Cremen amb gasolina a un home per un deute i la víctima roba una moto per a saldar-la en Alacant

 

La Policia Nacional ha detingut a tres persones acusades del robatori d’una moto en Alacant. A demés, la investigació ha esclarit un cas de lesions greus, ja que un dels arrestats presentava cremades de segon grau a l’esquena i, encara que no volia formular denúncia, va acabar confessant que un altre dels detinguts li havia cremat amb gasolina l’esquena per un deute.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, per por de més represàlies, l’arrestat va confessar als agents que va participar en el robatori de la moto per a satisfer el deute amb el seu agressor.

 

Les autoritats van dur a terme les investigacions i detencions després de la denúncia presentada per un home al que van robar un ciclomotor. El denunciant va relatar a la Policia que coneixia de vista als lladres i després d’eixir de les dependències policials es va creuar amb un d’ells.

 

Van trobar la moto desmantellada

Immediatament va telefonar a la Policia i el sospitós va ser interceptat i detingut. A continuació, els agents van identificar als altres dos presumptes autors dels fets i després de ser localitzats en el seu domicili van reconèixer el robatori i un d’ells va admetre que ho va fer per a afrontar un deute que tenia amb una altra persona, precisament el primer arrestat.

 

L’home, de 65 anys, va mostrar als agents una cremada a l’esquena i va dir que li van cremar amb gasolina per haver-se retardat en el pagament d’un deute. La moto es trobava en la casa del sospitós, però ja havia sigut desmantellada i les peces van ser recuperades i entregades a l’amo. Els tres detinguts, d’entre 28 i 65 anys, van passar a la disposició del jutjat de guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.