Detingut per 13 delictes de furt en interior de vehicle, a la comarca de l’Horta Nord

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació NESO, ha detingut a un home, com a presumpte autor de 13 delictes de furt, a l’interior de vehicle, en diversos termes municipals de la Comunitat Valenciana.

Esta operació es va iniciar el mes passat juny, a causa de diverses denúncies de furt utilitzant el mateix modus operandi. El presumpte autor accedia a l’interior dels vehicles estacionats el propietari dels quals no l’havia tancat correctament. Este individu es movia, sobretot, per zones comercials i extensos terrenys agrícoles de diverses localitats de l’Horta Nord de València; Museros, Albuixec i Albalat de Sorells.

L’home s’aproximava al vehicle, tirava de la manilla per a comprovar si estava obert i extreia del seu interior carteres, moneders, efectiu i tota mena d’efectes personals.

Finalment, l’operació va finalitzar el 14 de juliol amb la detenció d’un home, de 44 anys i de nacionalitat algeriana, per 13 delictes de furt en interior de vehicle. La detenció s’ha dut a terme, per agents de la Guàrdia Civil de Massamagrell en la localitat de Bonrepòs i Mirambell.

Gràcies a la constància i implicació dels investigadors, s’ha pogut portar esta operació a bon fi. Després d’esta detenció, els agents han aconseguit acabar amb els furts que estaven succeint a la comarca de l’Horta Nord de València i han evitat una futura onada d’esta mena de delictes.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de 1a Instància i Instrucció número 1 de Massamagrell.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.