Demanen 15 anys de presó per a l’home que estrangula a la seua mare i trosseja el seu cos per a menjar-s’ho

 

L’acusat va trossejar a la seua mare i ho va fer amb dos ganivets i una serra després d’una discussió.

L’acusat, segons recorda la Fiscalia, a principis de 2019 convivia amb la seua progenitora en un domicili de Madrid. A finals de gener va discutir amb ella i va dirigir cap a ella subjectant-la fortament pel coll, i amb el propòsit de posar fi a la seua vida.

Posteriorment, va traslladar el cadàver fins al dormitori de l’habitatge i el va col·locar sobre el llit «amb el propòsit d’anar fent desaparèixer el seu cos». Per a això va procedir al seu trossejament emprant una serra de fuster i dos ganivets de cuina que tenia en la mateixa casa.

Una vegada trossejat el cos, l’acusat es va anar alimentant «a vegades» durant uns 15 dies de les restes cadavèriques, «guardant altres restes en diversos recipients de plàstic per l’habitatge i a l’interior de la nevera que hi havia en el domicili, llançant també alguns d’ells a les escombraries dins de bosses de plàstic».

El representant del Ministeri Públic li imputa un delicte d’homicidi i un altre de profanació de cadàvers, al mateix temps que li reclama una indemnització de 90.000 euros per al seu germà. El judici se celebrarà en l’Audiència de Madrid hui dilluns.

 

 

L’acusat vivia amb la seua mare a principis de 2019

 

 

L’acusat, A.S.G., que es troba a la presó provisional des del 23 de febrer de 2019, s’asseurà en la banqueta de l’Audiència Provincial de Madrid com a presumpte autor dels delictes d’homicidi i profanació de cadàvers pel que a més de la referida pena de presó el Ministeri Públic reclama que indemnitze en 90.000 euros al seu germà.

En el seu escrit d’acusació el fiscal relata que a principis de 2019 l’acusat vivia amb la seua progenitora en un domicili de Madrid, on a la fi de gener o en els primers dies de febrer va discutir amb ella.

Últimes notícies

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.