Demanen 15 anys de presó per a l’home que estrangula a la seua mare i trosseja el seu cos per a menjar-s’ho

 

L’acusat va trossejar a la seua mare i ho va fer amb dos ganivets i una serra després d’una discussió.

L’acusat, segons recorda la Fiscalia, a principis de 2019 convivia amb la seua progenitora en un domicili de Madrid. A finals de gener va discutir amb ella i va dirigir cap a ella subjectant-la fortament pel coll, i amb el propòsit de posar fi a la seua vida.

Posteriorment, va traslladar el cadàver fins al dormitori de l’habitatge i el va col·locar sobre el llit “amb el propòsit d’anar fent desaparèixer el seu cos”. Per a això va procedir al seu trossejament emprant una serra de fuster i dos ganivets de cuina que tenia en la mateixa casa.

Una vegada trossejat el cos, l’acusat es va anar alimentant “a vegades” durant uns 15 dies de les restes cadavèriques, “guardant altres restes en diversos recipients de plàstic per l’habitatge i a l’interior de la nevera que hi havia en el domicili, llançant també alguns d’ells a les escombraries dins de bosses de plàstic”.

El representant del Ministeri Públic li imputa un delicte d’homicidi i un altre de profanació de cadàvers, al mateix temps que li reclama una indemnització de 90.000 euros per al seu germà. El judici se celebrarà en l’Audiència de Madrid hui dilluns.

 

 

L’acusat vivia amb la seua mare a principis de 2019

 

 

L’acusat, A.S.G., que es troba a la presó provisional des del 23 de febrer de 2019, s’asseurà en la banqueta de l’Audiència Provincial de Madrid com a presumpte autor dels delictes d’homicidi i profanació de cadàvers pel que a més de la referida pena de presó el Ministeri Públic reclama que indemnitze en 90.000 euros al seu germà.

En el seu escrit d’acusació el fiscal relata que a principis de 2019 l’acusat vivia amb la seua progenitora en un domicili de Madrid, on a la fi de gener o en els primers dies de febrer va discutir amb ella.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Folgat i Alonso preveuen màxima igualtat en el GP d’Espanya de Moto2 a Jerez

Daniel Holgado i David Alonso, companys en Moto2 en l'equip de Jorge Martínez Aspar, anticipen una carrera molt igualada en el circuit Ángel Nieto de Jerez, on destaquen la importància de cada dècima.

Pérez Llorca avisa de caos als ajuntaments per la regularització extraordinària d’immigrants

Juanfran Pérez Llorca critica la regularització extraordinària d'immigrants i alerta de caos en molts ajuntaments per la falta de planificació del Govern central.

València entra en el mercat immobiliari premium després de pujar la vivenda un 19%

El preu de la vivenda a València puja un 19,1% interanual fins als 3.570 euros per metre quadrat i situa a la ciutat entre els mercats residencials premium, impulsada per la demanda internacional i l'escassetat d'oferta.

Pedro Martínez, millor entrenador de l’Eurolliga 2025-26

Pedro Martínez conquista el trofeu Alexander Gomelskiy al millor entrenador de l'Eurolliga 2025-26 després de portar al València Basket a una excel·lent fase regular.

València reforça servicis municipals amb un milió d’euros davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter urgent a treballadors socials i personal auxiliar per a afrontar la regularització extraordinària de migrants, amb un reforç valorat en més d'un milió d'euros que exigirà finançar al Govern central.

Sarabia confia en un Atlètic competitiu malgrat les baixes i demana a l’Elx la seua millor versió

Eder Sarabia destaca la profunditat de la plantilla de l'Atlètic de Madrid i avisa que, malgrat les baixes i rotacions, l'Elx haurà de mostrar la seua millor versió per a competir en el Martínez Valero.

Llevant i Sevilla es juguen la permanència en el dol de les defenses més golejades

Llevant i Sevilla es mesuren en el Ciutat de València en un partit clau per la permanència entre els dos equips més golejats de LaLiga EA Sports.

Pérez Llorca reclama als sindicats que eviten una vaga educativa al maig pels exàmens

Juanfran Pérez Llorca insta els sindicats d'Educació a no convocar vaga al maig, en considerar que perjudicaria els exàmens finals i l'accés a la universitat.