Pillen a un home conduint drogat, sense mascareta i eludint el confinament perimetral en Benicarló

 

Este matí de dimecres, 18 de novembre, la Policia Local de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló de la Plana), ha denunciat a un conductor per dur a terme diferents delictes al volant.

 

Segons ha explicat el diari ‘Mediterráneo’, l’home es trobava estacionat en un pas de vianants quan va ser sorprès pels agents. En primer lloc, els policies descobriren que el conductor no portava assegurança del vehicle, ni tampoc la ITV passada.

 

Posteriorment, les autoritats registraren tant l’automòbil com al conductor. En el dispositiu, la Policia li va pillar droga al presumpte autor dels fets, que va donar positiu en el test de drogues.

 

Denunciats per no portar mascareta i no respectar la prohibició d’entrada a la Comunitat

A demés, els tres ocupants del cotxe han sigut denunciats per no portar mascareta i tampoc respectar la prohibició d’entrada al territori valencià per a activitats no essencials decretada durant la crisi del coronavirus.

 

L’actuació s’ha dut a terme conjuntament per la Policia Local de Benicarló i la de Vinaròs, perquè el conductor ha fet cas omís a les indicacions dels agents, desplaçant-se en direcció a la localitat veïna.

Últimes notícies

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.