7.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Demanen 15 anys de presó per a l’home que estrangula a la seua mare i trosseja el seu cos per a menjar-s’ho

 

L’acusat va trossejar a la seua mare i ho va fer amb dos ganivets i una serra després d’una discussió.

L’acusat, segons recorda la Fiscalia, a principis de 2019 convivia amb la seua progenitora en un domicili de Madrid. A finals de gener va discutir amb ella i va dirigir cap a ella subjectant-la fortament pel coll, i amb el propòsit de posar fi a la seua vida.

Posteriorment, va traslladar el cadàver fins al dormitori de l’habitatge i el va col·locar sobre el llit “amb el propòsit d’anar fent desaparèixer el seu cos”. Per a això va procedir al seu trossejament emprant una serra de fuster i dos ganivets de cuina que tenia en la mateixa casa.

Una vegada trossejat el cos, l’acusat es va anar alimentant “a vegades” durant uns 15 dies de les restes cadavèriques, “guardant altres restes en diversos recipients de plàstic per l’habitatge i a l’interior de la nevera que hi havia en el domicili, llançant també alguns d’ells a les escombraries dins de bosses de plàstic”.

El representant del Ministeri Públic li imputa un delicte d’homicidi i un altre de profanació de cadàvers, al mateix temps que li reclama una indemnització de 90.000 euros per al seu germà. El judici se celebrarà en l’Audiència de Madrid hui dilluns.

 

 

L’acusat vivia amb la seua mare a principis de 2019

 

 

L’acusat, A.S.G., que es troba a la presó provisional des del 23 de febrer de 2019, s’asseurà en la banqueta de l’Audiència Provincial de Madrid com a presumpte autor dels delictes d’homicidi i profanació de cadàvers pel que a més de la referida pena de presó el Ministeri Públic reclama que indemnitze en 90.000 euros al seu germà.

En el seu escrit d’acusació el fiscal relata que a principis de 2019 l’acusat vivia amb la seua progenitora en un domicili de Madrid, on a la fi de gener o en els primers dies de febrer va discutir amb ella.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.