Demanen 15 anys de presó per a l’home que estrangula a la seua mare i trosseja el seu cos per a menjar-s’ho

 

L’acusat va trossejar a la seua mare i ho va fer amb dos ganivets i una serra després d’una discussió.

L’acusat, segons recorda la Fiscalia, a principis de 2019 convivia amb la seua progenitora en un domicili de Madrid. A finals de gener va discutir amb ella i va dirigir cap a ella subjectant-la fortament pel coll, i amb el propòsit de posar fi a la seua vida.

Posteriorment, va traslladar el cadàver fins al dormitori de l’habitatge i el va col·locar sobre el llit “amb el propòsit d’anar fent desaparèixer el seu cos”. Per a això va procedir al seu trossejament emprant una serra de fuster i dos ganivets de cuina que tenia en la mateixa casa.

Una vegada trossejat el cos, l’acusat es va anar alimentant “a vegades” durant uns 15 dies de les restes cadavèriques, “guardant altres restes en diversos recipients de plàstic per l’habitatge i a l’interior de la nevera que hi havia en el domicili, llançant també alguns d’ells a les escombraries dins de bosses de plàstic”.

El representant del Ministeri Públic li imputa un delicte d’homicidi i un altre de profanació de cadàvers, al mateix temps que li reclama una indemnització de 90.000 euros per al seu germà. El judici se celebrarà en l’Audiència de Madrid hui dilluns.

 

 

L’acusat vivia amb la seua mare a principis de 2019

 

 

L’acusat, A.S.G., que es troba a la presó provisional des del 23 de febrer de 2019, s’asseurà en la banqueta de l’Audiència Provincial de Madrid com a presumpte autor dels delictes d’homicidi i profanació de cadàvers pel que a més de la referida pena de presó el Ministeri Públic reclama que indemnitze en 90.000 euros al seu germà.

En el seu escrit d’acusació el fiscal relata que a principis de 2019 l’acusat vivia amb la seua progenitora en un domicili de Madrid, on a la fi de gener o en els primers dies de febrer va discutir amb ella.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Museu dels Ciències programa abril amb conferències d’IA, observació astronòmica i fires científiques gratuïtes

El Museu dels Ciències organitza a l'abril conferències sobre Intel·ligència Artificial i eclipsis, observacions astronòmiques i dos grans cites escolars de ciència amb accés gratuït.

El futur Parc Central d’Alacant unirà la ciutat amb un pulmó verd sobre les vies

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 2.100 metres sobre les vies del tren, integrarà diversos barris i mobilitzarà una inversió pública de 420 milions d'euros.

El Parc Central d’Alacant sumarà un gran corredor verd de 2.100 metres sobre les vies

El projecte del Parc Central d'Alacant preveu un corredor verd continu de 2.100 metres sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions d'euros per a cosir la ciutat.

El Consell llança una nova oferta de 108.000 m² de sòl industrial a Alcalà de Xivert

El Consell trau a concurs 108.000 metres quadrats de sòl industrial al parc empresarial El Campaner d'Alcalà de Xivert per a atraure nous projectes i ampliacions d'empreses.

El festival Medusa de Cullera tanca cartell amb Andrés Campo i una vintena de DJs més

El festival Medusa de Cullera reforça la seua programació d'agost amb una vintena de nous DJs, entre ells Andrés Campo, fins a aconseguir els 150 artistes i superar els 35.000 abonaments venuts.

La UPV desenrotlla un mètode per a fonamentacions més segures, econòmiques i sostenibles

Un equip de la UPV impulsa el metodo SM-KsDirect, una ferramenta geotecnica que ajusta el disseny de fonamentacions al terreny real, reduïx materials i emissions i millora la seguretat estructural.

Detinguda a Alacant per inventar-se un robatori amb violència mitjançant l’estirada

Una dona de 51 anys va ser detinguda a Alacant acusada de simular un robatori amb violència mitjançant el mètode de l'estirada, després d'admetre que havia inventat els fets.

Presó per a un passatger detingut en l’aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna en la maleta

Un passatger procedent de Mèxic va ser detingut en l'aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta i el jutge va ordenar el seu ingrés a la presó.