Pillen a un home conduint drogat, sense mascareta i eludint el confinament perimetral en Benicarló

 

Este matí de dimecres, 18 de novembre, la Policia Local de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló de la Plana), ha denunciat a un conductor per dur a terme diferents delictes al volant.

 

Segons ha explicat el diari ‘Mediterráneo’, l’home es trobava estacionat en un pas de vianants quan va ser sorprès pels agents. En primer lloc, els policies descobriren que el conductor no portava assegurança del vehicle, ni tampoc la ITV passada.

 

Posteriorment, les autoritats registraren tant l’automòbil com al conductor. En el dispositiu, la Policia li va pillar droga al presumpte autor dels fets, que va donar positiu en el test de drogues.

 

Denunciats per no portar mascareta i no respectar la prohibició d’entrada a la Comunitat

A demés, els tres ocupants del cotxe han sigut denunciats per no portar mascareta i tampoc respectar la prohibició d’entrada al territori valencià per a activitats no essencials decretada durant la crisi del coronavirus.

 

L’actuació s’ha dut a terme conjuntament per la Policia Local de Benicarló i la de Vinaròs, perquè el conductor ha fet cas omís a les indicacions dels agents, desplaçant-se en direcció a la localitat veïna.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.