Detingut per 13 delictes de furt en interior de vehicle, a la comarca de l’Horta Nord

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació NESO, ha detingut a un home, com a presumpte autor de 13 delictes de furt, a l’interior de vehicle, en diversos termes municipals de la Comunitat Valenciana.

Esta operació es va iniciar el mes passat juny, a causa de diverses denúncies de furt utilitzant el mateix modus operandi. El presumpte autor accedia a l’interior dels vehicles estacionats el propietari dels quals no l’havia tancat correctament. Este individu es movia, sobretot, per zones comercials i extensos terrenys agrícoles de diverses localitats de l’Horta Nord de València; Museros, Albuixec i Albalat de Sorells.

L’home s’aproximava al vehicle, tirava de la manilla per a comprovar si estava obert i extreia del seu interior carteres, moneders, efectiu i tota mena d’efectes personals.

Finalment, l’operació va finalitzar el 14 de juliol amb la detenció d’un home, de 44 anys i de nacionalitat algeriana, per 13 delictes de furt en interior de vehicle. La detenció s’ha dut a terme, per agents de la Guàrdia Civil de Massamagrell en la localitat de Bonrepòs i Mirambell.

Gràcies a la constància i implicació dels investigadors, s’ha pogut portar esta operació a bon fi. Després d’esta detenció, els agents han aconseguit acabar amb els furts que estaven succeint a la comarca de l’Horta Nord de València i han evitat una futura onada d’esta mena de delictes.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de 1a Instància i Instrucció número 1 de Massamagrell.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.