Detingut per 13 delictes de furt en interior de vehicle, a la comarca de l’Horta Nord

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació NESO, ha detingut a un home, com a presumpte autor de 13 delictes de furt, a l’interior de vehicle, en diversos termes municipals de la Comunitat Valenciana.

Esta operació es va iniciar el mes passat juny, a causa de diverses denúncies de furt utilitzant el mateix modus operandi. El presumpte autor accedia a l’interior dels vehicles estacionats el propietari dels quals no l’havia tancat correctament. Este individu es movia, sobretot, per zones comercials i extensos terrenys agrícoles de diverses localitats de l’Horta Nord de València; Museros, Albuixec i Albalat de Sorells.

L’home s’aproximava al vehicle, tirava de la manilla per a comprovar si estava obert i extreia del seu interior carteres, moneders, efectiu i tota mena d’efectes personals.

Finalment, l’operació va finalitzar el 14 de juliol amb la detenció d’un home, de 44 anys i de nacionalitat algeriana, per 13 delictes de furt en interior de vehicle. La detenció s’ha dut a terme, per agents de la Guàrdia Civil de Massamagrell en la localitat de Bonrepòs i Mirambell.

Gràcies a la constància i implicació dels investigadors, s’ha pogut portar esta operació a bon fi. Després d’esta detenció, els agents han aconseguit acabar amb els furts que estaven succeint a la comarca de l’Horta Nord de València i han evitat una futura onada d’esta mena de delictes.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de 1a Instància i Instrucció número 1 de Massamagrell.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.