Detingut per 13 delictes de furt en interior de vehicle, a la comarca de l’Horta Nord

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’operació NESO, ha detingut a un home, com a presumpte autor de 13 delictes de furt, a l’interior de vehicle, en diversos termes municipals de la Comunitat Valenciana.

Esta operació es va iniciar el mes passat juny, a causa de diverses denúncies de furt utilitzant el mateix modus operandi. El presumpte autor accedia a l’interior dels vehicles estacionats el propietari dels quals no l’havia tancat correctament. Este individu es movia, sobretot, per zones comercials i extensos terrenys agrícoles de diverses localitats de l’Horta Nord de València; Museros, Albuixec i Albalat de Sorells.

L’home s’aproximava al vehicle, tirava de la manilla per a comprovar si estava obert i extreia del seu interior carteres, moneders, efectiu i tota mena d’efectes personals.

Finalment, l’operació va finalitzar el 14 de juliol amb la detenció d’un home, de 44 anys i de nacionalitat algeriana, per 13 delictes de furt en interior de vehicle. La detenció s’ha dut a terme, per agents de la Guàrdia Civil de Massamagrell en la localitat de Bonrepòs i Mirambell.

Gràcies a la constància i implicació dels investigadors, s’ha pogut portar esta operació a bon fi. Després d’esta detenció, els agents han aconseguit acabar amb els furts que estaven succeint a la comarca de l’Horta Nord de València i han evitat una futura onada d’esta mena de delictes.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de 1a Instància i Instrucció número 1 de Massamagrell.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.