Demanen 15 anys de presó per a l’home que estrangula a la seua mare i trosseja el seu cos per a menjar-s’ho

 

L’acusat va trossejar a la seua mare i ho va fer amb dos ganivets i una serra després d’una discussió.

L’acusat, segons recorda la Fiscalia, a principis de 2019 convivia amb la seua progenitora en un domicili de Madrid. A finals de gener va discutir amb ella i va dirigir cap a ella subjectant-la fortament pel coll, i amb el propòsit de posar fi a la seua vida.

Posteriorment, va traslladar el cadàver fins al dormitori de l’habitatge i el va col·locar sobre el llit «amb el propòsit d’anar fent desaparèixer el seu cos». Per a això va procedir al seu trossejament emprant una serra de fuster i dos ganivets de cuina que tenia en la mateixa casa.

Una vegada trossejat el cos, l’acusat es va anar alimentant «a vegades» durant uns 15 dies de les restes cadavèriques, «guardant altres restes en diversos recipients de plàstic per l’habitatge i a l’interior de la nevera que hi havia en el domicili, llançant també alguns d’ells a les escombraries dins de bosses de plàstic».

El representant del Ministeri Públic li imputa un delicte d’homicidi i un altre de profanació de cadàvers, al mateix temps que li reclama una indemnització de 90.000 euros per al seu germà. El judici se celebrarà en l’Audiència de Madrid hui dilluns.

 

 

L’acusat vivia amb la seua mare a principis de 2019

 

 

L’acusat, A.S.G., que es troba a la presó provisional des del 23 de febrer de 2019, s’asseurà en la banqueta de l’Audiència Provincial de Madrid com a presumpte autor dels delictes d’homicidi i profanació de cadàvers pel que a més de la referida pena de presó el Ministeri Públic reclama que indemnitze en 90.000 euros al seu germà.

En el seu escrit d’acusació el fiscal relata que a principis de 2019 l’acusat vivia amb la seua progenitora en un domicili de Madrid, on a la fi de gener o en els primers dies de febrer va discutir amb ella.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.