Cremen amb gasolina a un home per un deute i la víctima roba una moto per a saldar-la en Alacant

 

La Policia Nacional ha detingut a tres persones acusades del robatori d’una moto en Alacant. A demés, la investigació ha esclarit un cas de lesions greus, ja que un dels arrestats presentava cremades de segon grau a l’esquena i, encara que no volia formular denúncia, va acabar confessant que un altre dels detinguts li havia cremat amb gasolina l’esquena per un deute.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, per por de més represàlies, l’arrestat va confessar als agents que va participar en el robatori de la moto per a satisfer el deute amb el seu agressor.

 

Les autoritats van dur a terme les investigacions i detencions després de la denúncia presentada per un home al que van robar un ciclomotor. El denunciant va relatar a la Policia que coneixia de vista als lladres i després d’eixir de les dependències policials es va creuar amb un d’ells.

 

Van trobar la moto desmantellada

Immediatament va telefonar a la Policia i el sospitós va ser interceptat i detingut. A continuació, els agents van identificar als altres dos presumptes autors dels fets i després de ser localitzats en el seu domicili van reconèixer el robatori i un d’ells va admetre que ho va fer per a afrontar un deute que tenia amb una altra persona, precisament el primer arrestat.

 

L’home, de 65 anys, va mostrar als agents una cremada a l’esquena i va dir que li van cremar amb gasolina per haver-se retardat en el pagament d’un deute. La moto es trobava en la casa del sospitós, però ja havia sigut desmantellada i les peces van ser recuperades i entregades a l’amo. Els tres detinguts, d’entre 28 i 65 anys, van passar a la disposició del jutjat de guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.