Deixen en llibertat provisional sense fiança al yomus que va agredir diverses persones el 9 d’Octubre

El yomus conegut com a 'l'Alfarrasí' acusat d'haver agredit el 9 d'Octubre diverses persones en la manifestació a la ciutat de València ha sigut posat en llibertat provisional sense fiança pel jutge, segons fonts del TSJ de la Comunitat. L'agressor deurà comparéixer mensualment en el jutjat. El membre de la penya ultra Yomus del Valencia CF, Vicent Estruch, és un dels 17 investigats d'ultradreta que fan perpetrar les agressions feixistes del 9 d'Octubre a la manifestació celebrada tots els anys a favor de la llengua i la cultura valencianes organitzada per la Comissió Nou d'Octubre.

 

  

El yomus s'ha acollit este matí al seu dret de no declarar després d'acudir este matí al Jutjat d'Instrucció número 15 de València, encarregat del cas, on hi ha altres 16 investigats. Segons ha informat 'Levante-EMV' ha argumentat que el seu lletrat va tindre accés a la causa fa un dia i que no ha tingut temps per a vore les proves que hi ha contra ell per a preparar-li bé la defensa. L'home havia sigut citat en els jutjats el passat dimecres però la seu compareixença va ser ajornada a hui divendres al no haver sigut rebuda per les parts la totalitat de l'expedient judicial. L'agressor va arribar a la Ciutat de la Justícia de València entre espentes quan es dirigia a declarar per dites agressions el dia 9 d'Octubre. Una mesura per la qual el jutge havia rebutjat prèviament a adoptar mesures especials de seguretat per a l'entrada d'Estruch, com ell havia demanat. El yomus demanava un dispositiu especial de seguretat per entendre que la seguretat era insuficient.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.