9.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Pillen a un home conduint drogat, sense mascareta i eludint el confinament perimetral en Benicarló

 

Este matí de dimecres, 18 de novembre, la Policia Local de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló de la Plana), ha denunciat a un conductor per dur a terme diferents delictes al volant.

 

Segons ha explicat el diari ‘Mediterráneo’, l’home es trobava estacionat en un pas de vianants quan va ser sorprès pels agents. En primer lloc, els policies descobriren que el conductor no portava assegurança del vehicle, ni tampoc la ITV passada.

 

Posteriorment, les autoritats registraren tant l’automòbil com al conductor. En el dispositiu, la Policia li va pillar droga al presumpte autor dels fets, que va donar positiu en el test de drogues.

 

Denunciats per no portar mascareta i no respectar la prohibició d’entrada a la Comunitat

A demés, els tres ocupants del cotxe han sigut denunciats per no portar mascareta i tampoc respectar la prohibició d’entrada al territori valencià per a activitats no essencials decretada durant la crisi del coronavirus.

 

L’actuació s’ha dut a terme conjuntament per la Policia Local de Benicarló i la de Vinaròs, perquè el conductor ha fet cas omís a les indicacions dels agents, desplaçant-se en direcció a la localitat veïna.

Últimes notícies

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 entra en vigor: quarta en la història

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 ha entrat en vigor i és la quarta en la història valenciana. Manté els comptes aprovats al juny per PP i Vox fins que s'aprove la llei de 2026, amb la segona extensió seguida en esta legislatura.

Han caigut a la mitat les arribades en pastera a la Comunitat Valenciana i els rescatats han arribat en pitjor estat

2025 s'ha tancat amb 340 persones rescatades enfront de 643 en 2024 i 776 en 2023, la xifra més baixa de la dècada. Malgrat el descens, augmenten els ferits i els trasllats.