Detingut per 13 delictes de furt en interior de vehicle, a la comarca de l’Horta Nord

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació NESO, ha detingut a un home, com a presumpte autor de 13 delictes de furt, a l’interior de vehicle, en diversos termes municipals de la Comunitat Valenciana.

Esta operació es va iniciar el mes passat juny, a causa de diverses denúncies de furt utilitzant el mateix modus operandi. El presumpte autor accedia a l’interior dels vehicles estacionats el propietari dels quals no l’havia tancat correctament. Este individu es movia, sobretot, per zones comercials i extensos terrenys agrícoles de diverses localitats de l’Horta Nord de València; Museros, Albuixec i Albalat de Sorells.

L’home s’aproximava al vehicle, tirava de la manilla per a comprovar si estava obert i extreia del seu interior carteres, moneders, efectiu i tota mena d’efectes personals.

Finalment, l’operació va finalitzar el 14 de juliol amb la detenció d’un home, de 44 anys i de nacionalitat algeriana, per 13 delictes de furt en interior de vehicle. La detenció s’ha dut a terme, per agents de la Guàrdia Civil de Massamagrell en la localitat de Bonrepòs i Mirambell.

Gràcies a la constància i implicació dels investigadors, s’ha pogut portar esta operació a bon fi. Després d’esta detenció, els agents han aconseguit acabar amb els furts que estaven succeint a la comarca de l’Horta Nord de València i han evitat una futura onada d’esta mena de delictes.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de 1a Instància i Instrucció número 1 de Massamagrell.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.