Cremen amb gasolina a un home per un deute i la víctima roba una moto per a saldar-la en Alacant

 

La Policia Nacional ha detingut a tres persones acusades del robatori d’una moto en Alacant. A demés, la investigació ha esclarit un cas de lesions greus, ja que un dels arrestats presentava cremades de segon grau a l’esquena i, encara que no volia formular denúncia, va acabar confessant que un altre dels detinguts li havia cremat amb gasolina l’esquena per un deute.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, per por de més represàlies, l’arrestat va confessar als agents que va participar en el robatori de la moto per a satisfer el deute amb el seu agressor.

 

Les autoritats van dur a terme les investigacions i detencions després de la denúncia presentada per un home al que van robar un ciclomotor. El denunciant va relatar a la Policia que coneixia de vista als lladres i després d’eixir de les dependències policials es va creuar amb un d’ells.

 

Van trobar la moto desmantellada

Immediatament va telefonar a la Policia i el sospitós va ser interceptat i detingut. A continuació, els agents van identificar als altres dos presumptes autors dels fets i després de ser localitzats en el seu domicili van reconèixer el robatori i un d’ells va admetre que ho va fer per a afrontar un deute que tenia amb una altra persona, precisament el primer arrestat.

 

L’home, de 65 anys, va mostrar als agents una cremada a l’esquena i va dir que li van cremar amb gasolina per haver-se retardat en el pagament d’un deute. La moto es trobava en la casa del sospitós, però ja havia sigut desmantellada i les peces van ser recuperades i entregades a l’amo. Els tres detinguts, d’entre 28 i 65 anys, van passar a la disposició del jutjat de guàrdia d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig