robar un ciclomotor. El denunciant va relatar a la Policia que coneixia de vista als lladres i després d’eixir de les dependències policials es va creuar amb un d’ells.

 

Van trobar la moto desmantellada

Immediatament va telefonar a la Policia i el sospitós va ser interceptat i detingut. A continuació, els agents van identificar als altres dos presumptes autors dels fets i després de ser localitzats en el seu domicili van reconèixer el robatori i un d’ells va admetre que ho va fer per a afrontar un deute que tenia amb una altra persona, precisament el primer arrestat.

 

L’home, de 65 anys, va mostrar als agents una cremada a l’esquena i va dir que li van cremar amb gasolina per haver-se retardat en el pagament d’un deute. La moto es trobava en la casa del sospitós, però ja havia sigut desmantellada i les peces van ser recuperades i entregades a l’amo. Els tres detinguts, d’entre 28 i 65 anys, van passar a la disposició del jutjat de guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.