Denuncien l’aparició de pintades en Gandia que identifiquen a persones com a pedòfils i seropositius

 

El Col·lectiu de Lesbianes, Gais, Transsexuals i Bisexuals de la Safor Valldigna (CLGS) va denunciar este dilluns l’aparició d’unes pintades en uns quants punts de la ciutat de Gandia, en la comarca de la Safor (València).

 

Segons ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, els escrits es troben en una façana d’una de les cantonades que connecten el carrer Ferrocarril d’Alcoi amb el passeig de les Germanies i altres al carrer Ferrocarril d’Alcoi enfront de la porta de l’antic Mercadona del Torreón.

 

Es tracta d’un acte vandàlic en el que s’incita a discriminar a una persona revelant el seu estat serològic amb frases com «té la sida, compte», i en una altra fins i tot s’acusa una persona de ser un pedòfil.

 

Uns fets que atempten contra la dignitat de les persones

Des de l’associació CLGS de Gandia han volgut destacar que consideren que estos fets atempten contra la dignitat de les persones, pel fet que revelar l‘estat serològic d’algú «s’ha fet amb intencions discriminatòries quan, a demés, la informació sobre la salut forma part de les dades personals i és privat», segons ha explicat al citat mitjà Ximo López, coordinador del col·lectiu.

 

Este col·lectiu ha elaborat un cartell reivindicatiu per a denunciar estos fets amb el lema «En la Safor, cap agressió sense resposta», el col·lectiu considera inacceptables les pintades i convida a tota la ciutadania a mostrar el seu suport compartint el cartell per xarxes socials i a imprimir-lo i pegar-lo damunt de qualsevol pintada.

 

Per a resoldre esta situació, l’Ajuntament de Gandia s’ha compromès a posar-se en contacte amb els amos dels espais a on es troben les pintades per esborrar-les. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.