Cremen amb gasolina a un home per un deute i la víctima roba una moto per a saldar-la en Alacant

 

La Policia Nacional ha detingut a tres persones acusades del robatori d’una moto en Alacant. A demés, la investigació ha esclarit un cas de lesions greus, ja que un dels arrestats presentava cremades de segon grau a l’esquena i, encara que no volia formular denúncia, va acabar confessant que un altre dels detinguts li havia cremat amb gasolina l’esquena per un deute.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, per por de més represàlies, l’arrestat va confessar als agents que va participar en el robatori de la moto per a satisfer el deute amb el seu agressor.

 

Les autoritats van dur a terme les investigacions i detencions després de la denúncia presentada per un home al que van robar un ciclomotor. El denunciant va relatar a la Policia que coneixia de vista als lladres i després d’eixir de les dependències policials es va creuar amb un d’ells.

 

Van trobar la moto desmantellada

Immediatament va telefonar a la Policia i el sospitós va ser interceptat i detingut. A continuació, els agents van identificar als altres dos presumptes autors dels fets i després de ser localitzats en el seu domicili van reconèixer el robatori i un d’ells va admetre que ho va fer per a afrontar un deute que tenia amb una altra persona, precisament el primer arrestat.

 

L’home, de 65 anys, va mostrar als agents una cremada a l’esquena i va dir que li van cremar amb gasolina per haver-se retardat en el pagament d’un deute. La moto es trobava en la casa del sospitós, però ja havia sigut desmantellada i les peces van ser recuperades i entregades a l’amo. Els tres detinguts, d’entre 28 i 65 anys, van passar a la disposició del jutjat de guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA tornaran a omplir València per reclamar que Mazón perda l’aforament

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i moviments socials han convocat este dissabte una concentració a València per exigir la fi de l’aforament de l’expresident de la Generalitat Carlos Mazón, quan es complixen 22 mesos de les inundacions que van causar 231 morts a la província de València.

Netflix estrena la sèrie de ‘Tota la veritat de les meues mentires’ d’Elísabet Benavent

La nova miniserie de Netflix basada en la novel·la 'Toda la verdad de mis mentiras' d'Elísabet Benavent s'estrena el 28 d'agost amb cinc episodis que exploren els límits entre amor i amistat durant un viatge en caravana.

Intervals de núvols i algun ruixat aïllat en l’últim dimecres d’agost

L’últim dimecres d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, possibilitat de pluja feble i temperatures amb pocs canvis. Dijous s’espera un ambient més estable, amb cels poc nuvolosos i descens de les màximes en l’interior nord de València.

Buñol es prepara per a una Tomatina amb 150 tones de tomates i 22.000 participants

Buñol acollirà hui una nova edició de la Tomatina, amb 150 tones de tomates i 22.000 participants en una hora de batalla festiva. La festa reforça l’accessibilitat i comptarà amb més trens de Cercanies per a facilitar l’arribada de visitants.

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un matrimoni irlandés en un jacuzzi a Cullera

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per la mort d’un matrimoni irlandés de 50 i 45 anys a Cullera, localitzat sense vida en el jacuzzi de la vivenda pels seus fills menors.

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.